بهترین سایت‌های ایرانی دانلود قالب پاورپوینت در سال 2021

با اتمام سال 2021 و ورود به سال جدید میلادی معمولا مقایسه بهترین‌های هر حوزه دوست‌داران زیادی دارد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم بهترین‌های حوزه پاورپوینت در ایران را در این سال بررسی و معرفی کنیم.

وبسایت جیب استور: بهترین عملکرد در سال 2021

فروشگاه اینترنتی جیب استور در میان سایت‌های دانلود قالب پاورپوینت حرفه‌ای و رایگان بهترین عملکرد را در 2021 از خود نشان داد. این وبسایت در حالی که در ابتدای سال 2021 تقریبا ناشناخته بود در این سال به یکی از برندهای حوزه قالب پاورپوینت تبدیل شد.

در این وبسایت انواع محصولات مربوط به پاورپوینت در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه شده است. این دسته‌بندی‌ها و تنوع محصولات در کنار ارائه فیلم و تصاویر محصول باعث شده است که جیب استور بهترین سایت دانلود تم پاورپوینت در سال 2021 انتخاب شود.

از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های جیب استور می‌توان به قالب پاورپوینت پایان نامه، تم پاورپوینت مذهبی و قالب پاورپوینت درسی اشاره کرد.

وبسایت پویان لرن: عملکرد خیلی خوب در اینستاگرام

پویان لرن وبسایت آموزشی در حوزه پاورپوینت است. بیشتر محصولات پویان لرن در زمینه آموزش‌های نرم‌افزارهای آفیس و نرم‌افزارهای تولید محتواست. در کنار این محصولات پویان لرن در زمینه طراحی قالب پاورپوینت نیز فعالیت خود را شروع کرده است.

پویان لرن از این جهت به عنوان دومین وبسایت انتخاب شد که با فعالیت درست و حساب‌شده در اینستاگرام طرفداران زیادی به دست آورد و تا انتهای سال 2021 نزدیک به 24 هزار فالور در اینستاگرام دارد. همچنین آموزش‌های سایت پویان لرن نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

سایت گام 98: عملکرد خوب ولی نیاز به رشد

وبسایت گام 98 فعالیت خود را از انتهای سال 2020 میلادی آغاز کرده است. این وبسایت در زمینه آموزش ویدیوی و همچنین ارائه‌ی فایل‌های دانشجویی فعالیت می‌کند.

در زمینه قالب پاورپوینت در سال 2021 رشد خیلی خوبی داشتند و همچنین در این سال کلی محصول آموزشی هم تهیه کرده‌اند.

وبسایت قلمو: سایتی که نیاز به طرح‌های جدید دارد

چهارمین و آخرین وبسایتی که در این مقاله بررسی می‌شود، وبسایت قلمو است که از قدیمی‌های حوزه قالب پاورپوینت است. اما این سایت در سال‌های اخیر خیلی نمایش خوبی از خود به نمایش نگذاشته است و با توجه به اینکه رقیب اصلی این سایت یعنی جیب استور در حال رشد است و کارهای بسیار حرفه‌ای که به جرئت می‌توان گفت با بهترین کارهای خارجی قابل مقایسه است تولید می‌کند، این وبسایت نیاز به طرح‌های جدید و حرفه‌ای دارد.

اما به این خاطر در این مقاله نام برده شد که با وجود همه‌ی این موارد باز هم در بین رقیبان خود در حال حاضر رتبه‌های بهتری در گوگل دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3893
اخبار مرتبط

طراحی آیفون 12 اپل را با جزئیات کامل تماشا کنید

طراحی و مشخصات Huawei Enjoy 20s با صدور تاییدیه تنا آشکار شد

مشخصات ردمی کی 30 اولترا 5G در سایت تنا رویت شد

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید