8 مورد از بهترین سایت های استریم موزیک رایگان و بدون محدودیت

در این مقاله به معرفی 8 مورد از بهترین سایت های استریم موزیک رایگان و بدون محدودیت خواهیم پرداخت که امکانات بسیاری دارند.

بسیاری از سرویس های پخش آنلاین موسیقی، بخش های رایگان و پولی خود را با هم عرضه می کنند و در بخش رایگان خود محدودیت های بسیاری را به وجود می‌آورند، به عنوان مثال در اسپاتیفای ترک های موسیقی با کیفیت اصلی پخش نمی‌شود. اما در این 8 سایت استریم موزیک رایگان هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و تمام امکانات آن نیز رایگان است.

استریم موزیک رایگان و بدون محدودیت

با وجود این سایتها دیگر نباید نگران پخش موسیقی و یا خرید حساب کاربری در سایت های پخش موسیقی باشید، این ابزارها علاوه بر پخش آهنگ، امکاناتی را نیز برای استریمرها فراهم کرده است تا در هنگام استریم نیز بتوانند از این سایتها استفاده کنند.

AccuRadio

این سایت یک سرویس کامل پخش موسیقی آنلاین می باشد و برای استریم موزیک رایگان بسیار کاربردی است. قبل از اینکه رباتها و انواع الگوریتمها وجود داشته باشد، این سایت کار خود را آغاز کرده بود و از سال 2000 تاکنون در حال سرویس دهی است. AccuRadio دارای بیش از 1000 کانال رادیویی است و بیش از 50 ژانر موسیقی را پوشش می‌دهد.

برخی از این ایستگاه مانند Classic Rocktopia، 90s Lite Hits نیز در این سرویس استریم موزیک وجود دارند که در آنها تعداد زیادی از آهنگ های برتر خوانندگان و گروه های موسیقی دسته بندی شده است و تمام لیست پخش آن نیز به صورت پرش های نامحدود امکان پذیر است.

البته از نظر تئوری برای گوش دادن تعداد آهنگ های مختلف در این سایت محدودیت وجود دارد، اما این محدودیت به گونه ای طراحی شده است که اگر شما در 24 ساعت هر تعداد موزیک که گوش دهید، بازم به سقف مجاز نمی رسید.

Cliggo

Cliggo یک گزینه عالی است، اما همانند اسپاتیفای است. شاید این سایت برخی از امکانات مانند پخش آفلاین موسیقی را نداشته باشد، اما با ایجاد لیست پخش دلخواه، می‌توان در هر زمانی اقدام به گوش دادن آهنگ کرد. این سرویس استریم موزیک، بیشتر آهنگ های خود را از یوتیوب دریافت کرده و آن را به گونه ای ارائه می‌دهد که ایجاد لیست پخش و جست و جو را ساده تر می کند. این سرویس بر روی Android ، iOS و Fire TV وجود دارد و یک نسخه وب کاملا مجزا نیز دارد.

jango

یکی دیگر از برنامه های استریم موزیک رایگان jango است. این سایت که دارای برنامه اندروید است و برای استفاده از آن باید تبلیغات های داخلی سایت را دید، اما سازنده آن ادعا کرده است که شما در روز فقط یک تبلیغات را مشاهده خواهید کرد. در این برنامه شما توانایی ساخت ایستگاه رادیویی خود را دارید و حتی ایستگاه های قدیمی و پرطرفدار آن را نیز در اختیار خواهید داشت. این سایت یک ویژگی لیست سیاه نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است تا آهنگ های خاصی را با ممنوع کرد. این برنامه از یوتیوب نیز استفاده می کند و اگر به دنبال یک برنامه مناسب هستید jango انتخاب ویژه ای برای پیدا کردن آهنگ های خاص است.

Pandora

پاندورا همانند اسپاتیفای است و در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می‌شود. اما این سرویس استریم موزیک، در حالت رایگان خود به شما امکان گوش دادن به موسیقی و ایجاد لیست پخش را می دهد(به شرطی که تبلیغات آن را نگاه کنید) و به صورت نامحدود می‌توانید موزیک گوش دهید و از پرش های نامحدود در بین آهنگها استفاده کنید. متاسفانه این برنامه امکان پخش آفلاین موسیقی را به کاربران نمی‌دهد.

hype Machine

hype Machine در اصل یک سیستم کشف موسیقی است و تمام آهنگ های یوتیوب و ساندکلاد در آن قرار دارد و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. از این برنامه حتی برای پخش آهنگ های جدید و خواننده های نوظهور یا ریمیکس نیز استفاده شده است و آنها را با ایجاد لیست پخش اختصاصی خود می‌توانید در اختیار داشته باشید.

YouTube

یوتیوب یکی از منابع مهم استریم موزیک است. با یوتیوب حتی خوانندگان نیز می‌توانند موسیقی خود را در اختیار مشترکان یوتیوب بگذارند. در این پلتفرم انواع مختلفی از موسیقی های کلاسیک، جدید و خواننده های قدیمی و نوظهور نیز وجود دارد. همچنین با وجود افزونه گوگل کروم، بدون نیاز به مراجعه به یوتیوب نیز می‌توان موسیقی های آن را گوش داد. این ابزار همانند Spotify و Apple Music طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از هنرمندان از آن برای پخش موزیک های جدید خود استفاده می‌کنند.

StreamSquid

StreamSquid یکی از سرویس های پخش موزیکی است که دارای تنوع موسیقی بسیار زیادی است. متاسفانه این سرویس قابلیت های بسیاری ندارد، اما بازهم امکانات مورد قبولی شامل، مدیریت بهتر لیست پخش دلخواه، پخش نامحدود آهنگ، جست و جوی موسیقی و حتی ایجاد کتابخانه موسیقی را در اختیار کاربران خود گذاشته است که باعث راحتی کاربران در هنگام استریم موزیک خواهدشد. این سرویس دارای اپلیکیشن اندروید نیز است، اما نسخه ios آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: ۸ مورد از بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک برای اندروید و آی او اس

soundzabound

باید گفت Soundzabound به عنوان یکی از ابزارهای بزرگ موسیقی شناخته شده است. هر فردی که نیازمند موسیقی، آهنگ، استریم موزیک و حتی جلوه های صوتی بدون حق امتیاز است، اسم این برنامه را شنیده است. آرشیو بسیار بزرگ و متنوع این برنامه برای بسیاری از افراد جامعه مفید است و تمام محتواهای آن نیز به صورت رایگان عرضه شده است.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3914
اخبار مرتبط

طراحی آیفون 12 اپل را با جزئیات کامل تماشا کنید

طراحی و مشخصات Huawei Enjoy 20s با صدور تاییدیه تنا آشکار شد

مشخصات ردمی کی 30 اولترا 5G در سایت تنا رویت شد

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید