طراحی سایت = شغل پردرآمد

 شغل پردرآمد

با توجه به شرایط اقتصاد تورمی موجود در کشور همگی به دنبال درآمد بیشتر هستیم و این کاملا طبیعی است.

دغدغه رشد و پیشرفت از زمان انسانهای اولیه با ما بوده و با پیشرفتهای بشری ارتقا یافته و سطوح بالاتری را هدف گرفته است.

احتمالاً شما هم مثل خیلی‌های دیگه دنبال شغل پردرآمد هستید و توی اینترنت جستجو می‌کنید تا شاید شغلی رو پیدا کنید که خاص باشه، با شرایط شما همخونی داشته باشه و بشه روش حساب کرد! باور کنید هر چقدر در گوگل شغل‌های پردرآمد، ایده‌های پولساز، درآمد میلیونی، راز میلیاردر شدن و... رو جستجو کنید، هیچ شغلی رو پیدا نمی‌کنید که براحتی برای شما درآمد میلیونی با سود خالص داشته باشه!

•          آیا شغل پردرآمد وجود دارد؟

•          چه شغلی در ایران پردرآمد محسوب می‌شود؟

•          آیا می‌توان بدون داشتن سرمایه زیاد و تنها با داشتن مهارت لازم درآمد کافی داشت؟

•          آیا می‌توان بدون پشتوانه اجتماعی خوب در ایران به لحاظ شغلی فرد موفقی شد؟

•          چگونه انتخاب کنم من برای چه شغل پردرآمدی مناسبترم؟

اگر در مورد شغل پردرآمد سوالات فوق را دارید در این مقاله با پاساجت همراه باشید.

همانطور که خود شما در اطرافیان خود حتما دیده اید برخی افراد باهوش با هوش و شم اقتصادی خود نبض بازار را در دست گرفته اند و شغل پردرآمد خود را به الگویی در اطرافیان تبدیل کرده اند،علیرغم اینکه این شغل پردرآمد برای فرد مذکور ثروت زیادی رقم زده ولی افراد دیگری که با الگو برداری به این شغل پردرآمد رو می آورند به موفقیت چندانی دست پیدا نخواهند کرد. اما چرا؟

مگر شغل پردرآمد یکسان نبوده پس چرا یک نفر صاحب ثروت کلان می شود و دیگری حتی نان بخور و نمیری بدست می آورد.

در اینجا میخواهم از رموز شغل پردرآمد پرده برداریم تا شما نیز در زمره افراد موفق گنجانده شوید

این رموز در سه قسمت طبقه بندی می گردند.

1.         باورهای درست:

در وحله اول باید بگویم شغل پردرآمدی وجود ندارد و از طرفی تمام شغل هایی که میشناسید می تواند جزء شغل پردرآمد باشند اما نوع نگاه شماست که هویت پردرآمد را به آن می دهد.

افراد موفق و ثروتمند اغلب باورهای درستی دارند.باور به اینکه شغل پردرآمد دارند و لیاقت ثروتمند شدن را دارند. شما چطور؟

آیا به شغلی که انتخاب کردی، به اندازه کافی باور داری؟ به خودت چطور؟ لیاقت ثروتمند شدن را در خود می بینی؟ آیا ثروتمند شدن برای تو ارزش محسوب می شود یا فکر می کنی ثروتمندان انسانهای خوبی نیستند؟ و اگر تو ثروتمند شوی عوض می شوی و آدم بدی می شوی؟

شاید با خودت فکر کنی که چه ارتباطی بین شغل پردرآمد و باورهای من وجود دارد، در پاسخ به این سوال فقط اشاره می کنم به قدرت عظیمی بنام ضمیر ناخودآگاه که گوش به فرمان باورهای شماست و آنچه از آن دستور می گیرد اجرا می کند.

 چند نمونه از باورهای درست:

          من خودم عامل تاثیرگذار در زندگی و شرایط مالی خود هستم و هر شغلی که انتخاب کنم به شغل پردرآمد برایم تبدیل خواهد شد.

          تمام ثروتمندان خودساخته اند و خودشان ثروت خود را خلق کرده اند.

          روز به روز امکان ثروتمندشدن و تعدد شغل پردرآمد زیادتر می شود.

          تمام افراد ثروتمند از راه درست ثروتمند شده اند و من نیز با توجه به شغل پردرآمد انتخابی خود ثروتمند خواهم شد.

          بدست آوردن ثروت کار ساده ایست و من از پسش بر می آیم.

          ...

احتمالا همین الان موارد ناقض این باورها به ذهن شما رسید ولی میخواهم به شما بگویم که به موارد نقض تمرکز نکنید و توجه خود را فقط روی افراد و مواردی بگذارید که این باورها را اثبات کند. حتی در کوتاه مدت نیز نتیجه آن را تجربه خواهید کرد و شگفت زده می شوید. پس اعتماد کنید.

مورد مهمی که باید بخاطر داشته باشید باور کنید که شغل مورد علاقه شما می تواند شغل پردرآمدی برای شخص شما باشد. چرا که علاقه شما بی دلیل نسبت به کاری تحریک نمی شود، فقط کافیست کمی عمیق تر به آن فکر کنید و راه کسب درآمد از طریق شغل مورد علاقه تان را کشف کنید.

 

2.         برنامه ریزی:

پس از باور درست باید برای اقدام درست قدم بر داریم. برنامه ریزی یکی از اقدامات درست برای ایجاد یک شغل پردرآمد محسوب می شود. یک شغل پردرآمد از همان ابتدا پردرآمد نیست!

شاید شما پس از بررسی شغل های پردرآمد افرادی را ببینید که حداقل ماهی 500 میلیون درآمد دارد اما آیا می‌دانید برای رسیدن به این نقطه چه مسیری را طی کرده است؟ آیا می‌دانید برای حفظ موقعیت باید چه کارهایی انجام دهد؟ حتی اگر بخواهید دندانپزشک هم شوید باید چند سال درس بخوانید و تجربه کسب کنید، تا شاید بعد از آن بتوانید با تجربه‌ای که بدست آوردید، درآمد بالایی هم داشته باشید. ! الزاماً یک شغل پردرآمد، یک شغل لاکچری و با استایل کت و شلوار نیست!

یکی از موارد حائز اهمیت در موفقیت در شغل پردرآمد نحوه معرفی کسب و کار و فضای ارتباطی با مشتری است. یکی از فضاهای مناسب برای معرفی کارت ویزیت دیجیتال، وب سایت و فضای اجتماعی می باشد.

اگر هنوز سایت شخصی و شغل پردرآمد خود را راه اندازی نکرده ای ولی به توسعه کسب و کار خود فکر کرده ای همین حالا اقدام کن و بصورت رایگان سایت خود را راه بنداز. و بعد از راه اندازی کامل فقط هزینه پشتیبانی رو شارژ کن.

طراحی رایگان سایت فروشگاهی

البته برنامه های متعدد دیگر هم در سامانه برای شغل پردرآمد شما وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید، یعنی میتوانید تمام کار را به ما بسپرید و قدم اول شروع به کار خود را بردارید.

لینک ثبت نام در پلتفرم طراحی سایت پاساجت

شما با شغل پردرآمد خود فاصله ای ندارید،نگران نباشید.

حتی اگر سایت برای قدم اول برای شغل پردرآمد شما بزرگ بنظر میرسد داشتن کارت ویزیت اقدامی بسیار کوچک ولی بسیار تاثیرگذار و مهم قلمداد می شود. از طرفی شما در شغل پردرآمدتان با همه افراد رو در رو ارتباط ندارید و امکان ارائه کارت ویزیت فیزیکی برای شما مقدور نیست. ولی کارت ویزیت دیجیتال علاوه بر مدرن نشان  دادن شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پس همین حالا کارت ویزیت دیجیتال شغل پردرآمد خود را بساز و تمام راه های ارتباطی را با مشتری مشخص کن. سعی کن خودت و شغل پردرآمدت را به بهترین نحو ممکن به بقیه افراد معرفی کنی.

این یک شروع پرقدرت برای شغل پر درآمد شما محسوب میشود، پس معطل نکن.

لینک ثبت کارت ویزیت دیجیتال

باید برای کسب و کارت و شغل پردرآمد انتخابی خودت قدم به قدم برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید تا جای ممکن از بروز خطا جلوگیری کنید. و تمام هزینه ها را پیش بینی کنید، درست است که باز هم نمی توان بصورت دقیق محاسبه داشت ولی تا جای ممکن می توان نزدیک به واقعیت در نظر گرفت.

3.استمرار:

در مرحله آخر می خواهم به شما بگویم برای موفقیت در هر کاری نیاز به ممارست وجود دارد، این قاعده برای موفقیت در شغل پردرآمد نیز صدق می کند. شما با استمرار می توانید از اثر مرکب استفاده کرده و موفقی خود را تثبیت نمایید.

در زیر توجه شما را به دو نمودار جلب می کنم:

 

آگاهی به این مورد می تواند به شما در صبوری کردن مقابل شغل پردرآمد انتخابیتان کمک کند. درست است که در ماههای اول شاید درآمد شما خیلی از هزینه های پیش رو کمتر باشد ولی این درآمد بصورت تصاعدی پیشرفت خواهد کرد و شما را به نتیجه دلخواهتان خواهد رساند.

لذا اصلا شغل پردرآمد انتخابی فعلی خودتان را با شغل پردرآمد دیگران مقایسه نکنید. آنها نیز قطعا زمان مناسبی را برای تبدیل شغل خود به شغل پردرآمد سرمایه گذاری کرده اند، فقط شاید به شما نگویند چون این یک راز است!

ناامید نشوید و ادامه دهید قطعا نتیجه تغییر خواهد کرد، درست است که تمام راهها به موفقیت تبدیل نخواهند شد اما هر راه مسیری را برای شما به سمت موفقیت باز خواهد کرد. منظور اینست که حتی اگر شغل انتخابی شما واقعا پردرآمد نباشد ولی قطعا شما را به شغل پردرآمد مناسب شما نزدیکتر خواهد کرد.

مهم اینست که شما راکد نبوده اید و در مسیر درست با حرکت و فعالیت درست برای کشف و به ثمر نشستن شغل پردرآمدتان تلاش کرده اید. این را بدانید که انرژی شما از بین نخواهد رفت، این حقیقتی است که بصورت علمی نیز اثبات شده است. پس نگران نباشید.

شاید افرادی سودجو در تبلیغات گسترده ادعا کنند که می توانند شما را در عرض مثلا شش ماه میلیاردر کنند ولی حقیقت چیز دیگریست. در واقع آن افراد فقط با این حربه در حال پر کردن جیب خود هستند و به شما فقط آرزو و امید واهی می فروشند.

حتی برای داشتن یک وبسایت موفق برای شغل پردرآمد نیز نیاز به همین استمرار خواهید داشت، چرا که سئو ابزار پرقدرت گوگل نیز از همین قانون استفاده میکند.البته نگران نباشید تیم پر قدرت پاساجت قدم به قدم برای شما آموزشهایی تدارک دیده است که به شما در ارتقای شغل پردرآمدتان یاری رساند.

پس همین حالا به سایت ما سر بزن.

لینک ثبت نام

از اینکه برای آینده خود و انتخاب شغل پردرآمدت نگرانی به خودت افتخار کن و تصمیم بگیر از همین حالا چه اقداماتی باید انجام دهی تا پنج سال آینده برایت اتفاقی که آرزویش را داری بیفتد، تو میتوانی و قطعا لیاقتش را داری.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3647
مقالات و مطالب مرتبط

چرا داشتن دامنه خوب در طراحی سایت مهمه؟

چرا داشتن دامنه خوب در طراحی سایت مهمه؟ انتخاب دامنه در طراحی سایت برای سایت شما در اولین نگاه مثل انتخاب نام برای فرزندتان است. به همون دقتی که به نام فرزندتان اهمیت میدین که فردا بزرگ میشه و اسم خوب اهمیت داره ، کسب و کار شما هم میتونه بزرگ بشه و نام برندش خیلی اهمیت داره . نحوه انتخاب نام دامنه در طراحی سایت یکی از بزرگترین و مهم ترین سوالاتی که می تواند در محبوبیت و کسب درآمد یک وب سایت موثر باشد، انتخاب نام دامنه در طراحی سایت یا همان نام دامین مناسب می باشد که شاید در ابتدای هر پروژه ای کمی عجولانه انجام شود و در انتخاب آن نکات مهم را رعایت نکرده باشید که طبیعتا می تواند در عدم پیشرفت وب سایت شما دخیل باشد.

فیلترینگ و ایران اکسس شدن چه مسائلی پیش آورده و سایت های داخلی وقتی روی سرور ها ایران اکسس میشوند چه میشود؟

پس از ایران اکسس شدن کامل و داخلی و ملی شدن اینترنت حتی با وی پی ان به اپلیکیشن ها و سایت های خارجی هم دسترسی نخواهیم داشت؟!

چگونه درآمد ثابت و مادام العمر داشته باشیم؟

در دنیای اقتصاد و بازار مشتریان به چند نوع تقسیم می شوند که متاسفانه در فرهنگ و زبان فارسی به تمام آنها مشتری می گوییم ولی در ذات و نوع برخورد به طور با هم متفاوت هستند.

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید