قیمت سایت فروشگاهی به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از عواملی که می‌تواند بسیار برای بیزینس‌ها نگران کننده باشد، یا هزینه‌های مربوط به و ممکن است بسیار کمرشکن و زیاد باشد. اما خبر خوب این است که شما با آشنایی با عواملی که بر روی این موارد تاثیر می‌گذارید و انتخاب گزینه‌هایی که مناسب کسب و کارتان است، می‌توانید به شکل چشمگیری در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سایت فروشگاهی

هزینه نهایی سایت فروشگاهی به عواملی مانند زیر می‌تواند بستگی داشته باشد:

  • برنامه نویسی سایت
  • دامنه و هاست
  • گرافیک سایت
  • بهینه سازی و سئو: برای نمایش خود در صفحات اول گوگل باید برای سئوی وبسایت خود هزینه خرج کنید.
  • امنیت سایت: هنگام طراحی سایت و انتخاب هاست و سرور دقت نمود و از متخصصین امنیت سایت کمک بگیرید تا هکرها راهی برای نفوذ به وبسایت شما نداشته باشند.

نکات مهم در طراحی سایت

هنگام طراحی سایت باید به نکات زیر توجه لازم را داشته باشید:

ناوبری

طراحی وب سایت باید به راحتی قابل پیمایش باشد و آیتم‌های منو باید به راحتی از هر صفحه قابل دسترسی باشد. بیننده باید همیشه دقیقا بداند که در کجای وب سایت قرار دارد و به راحتی به جایی که دوست دارد باشد دسترسی داشته باشد. نقشه سایت ایده بسیار خوبی است و در صورت وجود از آن استفاده خواهد شد. این امر ابتدایی به نظر می‌رسد اما اکثر وب سایت‌ها را می‌توان در این زمینه بهبود بخشید. به یاد داشته باشید، بین یک منوی تعاملی و یک منوی مزاحم، خط باریکی وجود دارد، بنابراین عملکرد باید ایده باشد.

طراحی بصری

مردم موجودات بصری گرا هستند و استفاده از گرافیک، راه خوبی برای جذاب‌تر کردن وب سایت شماست. وب سایت شما حدود 1/10 ثانیه برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کننده – و مشتری بالقوه – وقت دارد بنابرین باید از اصول بصری به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

محتوا

این ستون فقرات وب سایت شما است. محتوای شما نه تنها نقش مهمی در قرارگیری موتور جستجوی شما دارد، بلکه دلیلی است که بیشتر بازدیدکنندگان در وهله اول به دنبال وب سایت شما هستند. متن وب سایت شما باید آموزنده، آسان برای خواندن و مختصر باشد.

تعامل

یک طراحی وب سایت واقعاً مؤثر، بازدیدکنندگان شما را بلافاصله درگیر می‌کند و همچنان توجه آنها را از طریق هر صفحه به خود جلب می‌کند، و همچنین آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا با شما تماس بگیرند. این “تبدیل” نامیده می‌شود و احتمالا هدف نهایی وب سایت شما است. باز هم، مرز باریکی بین «تعامل» و «آزار» وجود دارد، بنابراین سطح تعامل هرگز نباید بیشتر از مزیت باشد.

دسترسی به اطلاعات

همه بازدیدکنندگان وب سایت شما علاقه‌مند نیستند، یا وقت کافی برای مطالعه کل سایت را ندارند. آنها ممکن است نیاز داشته باشند فقط به یک شماره تلفن یا آدرس، یا فقط به اطلاعات خاصی دسترسی داشته باشند. به همین دلیل، قرار دادن اطلاعات کلیدی در سایت ساده، در منطقه‌ای که به راحتی قابل دسترسی است، مهم است. همه ما این تجربه را داشته‌ایم که نمی‌توانیم برخی از اطلاعات مورد نیاز را در یک وب‌سایت پیدا کنیم و نتیجه همیشه یک بازدیدکننده ناامید است.

پشتیبانی سایت

همه ما اهمیت داشتن یک وب سایت با ساختار مناسب را می‌دانیم. اما به سادگی راه‌اندازی سایت کافی نیست. به‌روزرسانی و نگهداری منظم سایت برای اطمینان از اینکه سایت شما با ظرفیت کامل کار می‌کند بسیار مهم است.

این باعث افزایش ترافیک سایت می شود

به منظور ارائه بهترین محتوای به جستجوگران، موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه وب سایت‌هایی را که به طور منظم به‌روز می‌شوند افزایش می‌دهند. رتبه بالاتر، دید سایت شما را افزایش می‌دهد، که احتمال نمایش محتوای شما را زمانی که مخاطبان هدف شما کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می‌کنند، افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی سایت خود با اطلاعات ارزشمند، اصلاح لینک‌های شکسته، حذف صفحات تکراری و به‌روز نگه داشتن محتوای خود به جذب بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی کمک می‌کند.

تجربه بازدیدکنندگان را بهینه می‌کند

به‌روز‌رسانی منظم سایت خود با محتوای قابل اشتراک گذاری مانند رویدادهای آینده، گالری تصاویر و وبلاگ‌ها به مخاطبان شما ایده‌ای درباره اینکه شما چه کسی هستید و چه می‌کنید می‌دهد. با گنجاندن موارد قابل اجرا مانند فرم ثبت نام در خبرنامه و نمادهای رسانه‌های اجتماعی که به نمایه سازمان شما پیوند دارند، با مخاطبان خود درگیر شوید. یک وب سایت خوب به تبلیغ برند، کار و مأموریت شما کمک می‌کند. اطلاعات قدیمی را حذف کنید و یک ممیزی سایت برای ردیابی مشکلات و خطاهای سایت خود انجام دهید. این کار را به طور منظم انجام دهید تا بتوانید بهترین تجربه کاربری ممکن را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

آشنایی با فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه نهایی طراحی سایت می‌تواند در تعیین بودجه بسیار راهگشا باشد. همچنین پشتیبانی سایت برای همه سازمان‌ها اعم از بزرگ و کوچک مهم است. نگهداری منظم سایت شما باعث بهبود عملکرد و ایجاد یک محیط امن و مطمئن برای بازدیدکنندگان شما می‌شود. ایران سایت، قدیمی‌ترین شرکت طراحی سایت در ایران بوده که در حال حاضر با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه و بیشتر از 2 هزار نمونه کار طراحی سایت موفق آماده ارائه خدمات گوناگون در زمینه طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا، عکاسی، گوگل ادوردز، تولید محتوا و برنامه نویسی می‌باشد. ایران سایت با همراهی نیروهای متخصص و با تجربه، انتخاب خوبی برای برای شروع کسب و کار در بستر اینترنت می‌باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3894
اخبار مرتبط

طراحی آیفون 12 اپل را با جزئیات کامل تماشا کنید

طراحی و مشخصات Huawei Enjoy 20s با صدور تاییدیه تنا آشکار شد

مشخصات ردمی کی 30 اولترا 5G در سایت تنا رویت شد

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید