رایگان ! هر آنچه باید از طراحی سایت بدون کدنویسی بدانید؟

طراحی سایت بدون کدنویسی ، عنوانی که این‌ روزها برای دست‌یابی به یک وب‌سایت زیاد جستجو می‌شود. عبارت طراحی سایت معمولاً در ذهن‌ها فعالیت کدنویسی را شکل می‌دهد. اما آیا این امکان وجود دارد که بدون نیاز به کد نویسی یک وب‌سایت راه‌اندازی کنیم؟

پاسخ سوال مثبت است! بله طراحی سایت بدون برنامه‌نویسی هم ممکن است.

خب بیشتر از این به جزییات نمی‌پردازم و وارد بخش اصلی موضوع می‌شویم. در این مقاله همراه ادمین سایت باشید تا تمام جزییات بحث ساخت سایت بدون کدنویسی را بدانید.

چگونه طراحی سایت بدون کدنویسی  ممکن است؟

با وجود سیستم‌های مدیریت محتوا این ایده کاملا قابل اجرا است. سیستم‌های مدیریت محتوا یا CMS، سیستمی هستند که از قبل طراحی شده و هسته‌ی مدیریت وب‌سایت شما را پیاده سازی می‌کنند. با وجود این سیستم‌ها بخش عظیمی از کدنویسی کاسته می‌شود.

محبوب‌ترین و منعطف‌ترین سیستم مدیریت محتوای موجود در حال حاضر در دنیا، سایتساز و فروشگاه ساز  است. سایتساز و فروشگاه ساز  یک سیستم باز و رایگان است که کار کردن با آن ساده و لذت بخش است.

با یادگیری این سیستم می‌توان بدون کدنویسی یک وب‌سایت راه‌اندازی کرد. خب اگر اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی سیستم‌های مدیریت محتوا می‌خواهید مقاله‌ی زیر را دنبال کنید.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

حالا چگونه بدون برنامه‌نویسی طراحی سایت کنیم؟

همانطور که گفته شد، بهترین و بهینه‌ترین روش برای راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی، استفاده از سایتساز و فروشگاه ساز  است. به کمک سایتساز و فروشگاه ساز  شما از کدهایی که قبل توسط بهترین برنامه‌نویس‌ها ایجاد شده‌اند، به رایگان استفاده می‌کنید.

سایتساز و فروشگاه ساز  برای راه‌اندازی وب سایت بدون نیاز به برنامه نویسی

نصب سایتساز و فروشگاه ساز پاساجت به راحتی انجام چند کلیک است و کافیست طبق روالی که به شما گفته می‌شود آن را انجام دهید. بعد از نصب سایتساز و فروشگاه ساز  باید کار کردن با پنل آن را فرا بگیرید. سپس به سراغ نصب یک قالب بروید. شاید جذاب‌‌ترین مرحله‌ی کار همین بخش باشد: انتخاب و نصب قالب.

 

قالب وب‌سایت بخش ظاهری سایت را تشکیل می‌دهد. همان بخشی که به وب‌سایت مراجعه می‌کنید آن را می‌بینید. در واقع بخشی که نمای کلی و قابل مشاهده برای کاربران را تشکیل می‌دهد.

بعد از نصب و تنظیمات قالب، وب‌سایت شما در دسترس خواهد بود. البته گذر از این مراحل خود شامل نکات مهم و ریزی است که باید آن‌ها را مدنظر داشته باشید. با رعایت این نکات کلیدی می‌توانید به نتیجه‌ی خوبی برسید.

پس برای طراحی سایت بدون کدنویسی لازم است به خوبی کار با سایتساز و فروشگاه ساز  را یاد بگیرید. و اما پیشنهاد ادمین سایت برای یادگیری سایتساز و فروشگاه ساز

یادگیری سایتساز و فروشگاه ساز ، بهترین راه برای ساخت سایت بدون برنامه‌نویسی

برای یادگیری سایتساز و فروشگاه ساز  نیازی به صرف هزینه و زمان زیادی نخواهید داشت. کافیست نکات و مطالب را به صورت دسته‌بندی شده و صحیح بیاموزید. به همین جهت دو پیشنهاد خیلی عالی برای شما همراهان عزیز ادمین‌سایت داریم:

۱- آموزش رایگان سایتساز و فروشگاه ساز

در ادمین‌سایت بخشی به نام آموزش‌های رایگان داریم. بخشی که بسیاری از مطالب را می‌توانید به صورت دسته‌بندی شده و استاندارد بیاموزید. تمامی مطالب درس به درس با توضیحات جامع در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

آموزش رایگان سایتساز و فروشگاه ساز:

۲- آموزش ویدیویی سایتساز و فروشگاه ساز

اغلب کاربران، تیم ما را با کیفیت تولید محتوای آن می‌شناسند! به این دلیل که برای ما مهم است چه مطالبی تحویل کاربر می‌دهیم! این حساسیت در دوره‌های ویدیویی ادمین سایت به مراتب بالاتر است.

در آموزش ویدیویی سایتساز و فروشگاه ساز ، شما می‌توانید از ابتدایی‌ترین نکات یک وب‌سایت مثل نحوه شکل گیری صفحات سایت، تعریف هاست و دامنه، نحوه خرید هاست تا اصلی‌ترین نکات مثل انتخاب قالب سایتساز و فروشگاه ساز ، انجام تنظمات آن و… را گام به گام در قالب آموزش‌های ویدیویی بیاموزید.

در واقع این آموزش فقط مختص سایتساز و فروشگاه ساز  نیست! این یک آموزش راه‌اندازی وب سایت بدون کدنویسی است و مباحث آن بسیار فراتر از بحث سایتساز و فروشگاه ساز  است.

در آموزش ویدیویی از هیچ نکته‌ای چشم پوشی نشده و شما به صورت پروژه محور نحوه ساخت سایت بدون کدنویسی را می‌آموزید. با کلیک روی دکمه‌ی زیر، جزییات بیشتر و سرفصل کامل این آموزش را در صفحه توضیحات مشاهده کنید.

آموزش ویدیویی سایتساز و فروشگاه ساز

چرا باید سایتساز و فروشگاه ساز پاساجت را انتخاب کنم؟

آموزش ساخت سایت بدون کدنویسی با سایتساز و فروشگاه ساز

بخواهم خیلی خلاصه بگویم، اگر شما به دنبال روشی برای طراحی سایت بدون کدنویسی هستید، شک نکنید که انتخاب سایتساز و فروشگاه ساز  بهترین راه است. چرا که استفاده از آن دست شما را برای هرگونه توسعه، تغییرات و بهبود باز می‌گذارد. شناخته شده و ایمن است. همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ در دنیا با سایتساز و فروشگاه ساز  ساخته شده‌اند.

 

همین وب‌سایتی که در حال مطالعه‌ی مقاله‌ای از آن هستید، سایتساز و فروشگاه ساز است! سایتساز و فروشگاه ساز  سیستم قدرتمند و محبوبی که است که روز به روز محبوبت آن بیشتر از قبل می‌شود.

استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای دیگر به اندازه سایتساز و فروشگاه ساز  راحت و توسعه پذیر نیستند. در بسیاری از آنها برای کوچکترین توسعه‌ای باید هزینه پرداخت کنید. حال آنکه در سایتساز و فروشگاه ساز  به لطف وجود میلیون‌ها افزونه و قالب رایگان می‌توانید در عرض چند دقیقه امکانات مختلفی را بدون هزینه به سایت خود اضافه کنید.

مهمترین قابلیت‌های سایتساز و فروشگاه ساز

سایتساز و فروشگاه ساز  کاملا رایگان است و رایگان خواهد ماند!

هرنوع وبسایتی را می‌توان با سایتساز و فروشگاه ساز  ساخت! از وبسایت خبری و شرکتی گرفته تا فروشگاهی و شبکه‌اجتماعی!

تقریبا برای هرکاری که به ذهنتان خطور کند، یک افزونه دارد که نیاز شما را رفع کند. (بدون نیاز به برنامه‌نویسی سایت خود را توسعه می‌دهید.)

بسیار انعطاف‌پذیر طراحی شده و برنامه‌نویسان به راحتی می‌توانند آن‌را سفارشی‌سازی کنند.

سایتساز و فروشگاه ساز  با زبان محبوب php و فریم وورک لاراول طراحی شده و سازگار با سرور‌های لینوکس است.

منابع بسیار زیادی برای یادگیری و رفع مشکلات سایتساز و فروشگاه ساز وجود دارد.

 

به دنبال وب‌سایت باشید، اما نه هر وب‌سایتی!

در عصری که بسیاری از خریدها، تحقیقات و… در اینترنت انجام می‌گیرد، داشتن وب‌سایت امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. اما توجه کنید که از ابتدا با اصول صحیح، این کار را انجام دهید. تا بعد از گذشت چند ماه یا چند سال با مشکلات مختلف مثل بهینه‌نبودن سایت، مواجه شدن با ارورهای گوناگون، کندی سرعت سایت، بالا نیامدن در نتایج گوگل و… مواجه نشوید.

 

جمع بندی مهم:

 

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که وقت خود را درجایی صرف کنید یا سرمایه‌گذاری کنید که قابل اطمینان و توسعه باشد. بسیار دیده‌ایم که وب‌سایت‌هایی را با سایت‌ساز‌ها و سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف ایجاد کرده‌اند، بعد از چند سال فعالیت در سایت ، به علت مواجه شدن محدودیت‌های مختلف، قصد تغییر و مهاجرت به سایتساز و فروشگاه ساز  را داشته‌اند. بهتر است از ابتدا مطمئن انتخاب کنیم.

همین الان با یک آموزش سایتساز و فروشگاه ساز  شروع کنید تا از میلیون‌ها کسب‌وکار اینترنتی دیگر جا نمانید.

این مطلبو برای دوستت ارسال کن


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3607
مقالات و مطالب مرتبط

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ خیلی از شرکت ها قبل از شروع طراحی سایت بازاریابی و کار اصلا بر روی برندینگ و سئو خود کار نمیکنند چراکه در واقع اصلا قبل از آن اصلا شرکتی وجود نداشته که تبلیغی کرده باشند و یا سایت و سئو اصلا بدانند چی هست. سئو در طراحی سایت بازاریابی خیلی به سرعت رشد شما کمک میکند و تاثیرات فراوانی در جلب اعتماد مشتریان شما دارد. وجود اینترنت بسیاری از ارکان زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و پیشرفت در این حوزه منجر شده افراد به کسب و کارهای اینترنتی روی بیاورند و با آن به کسب درآمد برسند بهتر است که بدانید سایت های بازاریابی بیش از سایر سایت ها مخاطب دارند و همین امر منجر می شود افراد با کمی تحقیق عضو این سایت ها شوند امروزه بسیاری از افراد برای خرید ودیدن اجناس به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه می کنند بنابراین فروش اینترنتی سود بالایی را برای افراد و مدیران سایت دارد که از مهم ترین آن صرفه جویی در وقت افراد است. ما در این نوشتار در صدد هستیم شما را با سئو سایت بازریابی شبکه ای آشنا سازیم و اطلاعاتی را در ارتباط با سایت های بازاریابی، مزایای این سایت ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید!

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید! زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه طراحی سایت حرفه‌ ای در این روزها یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کار سنتی و نوینی می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افزایش دغدغه‌های مردم و به خصوص شیوع بیماری کرونا اهمیت راه‌ اندازی کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش احساس می‌شود. اما همانطور که می‌دانید برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در نهایت باید یک سایت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پیش نیازهای شروع یک کسب و کار اینترنتی، مزایای آن و درنهایت فرآیند چگونگی سفارش طراحی سایت حرفه ای در بهترین شرکت های طراحی وب آشنا کنیم. پس اگر شما هم نیز به دنبال طراحی سایت حرفه‌ای و راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. ۱ کسب و کار اینترنتی چیست؟

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت طراحی سایت چند زبانه امکانی دیگر از پلتفرم طراحی سایت سریع پاساجت میباشد که با پاساجت شما می توانید بین المللی کار کنید ودر حوزه خودتان در ایران برای کشورهای دیگر تبلیغ کنید و مشتریانی از دیگر کشورها داشته باشید . علاوه بر توریست و گردشگر خارجی می توانید تجار دیگر کشورها را به خود جذب کنید. طراحی وبسایت پلتفرم سایتساز پاساژت با قصد ارائه خدمات طراحی سایت پلتفرم سایتساز ، سئو سایت پلتفرم سایتساز ،پشتیبانی آنلاین شبکه های اجتماعی ، طراحی و راه اندازی وبسایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ،راه اندازی سایت شخصی ، پشتیبانی سایت پلتفرم سایتساز ، خرید آنلاین بک لینک دائمی ، ایمیل مارکتینگ تجاری پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با گزارش پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند ضرورت وبمستران را برطرف کند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت پاساژت همراه باشید. طراحی سایت پلتفرم سایتساز با پاساژت

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید