نام گلکسی ای 82 5G در سایت رسمی سامسونگ رویت شد

سامسونگ با اشاره به نام گلکسی ای 82 5G در وب‌سایت خود، وجود این گوشی هوشمند را تایید کرد. احتمالا به زودی شاهد معرفی Galaxy A82 5G خواهیم بود.

اخیرا نسخه امنیتی-محور گلکسی ای 82 5G تحت عنوان گلکسی کوانتوم 2 در کره جنوبی عرضه شد؛ اما ظاهرا خود این گوشی هم در راه است.

سامسونگ در ‌سایت رسمی خود (صفحه اطلاع‌رسانی آپدیت نرم افزاری)، گلکسی A82 5G را در لیست دریافت‌کنندگان آپدیت امنیتی قرار داده است؛ نشانه‌ای از ورود آن به بازار در آینده‌ای نزدیک!

انتظار می‌رود طراحی و مشخصات این گوشی، تا حد زیادی مشابه گلکسی کوانتوم 2 باشد.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی ای 82 5G

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی یک صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز (در رزولوشن فول اچ‌دی پلاس) خواهد داشت. باید منتظر حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و اسپیکرهای استریو هم داشته باشیم.

احتمالا تراشه اسنپدراگون 855 پلاس در همراهی با رم 6 گیگابایتی، تامین کننده‌ی قدرت پردازش دستگاه خواهد بود. وجود حافظه داخلی 128 گیگ و شیار کارت microSD نیز قابل پیش‌بینی است.

حفره‌ی نمایشگر می‌تواند میزبان یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی باشد. اجزای دوربین سه‌گانه در پنل عقب اما باید دوربین‌های اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی باشند. از امکانات مورد انتظار این مجموعه دوربین، می‌توانیم به فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه اشاره کنیم.

ظاهرا گلکسی A82 با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد. پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات، وای-فای 5، بلوتوث 5.0، جی‌پی‌اس و ان‌اف‌سی هم دیگر امکانات این گوشی سامسونگ به حساب می‌آیند.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3915
اخبار مرتبط

طراحی آیفون 12 اپل را با جزئیات کامل تماشا کنید

طراحی و مشخصات Huawei Enjoy 20s با صدور تاییدیه تنا آشکار شد

مشخصات ردمی کی 30 اولترا 5G در سایت تنا رویت شد

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید