بازی مار و پله در نتورک ایران وطراحی سایت بال پرواز از این دام

بازی مار و پله در نتورک ایران

تیم طراحی سایت پاساجت، این مسیر را برای شما ساده و راحت و بدون ریسک کرده است.

با طراحی سایت رایگان ، و طراحی سایت با گوشی تلفن همراه و ماژول بندی ساده

و آموزش طراحی سایت رایگان این مسیر را به سادگی شروع کنید.

یکی از چالش های نتورکرهای ایران ، تغییر قوانین ، تغییر تیم ها، تغییر محصولات و جابه جایی تیم ها بوده و هست.

در این بیست سال گذشته شاهد این بودیم که بارها و بارها بنا به دلایلی که شاید نتورکرهای سازمان تقصیری در آن نداشتند تیم ها از بین رفته اند و یا شرکت ها تعلیق و یا منحل شده اند.

و بعد از آن فرد بازاریاب دوباره به نقطه صفر برمیگردد.

با سختی قدم به قدم پیش رفته و بعد یک دفعه با یک اتفاق همه چیز صفر میگردد.

شاید به دلیل سودجویی لیدرها، آفر و آفربازی ها، اشتباهات مدیران ، نوسانات ارزی و عدم ورود کالا و .... همه چیز در یک شب نابود می شود.

حال راهکار چیست ؟

اگر از روز اول هر فرد یک وبسایت برای خودش طراحی کرده بود و به جای تبلیغات برندها و شرکت های مختلف و محصولات دیگران کل انرژی خود را برای تبلیغات برند وبسایت خود میگذاشت و از طریق وبسایت خود محصولات را به فروش میرساند .

1-الان بعد از چندسال وبسایت فروشگاهی شما تبدیل به یک برند شده بود.

2-با تغییرات محصولات و حتی تیم و شرکت ها، وبسایت شما به نام شما ماندگار بود .

3-یک فروشگاه شبانه روزی 24ساعته و بدون محدودیت مکان و زمان داشتید.

4-تجسم کنید کل تیم بازاریابی شما هرکدام یک فروشگاه اینترنتی داشتند چقدر فروش تیمی شما ثابت و رو به رشد بود؟

5-همزمان داشتن به عنوان مثال 100 نفر بازاریاب ،100 فروشگاه اینترنتی مستقل هم داشتید که در کنار شبکه های اجتماعی فروشی با ثبات برای شما ایجاد میکرد.

6-هیچکدام از تغییرات محصول ، پلن، شرکت و یا تیم ها تغییری در فروش وبسایت شما ایجاد نمیکرد.

7-سایت های فروشگاهی بزرگ ایران، حدود ده سال هستند که فعالیت خود را شروع کرده اند.

و چه نتورکرهایی که بیش از 20 ساله در حال فعالیت هستندو همچنان در حال کار هستند.

تیم طراحی سایت پاساجت، این مسیر را برایشما ساده و راحت و بدون ریسک کرده است.

با طراحی سایت رایگان ، و طراحی سایت با گوشی تلفن همراه و ماژول بندی ساده و آموزش طراحی سایت رایگان این مسیر را به سادگی شروع کنید.

دیدگاه بلند مدت داشته باشید به 5 تا 10 سال دیگر فکرکنید که برند سایت شما فراگیر شده است.

و یکبار برای همیشه از اجاره نشینی در شبکه های اجتماعی به مالک کسب و کار آنلاین تبدیل شوید.

 

خدمات طراحی سایت نتورک مارکتینگ
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای 
طراحی سایت نتورک
طراحی سایت نتورک مارکتینگ
طراحی پلن بازاریابی شبکه ای
سایت های بازاریابی شبکه ای
ماژول بازاریابی شبکه ای
بازاریابی طراحی سایت
سیستم بازاریابی شبکه ای
نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای
برنامه نویسی بازاریابی شبکه ای
طراحی وببه جای یک بازاریاب به مالک یک استارت آپ فروش آنلاین و فروشگاه زنجیره ای تبدیل شوید.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3793
مقالات و مطالب مرتبط

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ خیلی از شرکت ها قبل از شروع طراحی سایت بازاریابی و کار اصلا بر روی برندینگ و سئو خود کار نمیکنند چراکه در واقع اصلا قبل از آن اصلا شرکتی وجود نداشته که تبلیغی کرده باشند و یا سایت و سئو اصلا بدانند چی هست. سئو در طراحی سایت بازاریابی خیلی به سرعت رشد شما کمک میکند و تاثیرات فراوانی در جلب اعتماد مشتریان شما دارد. وجود اینترنت بسیاری از ارکان زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و پیشرفت در این حوزه منجر شده افراد به کسب و کارهای اینترنتی روی بیاورند و با آن به کسب درآمد برسند بهتر است که بدانید سایت های بازاریابی بیش از سایر سایت ها مخاطب دارند و همین امر منجر می شود افراد با کمی تحقیق عضو این سایت ها شوند امروزه بسیاری از افراد برای خرید ودیدن اجناس به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه می کنند بنابراین فروش اینترنتی سود بالایی را برای افراد و مدیران سایت دارد که از مهم ترین آن صرفه جویی در وقت افراد است. ما در این نوشتار در صدد هستیم شما را با سئو سایت بازریابی شبکه ای آشنا سازیم و اطلاعاتی را در ارتباط با سایت های بازاریابی، مزایای این سایت ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید!

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید! زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه طراحی سایت حرفه‌ ای در این روزها یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کار سنتی و نوینی می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افزایش دغدغه‌های مردم و به خصوص شیوع بیماری کرونا اهمیت راه‌ اندازی کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش احساس می‌شود. اما همانطور که می‌دانید برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در نهایت باید یک سایت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پیش نیازهای شروع یک کسب و کار اینترنتی، مزایای آن و درنهایت فرآیند چگونگی سفارش طراحی سایت حرفه ای در بهترین شرکت های طراحی وب آشنا کنیم. پس اگر شما هم نیز به دنبال طراحی سایت حرفه‌ای و راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. ۱ کسب و کار اینترنتی چیست؟

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت طراحی سایت چند زبانه امکانی دیگر از پلتفرم طراحی سایت سریع پاساجت میباشد که با پاساجت شما می توانید بین المللی کار کنید ودر حوزه خودتان در ایران برای کشورهای دیگر تبلیغ کنید و مشتریانی از دیگر کشورها داشته باشید . علاوه بر توریست و گردشگر خارجی می توانید تجار دیگر کشورها را به خود جذب کنید. طراحی وبسایت پلتفرم سایتساز پاساژت با قصد ارائه خدمات طراحی سایت پلتفرم سایتساز ، سئو سایت پلتفرم سایتساز ،پشتیبانی آنلاین شبکه های اجتماعی ، طراحی و راه اندازی وبسایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ،راه اندازی سایت شخصی ، پشتیبانی سایت پلتفرم سایتساز ، خرید آنلاین بک لینک دائمی ، ایمیل مارکتینگ تجاری پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با گزارش پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند ضرورت وبمستران را برطرف کند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت پاساژت همراه باشید. طراحی سایت پلتفرم سایتساز با پاساژت

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید