تجربه شخصی در مورد فراخوان مشتری لرزشی و صوتی
دیروز رفته بودم یه رستورانی که همه چیزش عالی بود و خیلی شلوغ بود.
جز یک چیز ، صدای ویبره های فراخوان مشتری و پیجرها پشت هم و آلارم پیجرها اعصاب همه را به هم ریخته بود . مخصوصا تا زمان تحویل غذا همینطور ویبره و زنگ میزد.
بارها و بارها پیش آمده که افراد در صف های طولانی برای گرفتن خدمات از فست فود و آب میوه بستنی فروشی گرفته تا مراکز تعویض پلاک و دیگر ادارات مشابه، ایستاده و منتظر ماندهاند. همانطور که میدانید وجود صف در مراکز مختلف نه تنها موجب ایجاد بی نظمی در فرآیند و انجام امور می شود بلکه ازدحام و هرجومرج را در پی دارد.با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا سیستمهای ارتباط بیسیم این مشکل به طور کامل برطرف شده است. تنها با استفاده از پیجر مشتری و یا فراخوان مشتری میتوان خدمت رسانی به مشتریان را ساماندهی کرده که منجر به جلب رضایت مشتری خواهد شد. اما پیجر مشتری و فراخوان مشتری چیست و چه کاربردی دارد؟
برای دریافت پاسخ این سوال در ادامهی این مقاله با فراخوان مشتری و نوبت دهی همراه باشید.
پیجر مشتری ، فراخوان مشتری و نوبت دهی چیست؟
پیجر مشتری یکی از بهترین تجهیزات برای مدیریت صف مشتریان در مراکز خدماتی به شمار می رود. به طوری که دیگر نیازی که ایستادن مشتریان در یک جای خاص نبوده و به موقع میتوانند طبق نوبت های خود برای گرفتن سرویس های مد نظرشان مراجعه کنند. به طور کلی پیجرهای مشتری دارای دو مدل مختلف کاربرد میباشد که ادامه با انواع و تفاوتهای آن ها با یکدیگر آشنا خواهیم شد.
معرفی انواع پیجر مشتری | فراخوان مشتری و نوبت دهی
انواع پیجر مشتری و فراخوان مشتری و نوبت دهی
دستگاه فراخوان مشتری از پرطرفدارترین و محبوب ترین پیجرهای فراخوان مشتری و نوبت دهی به شمار میرود. همانطور که اشاره شد پیجرهای مشتری از سه مدل مختلف برخوردارند که با توجه به استراتژی و نوع سرویس دهی در مراکز مختلف قابل استفاده هستند .
سیستم پیجر لرزشی :
قطعا تاکنون مدلهای سیستم پیجر لرزشی فراخوان مشتری و نوبت دهی را در فودکورت ها و فست فودهای معروف در سطح کشور دیدهاید. این پیجر ها همانطور که از نامشان پیداست دارای سیستم هشدار لرزشی بوده که در کنار آن از هشدار صوتی و نوری نیز بهره گرفته شده است. پیجر لرزشی از محبوبترین پیجرها در فست فود، فودکورت، کترینگ، کارواش، مراکز تعویض پلاک، داروخانه و دیگر مراکز مشابه به شمار میرود. استفاده از این نوع پیجر به عنوان فراخوان مشتری به این صورت است که به فرد پس از مراجعه به صندوق و ثبت سفارش یک پیجر لرزشی تعلق میگیرد. در این مرحله به دلیل بیسیم و وایرلس بودن اتصالات پیجر، مشتری میتواند آزادانه در جای دلخواه مستقر شده و منتظر بماند. زمانی ک نوبت مشتری فرا رسید، متصدی با وارد کردن شماره نوبت فرد در صفحه کلید به راحتی میتواند از طریق هشدارهای صوتی، نوری و لرزشی مشتری را از نوبت خود مطلع سازد. که در این صورت با تحویل پیجر لرزشی (پیجر مشتری) به متصدی میتواند به ادامه انجام امور خود بپردازد از تحویل غذا از صندوق فست فود گرفته تا دریافت ماشین تمیز خود از متصدی کارواش…
پیجرهای لرزشی دارای یک پایه شارژ بوده و حداکثر ۱۰ عدد پیجر میتواند بر روی آن قرار گیرد. شارژ این پیجرها بسیار ساده است تنها با روی هم قرار دادن آن ها می توانید پیجر را شارژ کنید.
این محصولات به دلیل برد و آنتن دهی بالا محدودیتی در دریافت فرکانس نداشته و مشتریان بدون نگرانی می توانند آزادانه حرکت کنند.
پیجر لرزشی فراخوان مشتری و نوبت دهی دارای بدنه ضد ضربه و ضد آب بوده پس نگران خراب شدن آنها در اثر ضربه و نفوذ آب نباشید.
معرفی پیجر لرزشی به عنوان پیجر مشتری
یکی دیگر از مدل پیجرهای فراخوان مشتری و نوبت دهی که به طور قطع در باجه های بانک ها دیدهاید فراخوان صوتی و نمایشگر می باشد. این دستگاه دارای یک LED بوده که توانایی نمایش اعداد سه رقمی از ۰ تا ۹۹۹ را داراست. فراخوان صوتی فراخوان مشتری و نوبت دهی دارای دو مدل تک خطی و سه خطی میباشد. نحوه استفاده از این سیستم به این شکل است که مشتری پس از مراجعه یک نوبت دریافت میکند و منتظر رسیدن نوبت میشود. در این مرحله با فرا رسیدن نوبت مشتری، متصدی با وارد کردن شماره نوبت از طریق صفحه کلید میتواند به وسیله هاب صوتی متصل به تابلو نمایشگر مشتری مورد نظر را فراخوانی کند. شماره نوبت هم در تابلو فرخوان صوتی نمایش داده میشود هم به صورت صوتی اعلام خواهد شد. پیجر مشتری صوتی و نمایشگر دارای قابلیت نصب دیواری و همچنین آویزان از سقف میباشد به همین دلیل به فضای خیلی کمی نیازمند است. از پرکاربردترین مراکز برای استفاده از اینو نوع پیجر میتوان به بانک، فست فود، آبمیوه بستنی فروشی، درمانگاه، پیشخوان دولت، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی و … اشاره نمود.
جدیدترین مدل فراخوان مشتری و نوبت دهی
سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی به صورت پیامکی می باشد.
راهکار فراخوان مشتری جت:
سیستم فراخوان مشتری و پیجر رایگان ، بدون نیاز به دستگاه اضافی،بدون نیاز به شارژ دستگاه ، سرو صدای زیاد، نامحدود در تعداد فراخوان مشتری
به همراه سیستم ثبت شماره ،وقتی سفارش مشتری آماده میشود با کلیک یک دکمه ،برای مشتری پیامک فراخوان ارسال می شود با امکان ثبت شماره مشتری در بانک مشتریان برای تبلیغات بعدی و اطلاع رسانی های آینده .
بدون محدودیت در فاصله ،مشتری میتواند به کارهای خود برسد و یا به پاساژگردی مشغول باشد .
با ثبت نام رایگان در پاساجت سیستم فراخوان مشتری رایگان برای شما فعال میشود و فقط کافیست شروع به استفاده کنید.
معرفی فراخوان صوتی به عنوان پیجر مشتری
مزایای استفاده از پیجر مشتری ، فراخوان مشتری و نوبت دهی :
از مزیتهای مهم استفاده از پیجر مشتری در مراکزی نیازمند سیستم نوبت دهی و مدیریت صف میباشند میتوان به افزایش نظم و سرعت در خدمت رسانی اشاره کرد. مثلا در فست فود ها استفاده از دستگاه فراخوان مشتری موجب کاهش نیاز به گارسون شده و مشتری به سرعت میتواند سرویس خود را دریافت کند در نتیجه هزینه های استخدام و تامین گارسون کاهش خواهد یافت. از دیگر موارد هم می توان کاهش هرج و مرج و آلودگی صوتی اشاره کرد.
همچنین پیجرهای لرزشی دارای قابلیت سفارشی سازی بوده به این معنا که پیجرهای مشتری و لرزشی فراخوان مشتری و نوبت دهی دارای قابلیت چسباندن تصاویر طراحی شده متناسب با لوگو و سازمان شما بوده که به منظور افزایش زیبایی و وجه کاری مجموعه انجام خواهد شد.
مقرون به صرفه
افزایش دهنده سرعت و دقت در خدمت رسانی
سازماندهی و مدیریت صف مشتریان در برابر صندوق و باجه های مراکز
کاهش هرج و مرج و سر و صدا به منظور افزایش آرامش و رضایت در مشتریان
نیازمند کم ترین فضای ممکن به منظور استفاده آسان در کنار و یا بالای صندوق ها
نصب و راه اندازی آسان
ضد ضربه و ضد آب به منظور افزایش طول عمر دستگاه ها (پیجرهای لرزشی).
به دلیل برد و آنتن دهی بالا مناسب استفاده در فضایهای بزرگ و گسترده
کاهش هزینه استخدام و نگهداری نیروی انسانی مانند گارسون
شرکت فراخوان مشتری و نوبت دهی با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، فست فود، فودکورت، درمانگاه، بیمارستان، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات فراخوان مشتری و نوبت دهی به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور میباشند.
«جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پیجر مشتری با فراخوان مشتری و نوبت دهی در تماس باشید»
راهکار فراخوان مشتری جت:
سیستم فراخوان مشتری و پیجر رایگان ، بدون نیاز به دستگاه اضافی،بدون نیاز به شارژ دستگاه ، سرو صدای زیاد، نامحدود در تعداد فراخوان مشتری
به همراه سیستم ثبت شماره ،وقتی سفارش مشتری آماده میشود با کلیک یک دکمه ،برای مشتری پیامک فراخوان ارسال می شود با امکان ثبت شماره مشتری در بانک مشتریان برای تبلیغات بعدی و اطلاع رسانی های آینده .
بدون محدودیت در فاصله ،مشتری میتواند به کارهای خود برسد و یا به پاساژگردی مشغول باشد .
با ثبت نام رایگان در پاساجت سیستم فراخوان مشتری رایگان برای شما فعال میشود و فقط کافیست شروع به استفاده کنید.