طراحی سایت فروشگاه پوشاک

طراحی سایت فروشگاه پوشاک

مثل جت فروشگاهتو بساز وبفروش

شما حتی اگر محصول هم ندارین می توانید با طراحی سایت فروشگاهی در هر زمینه ای و توافق بایک فروشگاه ، دوست ، آشنا ، .... عکس های اجناس آنها را بزارین و بفروشین.

اگر کالا هم دارید که به راحتی با طراحی سایت فروش خود را افزایش دهید.

امروزه خرید آنلاین و کسب درآمد از طریق اینترنت به یک سبک بازاریابی متداول تبدیل شده است و هر کسب و کار بمنظور توسعه بازار و برندسازی و اعتمادسازی نیاز به وب سایت دارد. ما برای شما برای طراحی سایت صنایع پوشاک پیشنهاد ویژه ای داریم.

من مشاوره رایگان میخوام!

طراحی سایت پوشاک در گستره بزرگی است که می تواند به طراحی سایت فروشگاه پوشاک آقایان ، طراحی سایت فروشگاه پوشاک خانم ها ، طراحی سایت فروشگاه پوشاک دخترانه ، طراحی سایت فروشگاه پوشاک پسرانه ، طراحی سایت فروشگاه  لباس مجلسی ، طراحی سایت فروشگاه لباس راحتی ، طراحی سایت فروشگاه لباس تریکو ، طراحی سایت فروشگاه لباس زیر و طراحی سایت فروشگاه اجناس کیش ، طراحی سایت فروشگاه ترکیه ای و..... تقسیم میشود.

طراحی سایت پوشاک بستری را در فضای مجازی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در زمینه صنایع پوشاک را ایجاد می کند که از طریق آن می توانند با تجار خارج از کشور ارتباط برقرار نمایند و محصولات خود را بصورت بین المللی به فروش برسانند و همچنین به مشتریان داخلی نیز خدمات رسانی کنند. از طریق اینترنت و داشتن یک وب سایت حرفه ای می توان مشتریان زیادی را جذب نمود.

پلتفرم طراحی سایت پاساجت هم در همین راستا به شما تولیدکننده پوشاک عزیز کمک می کند تا با کمترین قیمت طراحی سایت پوشاک بتوانید سایت اختصاصی خود را برای فروش آنلاین داشته باشید.

مشاوره رایگان برای طراحی سایت پوشاک رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت پوشاک آنلاین و یا اطلاع از قیمت طراحی سایت صنایع پوشاک می توانید از فرم مشاوره استفاده کنید.

چرا طراحی سایت صنایع پوشاک مهم است؟

یک شرکت تولیدی در زمینه پوشاک بصورت هر ساله و با توجه به مناسبت ها و تغییرات فصول، محصولات و نمونه کارهای جدید و متنوعی را وارد بازار می کند و در صورت داشتن نمایندگی آنها را به سراسر کشور پهناور ایران صادر می کند و به مشتریان ثابت منطقه ای قناعت نمی کند. برخی از شرکت های معتبر در زمینه پوشاک محصولات خود را به کشورهای منطقه خلیج فارس و حتی اروپایی صادر می کنند و مشتریان ایرانی که در کشورهای خارجی سکونت دارند از طریق اینترنت سفارشات تکی نیز می توانند به ثبت برسانند.

تمامی این خدمات توسط طراحی سایت فروشگاه پوشاک یا طراحی سایت فروشگاهی می توان ارائه نمود. در واقع یک وب سایت پوشاک فروشگاهی است ۲۴ ساعته که در هیچ زمانی بسته نیست و محدودیت فیزیکی نیز ندارد. همین مورد فروش و سود شما را چندین برابر می کند. یک تولیدی کوچک که محدود به یک یا دو کالا است نیز می تواند با استفاده از طراحی سایت پوشاک بصورت عمده و یا تکی محصولات خود را به تمام ایران بفرستد و از طریق همین کانال به مرور زمان پیشرفت نماید و با توجه به درخواست های متنوع مشتریان، محصولات متنوع دیگری را تولید کند و تبدیل به یک تولید کننده و فروشنده بزرگ در حوزه صنایع پوشاک گردد.

هدف از طراحی سایت فروشگاه پوشاک

دو هدف اصلی توسط طراحی سایت صنایع پوشاک دنبال می شود. یک: فروش بیشتر محصولات و کسب سود و درآمد بیشتر دو: معرفی محصولات و برندسازی. احتمال ایت است یک کاربر در همان لحظه بازدید از سایت خرید خود را ثبت نکند و یا اصلا نیازی به آن لباس نداشته باشد، اما دیدن تصاویر کالا ها و پوشاک موجود باعث می شود در آینده زمانی که به آن جنس کالا نیاز پیدا کرد برای خرید به وب سایت شما مراجعه خواهد نمود. برخی از کاربران تمایل شان همواره به خرید غیرحضوری است مخصوصا با شرایطی دوران کرونا ایجاد نمود بر تعداد این مشتریان روز به روز افزوده می شود و اعتماد مردم به خرید اینترنتی نیز افزایش یافته است.

مزایای طراحی سایت صنایع پوشاک

یک وب سایت فروشگاه لباس و پوشاک برخلاف مغازه یا فروشگاه فیزیکی هیچ ساعت تعطیلی ندارد و همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان است. همه افراد در هر مکانی دسترسی برای خرید از شما را دارند. در اکثر موارد مردم پوشاک را به صورت غیرحضوری تهیه می کنند و روز به روز بر این تعداد افزوده می گردد.

حتی برخی از مردم نیز لباس های برند را از کشورهای دیگر از طریق سایت سفارش می دهند و با پست بسته بدست شان می رسد. بر تعداد مشتریان شما از همه جای دنیا افزوده می شود.

 

در حال بزرگتر بعد از توسعه کسب و کارتان، امکان صادرات و ارتباط با فروشگاه ها و مشتریان بین اللملی نیز وجود دارد.

چند نکته در طراحی سایت پوشاک

چند نکته زیر را به منظور داشتن یک وب سایت پوشاک موفق می بایست در نظر داشته باشید:

تصاویر از محصول واقعی باشند و از پوشاک موجود در فروشگاه خودتان تهیه نمایید.

تصاویر با کیفیت بالا را در سایت قرار دهید.

اگر تصاویر با محصول مغایرت داشته باشند، به مرور زمان مشتریان اعتماد شان را از دست می دهند و دچار افت ترافیک خواهید شد.

سایت تان حتما باید ریسپانسیو باشد و در دستگاه های مختلف بهم ریختگی نداشته باشد.

بسیاری از مخاطبان از موبایل استفاده می کنند و سایت باید بصورت mobile friendly باشد.

ریسپانسیو بودن یک مزیت رقابتی برای سایت شما به حساب می آید.

حتما حتما برای جلب رضایت مشتری از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید.

امکان پرداخت کارت به کارت را نیز فراهم نمایید.

بصورت بازه ای از فضای فروشگاه فیزیکی خود در صورت موجود تصاویر قرار دهید.

از اکانت اینستاگرام نیز می توانید برای برندسازی و لینک سازی استفاده کنید.

امکانات طراحی سایت صنایع پوشاک

بخش فروشگاه

قابلیت درج محصولات و تصاویر از هر محصول

طبقه بندی و دسته بندی محصولات براساس (نوع پارچه، رنگ بندی، اندازه، برند و …)

مقایسه قیمت چند کالا با هم

گالری تصاویر

راه اندازی سبد خرید

قابلیت جستجو براساس فیلترهای گوناگون

جهت طراحی سایت پوشاک ما با شما تماس می‌گیریم

شماره تماس خود را وارد کنید ما تا ۲۴ ساعت آینده با شما تماس می‌گیریم.

شماره موبایل خود را وارد کنید

یک روز هم فرصت رو از دست نده!

موفقیت توی مشتته اگه همین امروز شروع کنی.

 

 

تیم حرفه ای پلتفرم طراحی سایت پاساجت به کسب و کارهای زیادی کمک کرده تو هم میتونی بهش اعتماد کنی.

 

خیلی از فروشگاه های بزرگ هم یه روزی فقط روی زمین اجاره ای اینستاگرام فعالیت میکردند اما،

تصمیم گرفت برای بازی کسب و کارش زمین اختصاصی داشته باشه

طراحی سایت پوشاک

با گسترش خدمات آنلاین و شیوع بیماری کرونا در کشور بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها برای این که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند، اقدام به طراحی سایت کرده اند. فروشندگان و تولیدکنندگان لباس هم از مشاغلی هستند که نیازمند سفارش طراحی سایت هستند.پلتفرم طراحی سایت پاساجت به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به طراحی وبسایت کنید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت پوشاک و نیز نمونه کار هایپلتفرم طراحی سایت پاساجت روی دکمه های زیر کلیک کنید.

هزینه طراحی سایت پوشاک  رایگان

نمونه کار طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک

مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت پوشاک پلتفرم طراحی سایت پاساجت

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت پوشاک بگیرید ، تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت پوشاک پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت پوشاک ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

شماره تماس خود را وارد کنید

09193068020 تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت

09022136000 تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت

با دیدن ویدئو آموزشی، با فرآیند طراحی سایت پوشاک درپلتفرم طراحی سایت پاساجت آشنا شوید !

طراحی سایت پوشاک با اصول سئو

امروزه تمایل به استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم بصورت چشمگیری افزایش یافته است. بسیاری از کارهای روزمره که با صرف هزینه بسیار و تلف کردن زمان همراه بود، امروزه با سرعتی بسیار بالا و کیفیتی به مراتب بهتر از قبل در حال انجام گرفتن است. دلیل اصلی این اتفاق ارائه خدمات و محصولات در بستر اینترنت می باشد. فروشندگان لباس و تولیدکنندگان پوشاک برای اینکه بتوانند در این بازار پر رقابت سهمی داشته باشند، می بایست یک بازنگری در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. با طراحی سایت لباس این امکان را دارند که در منطقه ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را بفروش برسانند، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند. فروشندگانی که از این فرصت ایده آل به وجود آمده استفاده لازم را نبرند، به مرور زمان کسب و کارشان به سمت زوال خواهد رفت.

طراحی-سایت-لباس

مزایای طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد.

همینطور برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه پوشاک کرده اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش اعتبار، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. وب سایت شما در هر لحظه و هر مکان برای کاربران قابل دسترس می باشد و این یعنی اینکه شما محدودیت های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت.

طراحی سایت پوشاک مناسب چه مشاغلی است؟

طراحی وب سایت پوشاک برای فروشندگان لباس مردانه و زنانه، تولیدکنندگان پوشاک، عمده فروشان و بنکداران، فروشگاه های سیسمونی و مواردی از این دست قابل استفاده می باشد. شما این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت پوشاک پرداخت می نمایید به مزایای بسیاری از قبیل جذب مشتریان بیشتر و همینطور افزایش سودآوری دست خواهید یافت. از ساخت وب سایت پوشاک می توان به عنوان ی سرمایه گزاری هوشمندانه جهت رسیدن به اهداف بزرگ نام برد.

طراحی-فروشگاه-آنلاین-پوشاک

راه اندازی سایت پوشاک

زمانی که تولید کنندگان پوشاک و عمده فروشان ، متوجه موفقیت سایت های فروش لباس مثل دیجی استایل ، مدیسه و … شدند ،به فکر طراحی سایت فروش لباس افتادند. اما باید این نکته را در نظر بگیرند که راه اندازی چنین وب سایت هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای   به صورت اصولی انجام شود ، می تواند مشتریان زیادی را به همراه آورد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می توان گفت طراحی سایت پوشاک قابلیت های بسیاری را به همراه می آورد. شما می توانید برای توسعه وب سایت خود ، می توانید محصولات خور ار به سراسر کشور ارسال کنید .

 

هزینه ساخت و راه اندازی وب سایت پوشاک و دیگر سایت های تخصصی پلتفرم طراحی سایت پاساجت ، با توجه به امکانات مورد نیاز میتواند متفاوت باشد. برای اطلاع از شرایط هزینه ها و امکانات طراحی سایت لباس باپلتفرم طراحی سایت پاساجت تماس بگیرید تا در مورد بهترین شیوه برای کسب و کار شما به طور منحصر به فرد راهنمایی های لازم انجام شود. شما همچنین میتوانید نمونه کار طراحی سایت در پلتفرم طراحی سایت پاساجت را از تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت دریافت و مشاهده نمایید.

 

تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت خدمات طراحی سایت پوشاک را مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کند.

مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

شرکت پلتفرم طراحی سایت پاساجت چه خدماتی در زمینه طراحی سایت پوشاک ارائه می دهد؟

طراحی خلاقانه

با توجه به درخواست و همینطور نوع نیاز شما، تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت اقدام به طراحی سایت پوشاک با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند ، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر برای شما خواهد کرد.

طراحی واکنشگرا

تمامی نمونه کارهای طراحی سایت که توسط تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران میباشد.

پشتیبانی آنلاین

از ویژگی های شاخص شرکت طراحی سایت معتبرپلتفرم طراحی سایت پاساجت ، پیشتیبانی پیوسته و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات و اشکالات پیش آمده شما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

مناسب ترین قیمت

تیم پلتفرم طراحی سایت پاساجت این تضمین را می دهد که مناسب ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما ارائه نماید. در ازای هزینه ای که برای طراحی وب سایت انجام میدهید به منافع بسیاری دست پیدا می کنید.

 


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3632
مقالات و مطالب مرتبط

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ خیلی از شرکت ها قبل از شروع طراحی سایت بازاریابی و کار اصلا بر روی برندینگ و سئو خود کار نمیکنند چراکه در واقع اصلا قبل از آن اصلا شرکتی وجود نداشته که تبلیغی کرده باشند و یا سایت و سئو اصلا بدانند چی هست. سئو در طراحی سایت بازاریابی خیلی به سرعت رشد شما کمک میکند و تاثیرات فراوانی در جلب اعتماد مشتریان شما دارد. وجود اینترنت بسیاری از ارکان زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و پیشرفت در این حوزه منجر شده افراد به کسب و کارهای اینترنتی روی بیاورند و با آن به کسب درآمد برسند بهتر است که بدانید سایت های بازاریابی بیش از سایر سایت ها مخاطب دارند و همین امر منجر می شود افراد با کمی تحقیق عضو این سایت ها شوند امروزه بسیاری از افراد برای خرید ودیدن اجناس به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه می کنند بنابراین فروش اینترنتی سود بالایی را برای افراد و مدیران سایت دارد که از مهم ترین آن صرفه جویی در وقت افراد است. ما در این نوشتار در صدد هستیم شما را با سئو سایت بازریابی شبکه ای آشنا سازیم و اطلاعاتی را در ارتباط با سایت های بازاریابی، مزایای این سایت ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید!

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید! زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه طراحی سایت حرفه‌ ای در این روزها یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کار سنتی و نوینی می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افزایش دغدغه‌های مردم و به خصوص شیوع بیماری کرونا اهمیت راه‌ اندازی کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش احساس می‌شود. اما همانطور که می‌دانید برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در نهایت باید یک سایت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پیش نیازهای شروع یک کسب و کار اینترنتی، مزایای آن و درنهایت فرآیند چگونگی سفارش طراحی سایت حرفه ای در بهترین شرکت های طراحی وب آشنا کنیم. پس اگر شما هم نیز به دنبال طراحی سایت حرفه‌ای و راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. ۱ کسب و کار اینترنتی چیست؟

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت طراحی سایت چند زبانه امکانی دیگر از پلتفرم طراحی سایت سریع پاساجت میباشد که با پاساجت شما می توانید بین المللی کار کنید ودر حوزه خودتان در ایران برای کشورهای دیگر تبلیغ کنید و مشتریانی از دیگر کشورها داشته باشید . علاوه بر توریست و گردشگر خارجی می توانید تجار دیگر کشورها را به خود جذب کنید. طراحی وبسایت پلتفرم سایتساز پاساژت با قصد ارائه خدمات طراحی سایت پلتفرم سایتساز ، سئو سایت پلتفرم سایتساز ،پشتیبانی آنلاین شبکه های اجتماعی ، طراحی و راه اندازی وبسایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ،راه اندازی سایت شخصی ، پشتیبانی سایت پلتفرم سایتساز ، خرید آنلاین بک لینک دائمی ، ایمیل مارکتینگ تجاری پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با گزارش پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند ضرورت وبمستران را برطرف کند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت پاساژت همراه باشید. طراحی سایت پلتفرم سایتساز با پاساژت

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید