فهرست مطالب و مقالات

صفحه 1

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی انواع دستگاه پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار همراه پوز مجازی v-POS نسل جدیدی از دستگاه ‌های کارتخوان که دیگر دستگاهی جداگانه ندارند و گوشی تلفن همراه شما تبدیل به یک سیستم پوزمجازی می شود که امنیت بالاتری دارد و هزینه بسیار پائینی و دسترسی بسیار راحت ، حمل و نقل آسان ،قابلیت پرداخت از راه دور و کارآمد هستند که با استفاده از اپلیکیشن ها خدمات پرداخت را انجام می ‌دهند. این نوع کارتخوان ها دارای رسید کاغذی نیستند و تاییدیه پرداخت توسط پیامک به مشتری ارسال می ‌شود. و حتی نیاز به کارت فیزیکی هم نمیباشد . بلکه از تکنولوژی درگاه های بانکی استفاده میکند. با رمز یکبار مصرف (پویا) و قابل استفاده در گوشی مشتری. جهت دیدن نمونه و تست ، گزینه پرداخت وجه در لینک زیر Shop.pasajet.ir/v انواع دیگر ...

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟ شبکه پرداخت کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار یا همان «شاپرک» با تحت پوشش دادن تمام پرداخت‌ها از طریق دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار ها امسال چقدر کار کردند؟ براساس این گزارش، ارزش تراکنش‌های شاپرک در نخستین ماه سال‌جاری بیش از ۵۴۳ هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در اردیبهشت ماه به ۶۶۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. در خرداد ماه امسال نیز با رسیدن ارزش تراکنش‌ها به ۷۲۵ هزار میلیارد تومان روند صعودی این بخش طی شده است اما در تیر ماه شاهد افت قابل توجه ارزش تراکنش‌ها هستیم به طوری که در این ماه ارزش تراکنش‌ها به ۶۸۵ هزار میلیارد تومان رسیده و در مرداد ماه با رسیدن به ۶۷۶ هزار میلیارد تومان بازهم کمتر شده است.

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار شرکت شاپرک نهاد سیاست‌گذار در ارائه انواع دستگاه کارتخوان است که بر عملکرد مجموعه‌های ارائه‌دهنده این دستگاه نظارت دارد. در حال حاضر ۱۲ شرکت و ۳۱ بانک در کشور وجود دارند که دستگاه کارتخوان به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای دریافت کارتخوان باید وارد سایت بانک‌ها و شرکت‌های معتبر شوید تا بتوانید فرم درخواست را تکمیل کنید. بعد از ارسال مدارک به صورت آپلود یا حضوری، درخواست متقاضی بررسی می‌شود. پس از تأیید مدارک، متقاضی می‌تواند دستگاه را تحویل بگیرد. معمولاً یک هفته پس از ثبت درخواست، دستگاه آماده تحویل است. البته ناگفته نماند که این زمان بسته به سرعت ارائه خدمات هر مجموعه می‌تواند متغیر باشد. مراحل دریافت کارتخوان! چطور دستگاه کارتخوان بگیریم؟

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

در مورد دستگاه پوز سیار و ثابت بیشتر بدانید

در مورد دستگاه پوز سیار و ثابت بیشتر بدانید دستگاه پوز سیار و ثابت شخصی یا مالکیتی، دستگاهی است که شما خریداری میکنید و مالک آن هستید. برعکس کارتخوان و پوز سیار و ثابت های بانکی که دارای محدودیت های تعداد تراکنش اجباری در ماه هستند این دستگاه ها را میتوانید بدون محدودیت و همچنین به صورت تحویل فوری دریافت کنید. حتی پس از خرید دستگاه کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار حساب دستگاه پوز سیار و ثابت شما میتواند در صورت درخواست شما از بانکی به بانک دیگری تغییر پیدا کند. همچنین در صورت خرید دستگاه پوز سیار و ثابت پشتیبانی دستگاه با شرکتی است که شما دستگاه را از آن تهیه کرده اید.

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

مالیات کارتخوان چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟

مالیات کارتخوان چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟ اداره مالیات یک حرف داره یا خودتان یک حساب روشن معرفی میکنید یا کل حسابهاتون را بررسی میکنیم. حسابهای بانکی و تراکنش ها ، مثل لباس میمونه. شما با لباس کار تو خونه و تخت خواب نمی روید با لباس خواب هم سرکار نمی روید پس همانطور که لباسهاتون جداست. حسابهای بانکی و تراکنش های بانکی تونم باید جدا باشه. حساب شخصی و خانوادگی ، حساب کاری و تجاری باید جدا باشد. اصل بر ورود پول به حساب است . اگر از دوستتان و یا خانواده پولی دریافت میکنید به حساب شخصی باشد و حساب کار فقط ورودی های کاری باشد و همان حساب هم معرفی میکنید وگرنه تمام حسابهای شخصی و کاری بررسی میشود.

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

پوزسیار و کارتخوان بدون نیازبه کارت با موبایل پوز و پوزسیار همراه

پوزسیار و کارتخوان بدون نیازبه کارت با موبایل پوز و پوزسیار همراه نسل جدید پوزسیار و کارتخوان های سیار میباشد که حتی بدون همراه داشتن کارت فیزیکی بتوانید خرید کنید. در این نسل شما حتی میتوانید برید خرید کنید و فقط با تلفن از همسر و یا پدرتان با گرفتن شماره کارتش خرید کنید و یا لینک پرداخت را برای او ارسال کنید تا خودش پرداخت را انجام دهد. یا صاحبین کسب و کار دیگر نیازی به دستگاه فیزیکی ندارند لینک پرداخت را به پیک و یا برای مشتری ارسال میکنند تا پرداخت را انجام دهد. در این سیستم گوشی تلفن همراه شما به یک دستگاه پوز به همراه سیستم ثبت شماره مشتری تبدیل میشود.

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

تفاوت دستگاه کارتخوان سیار و دستگاه کارتخوان مجازی همراه

جدیدترین نسل پایانه های پرداخت و نقطه فروش پوز سیار مجازی کلا رو گوشی همراه کار میکند و با اینترنت همراه بدون نیاز به دستگاه اضافی به صورت یک لینک داخل گوشی شما و یا گوشی مشتری شما باز میشود و پرداخت انجام میشود. امنیت بسیار بالا به دلیل انجام تراکنش ها در بستر درگاه بانکی کشور و بدون اعلام رمز کارت بانک با رمز پویا یکبار مصرف

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

پوزسیار همراه یا سیستم همراه پوز مجازی

جایگزین دستگاه پوز سیار بدون هزینه اضافی و وزن زیاد قابل حمل تمام دنیا به سمت مجازی شدن پیش میره اما چطوره که ما هنوز از پوزسیار قدیمی استفاده میکنند. فروش ویژه نسل جدید دستگاه نسل جدید کارتخوان مجازی سیار و سیمی

طراحی سایت و پوزسیار مجازی

دستگاه کارتخوان مجازی

دستگاه کارتخوان مجازی سیستم پوز سیار مجازی یک پایانه فروش 24ساعته شبانه روزی و 7روز هفته بدون تعطیلی میباشد. اولین دستگاه کارتخوان یا همان صندوق فروشگاهی در سال 1981 توسط صاحب یک رستورانی در آمریکا ساخته شد، که پس از آن هم در دهه 50 تعدادی از دستگاه های پوز وارد ایران شد.

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید