فهرست مطالب و مقالات

صفحه 1

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری یکی از پرکاربردترین دستگاه ها است که در هر فروشگاه، رستوران، بانک، کارخانه ها و ... قابل مشاهده اند. از این دستگاه ها جهت جلوگیری از ازدحام مقابل باجه تولید و صندوق رستوران و ... به بازار عرضه شده اند. سیستم فراخوان مشتری مجازی و پیجر آنلاین به این صورت هست که با یک کلیک برای مشتری پیامکی ارسال می شود حاوی پیامی که "مشتری گرامی،سفارش شما آماده است." دستگاه فراخوان مشتری چیست؟ دستگاه فراخوان مشتری از یک پنل و صفحه نمایش تشکیل شده است که فرد می تواند با دستور به سیستم، شماره مشتری را روی صفحه نمایش نشان دهد و یا حتی با صدای رسا شماره مشتری را پخش کند. به صورت کلی سیستم فراخوان مشتری به دو نوع دستگاه فراخون مشتری و دستگاه فراخوان مشتری کارکنان تقسیم می شود:

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مشتریان رایگان همزمان با ثبت شماره مشتریان

در پاساجت شما میتوانید سیستم فراخوان مشتری خود را به راحتی راه اندازی و رایگان استفاده کنید . 10 تست رایگان هم دارید برای تست روی گوشی خود و دوستان .... سیستم فراخوان مشتری به این صورت عمل میکند که شماره مشتری راثبت کرده و هنگام آماده شدن سفارش وی یک پیامک حاوی پیام " مشتری گرامی، سفارش شما آماده تحویل می باشد." ارسال میگردد. و مشتری به صندوق مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل میگیرد. دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریز و خودتو راحت کن امروز میخوام یه نصیحت بزرگ به تمام رستوران داران داشته باشم. وقتشه تمام دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریزی! تعجب کردی، تا حالا نشده تعداد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هات کم بیاد و مشتری هات تعدادشون از تعداد پیجر هات بیشتر بشن. البته شاید اینقدر زیاد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر خریدی که هیچوقت این اتفاق رو تجربه نکردی. ولی خودت میدونی که اغلب روزهای هفته ازشون استفاده نمی کنی، فکر نمی کنی به خودت داری ضرر میزنی؟ تازه هر سال باید عوضشون کنی یا بدی تعمیرش کنند،البته اگر خوب نگهشون داری وگرنه زمانش زودترم میشه. از اون گذشته تا حالا چند تاشون رو گم کردی؟؟؟

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی دستگاه فراخوان مشتری دستگاه‌های بسیار کاربردی هستند که در هر فروشگاه، کافی شاپ یا رستوران وجود یکی از آن‌ها ضروری است. این دستگاه‌ها برای جلوگیری از ازدحام مقابل باجه فروش طراحی و ساخته شده‌اند و کمک زیادی به مدیریت فروش و نوبت‌دهی به مشتریان می‌کنند. جدیدترین سیستم فراخوان مشتری سیستم فراخوان پیامکی میباشد. سیستم فراخوان مشتری به چه صورت کار میکند؟

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

فراخوان مشتری و سیستم ثبت شماره مشتریان بدون نیاز به دستگاه

فراخوان مشتری و سیستم ثبت شماره مشتریان بدون نیاز به دستگاه فراخوان مشتری پیامکی فراخوان مشتری پاساجت ، نسل جدید پیجر (فراخوان) و بدون نیاز به گیرنده و تنها با یک سیم کارت فعال میگردد.

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

فراخوان مشتری پیامکی جدید ترین سیستم فراخوان مشتری. پیجر | پیجر رستورانی | فراخوان مشتری

فراخوان مشتری پیامکی جدید ترین سیستم فراخوان مشتری. پیجر | پیجر رستورانی | فراخوان مشتری https://pasajet.ir/fa/main/v-call با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا سیستم های ارتباط بیسیم این مشکل به طور کامل برطرف شده است. تنها با استفاده از پیجر مشتری می توان خدمت رسانی به مشتریان را ساماندهی کرده که منجر به جلب رضایت مشتری خواهد شد. اما پیجر فراخوان مشتری چیست و چه کاربردی دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه مطلب با پاساجت همراه باشید. بارها و بارها پیش آمده که افراد در صف های طولانی برای گرفتن خدمات از فست فود و آب میوه، بستنی فروشی گرفته تا مراکز تعویض پلاک و دیگر ادارات مشابه، ایستاده و منتظر مانده اند. همانطور که می دانید وجود صف در مراکز مختلف نه تنها موجب ایجاد بی نظمی در فرآیند و انجام امور می شود بلکه ازدحام و هرج و مرج را در پی دارد.

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

پیجر | پیجر رستورانی | فراخوان مشتری

پیجر | پیجر رستورانی | فراخوان مشتری دستگاه فراخوان مشتری پیجر و فراخوان مشتری یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از بی‌نظمی و ازدحام افراد جلوی کانتر پذیرنده یک رستوران، کافی‌شاپ و از این دست مکان‌ها استفاده از سیستم‌های فراخوانی مشتریان است. این سیستم‌های فراخوانی مشتری این امکان را به‌ما می‌دهند که بتوانیم ترتیب و حجم سفارشات بهتر مدیریت کرده و نظم خاصی به آن‌ها بدهیم. دستگاه فراخوان مشتری یکی از همین دستگاه‌ها است که می‌توان بسیار کمک‌کننده باشد. این دستگاه از دو قسمت فرستنده‌وگیرنده تشکیل‌شده است. فرستنده این دستگاه یک استند دکمه‌ای است. این استند تشکیل شده از دکمه‌های روشن‌وخاموش، اعداد، اینتر، ردیال، ارسال عدد و منو که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. برای استفاده از این دستگاه فقط کافی است که شماره مورد نظر را وارد دستگاه کنید و دکمه Send Number را بفشارید. بعد از انجام این کار دستگاه طبق شماره وارد شده، گیرنده همان عدد را فراخوانی می‌کند. گیرنده‌های این دستگاه صفحات گردی هستند که روی آن‌ها اعدادی از ۱ تا ۱۰ نوشته شده است.

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

مزایای دستگاه فراخوان مشتری

فراخوان مشتری و نوبت دهی چیست؟ پیجر یا فراخوان مشتری و نوبت دهی یکی از مناسب ترین و کاربردی ترین تجهیزات برای رستوران ها مخصوصا فست فود ها که دارای تعداد مشتری بالا می باشند و یا فضایی برای پذیرایی و انتظار مهمان ندارند. شاید برایتان پیش آمده تا در رستورانی فیش تهیه نموده و منتظر اعلام شماره فیش باشید تا غذایتان را تحویل بگیرید که در این صورت مجبور هستید در نزدیکی رستوران گوش به زنگ اعلام شماره ها باشید. اما پیجر مشتری کار را بسیار آسان می کند و مشتری را آزاد گذاشته تا هر کجا که خواست منتظر حاضر شدن غذا بماند و تا توسط رستوران ، فراخوانی گردد. مزایای دستگاه فراخوان مشتری

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

فراخوان پزشک و فراخوان پرستار، فراخوان نیروهای کار در بیمارستان

فراخوان پزشک و فراخوان پرستار، فراخوان نیروهای کار در بیمارستان در بیمارستان ها و مراکز درمانی صدای بلندگوی پیجر بیشترین آلودگی صوتی را ایجاد میکند ولی راهکار ما پیجر بی صدا و با پیامک تمامی افراد و پرسنل میباشد.

طراحی سایت و فراخوان مشتری و نوبت دهی

فراخوان مشتری چه کاربردهایی دارد؟

فراخوان مشتری وقتی در هر کسب و کاری تعداد مشتری از پاسخگویی بیشتر میشود صف مشتری تشکیل می شود. سیستمی جهت فراخوانی مشتری ایجاد می شود.فیش نوبت دهی به هر مشتری نوبت می دهد. تا زمان مناسب مشتری جهت دریافت سفارش و یا خدمت مراجعه کند. که این سرویس در بانک ها، ادارات ، دفاتر خدماتی ، رستوران ها ، فست فود ها ، مورد استفاده قرار میگیرد. اگر رستوران داشته اید یا حتی یکبار تا کنون سفارش غذایی برای خود داشته اید قطعا ارزش فراخوان مشتری را درک و لمس کرده اید. از دید رستوران دارها فراخوان مشتری به شما کمک می کند تا غذای تهیه شده را با سرعت بیشتر و نظم بسیار بالاتری تحویل دهید و از دید مشتری باعث آزادی عمل بیشتر می گردد. مثلا وقتی شما در یک فودکورت هستید می توانید در محوطه گشت بزنید و منتظر فراخوان بمانید یا حتی داخل ماشین خود موسیقی مورد علاقه خود را بشنوید تا فراخوان شما را فرا بخواند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع آن و بهنرین نوع و ارزانترین آنها آشنا کنیم.

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید