گلکسی Z Fold 4 سامسونگ از وبسایت آمازون سردرآورد!

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 – Z Fold 4 بی‌خبر از وبسایت آمازون سر در آورده و از این طریق جزئیات طراحی، تجربه کاربری و قلم S Pen آن لو رفته است.

تنها دو روز به معرفی رسمی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ باقی مانده است و به رسم همیشه، اطلاعات مختلفی از هر طرف به بیرون درز پیدا می‌کنند. اخیراً نیز این گوشی تاشوی پرچمدار روی وبسایت آمازون قرار گرفته و جزئیاتی از طراحی، کیس و بهبودهای نرم‌افزاری آن آشکار شده است.

جزئیات جدید گلکسی Z Fold 4 سامسونگ

یک کانال تلگرامی متوجه قرارگیری گلکسی زد فولد نسل جدید روی وبسایت آمازون هلند شده است. در این وبسایت نسخه بژ این گوشی اندرویدی قرار گرفته و هرچند جزئیاتی درباره قیمت آن پیدا نمی‌شود، ولی در عوض تصاویر موجود دید خوبی را نسبت به سه تغییر کلیدی این گوشی ارائه می‌دهند.

در درجه اول، از نسبت تصویر گلکسی Z Fold 4 سامسونگ آگاهی پیدا کرده‌ایم. این گوشی تاشو یک نمایشگر پهن‌تر 6.2 اینچی با نسبت تصویر 23.1:9 دارد. این درحالی است که Z Fold 3 هم نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی داشت اما با نسبت تصویر 25:9، کمی باریک‌تر بود. نمایشگر داخلی نیز همچنان 7.6 اینچی است ولی از نسبت تصویر پهن‌تر 21.6:18 برخوردار شده است. سامسونگ لولا و حاشیه سمت چپ نمایشگر بیرونی را هم کوچک‌تر کرده است.

علاوه بر این، قابلیت نرم‌افزاری کارآمدی در راه گلکسی زد فولد 4 است. این موبایل تاشو یک تسکبار در قسمت پایین خواهد داشت که به تسکبار سیستم عامل اندروید 12L شباهت زیادی دارد. تسکبار مذکور در سیستم عامل اندروید 12L مختص به نمایشگرهای بزرگ است و دسته‌ای از برنامه‌های کاربردی را برای دسترسی سریع‌تر و مولتی‌تسکینگ راحت‌تر پیش روی کاربر می‌گذارد. البته مشخص نیست که سامسونگ دقیقاً همین قابلیت اندروید 12L را به گوشی تاشوی خود می‌آورد یا تغییراتی را در آن اعمال می‌کند.

نهایتاً تصاویر قلم S Pen نسخه مخصوص گلکسی Z Fold 4 سامسونگ را مشاهده می‌کنیم و به نظر می‌رسد که طراحی این قلم عمدتاً دست‌نخورده باقی مانده است. در تصویر دیگری، کیس جدید اس پن به چشم می‌خورد و نکته قابل توجه این است که قلم هم همان رنگ خاکستری مایل به سبز گوشی را دارد. سال گذشته این قلم فقط در رنگ مشکی موجود بود. کیس اس پن نوعی خط هم دارد که در حال حاضر معلوم نیست هدف پشت آن چیست.

سامسونگ طی رویداد «آنپکد» (Unpacked) در 10 آگوست (19 مرداد) از گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی واچ سری 5 و ایرباد جدید خود رونمایی خواهد کرد.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3843
اخبار مرتبط

طراحی آیفون 12 اپل را با جزئیات کامل تماشا کنید

طراحی و مشخصات Huawei Enjoy 20s با صدور تاییدیه تنا آشکار شد

مشخصات ردمی کی 30 اولترا 5G در سایت تنا رویت شد

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید