طراحی سایت بازاریابی شبکه ای فرصتی برای بازاریابان و راهبران و سرگروه تیم های بازاریابی شبکه ای :

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای فرصتی برای بازاریابان و راهبران و سرگروه تیم های بازاریابی شبکه ای :

البته این تصویر آینده بازاریابان تازه کار هم می باشد.

میتوانید رایگان تست کنید و خودتان سایتتون را به دلخواه خودتان طراحی کنید.

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای و راه اندازی سایت نتورک مارکتینگ برای تیم های شما ، مزیت رقابتی ایجاد میکند.

فرض بر اینکه شما 100 نفر فعال در تیم نتورک مارگتینگ خود دارید و از اهرم و تصاعد درآمد دارین. تجسم کنید در کنار فعالیت های قبلی و درآمد قبلی،

در عرض یک هفته 100 فروشگاه اینترنتی با دامنه های متفاوت و درگاه بانکی ، اینماد به تیم شما اضافه شود که تعداد اهرم شما را چند برابر میکند.

طراحی سایت نتورک مارکتینگ 3روزه

https://pasajet.ir/fa/main/magic-package/information

100 شعبه فروشگاه زنجیره ای که همگی محصولات شما، برای شما، و در جهت اهداف شما هستند و هر روز همراه با رشد تیم رشد خواهند کرد.

یک فروشگاه اینترنتی متوسط روزی 3تا مشتری هم داشته باشد حداقل روزی بین 500 تا یک میلیون فروش خواهد داشت.

فروشی بالغ بر ماهانه 30 میلیون تومان، در هر سایت فروشگاهی تقریبا حدود 3میلیارد فروش مازاد برای شما ایجاد میکند .

حالا درآمد تان را خودتان محاسبه کنید.

و این فروش و درآمد رو رشد و با ثبات می باشد.

چراکه یک فروشگاه اینترنتی وقتی به فروش می رسد دیگر مشتریان ثابت خود و رنک سئو گوگل دریافت میکند.

حال شما تجسم کنید  1000 نفر تیم و 1000 فروشگاه اینترنتی په پتانسیلی ایجاد میکند.

مزایای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای برای تیم فروش:

1-ریزش سازمان را به حداقل میرساند.

به دلیل اینکه افراد تیم فقط بازاریاب شرکت نیستند که به راحتی کار را ترک کنند . تحقیقات نشان داده 80 درصد دلیل ماندگاری افراد در سازمانها اعتبار و چسبندگی عنوانی با سازمان میباشد تا درآمد.  

2-جابه جایی و شیفت تیم ها را به حداقل میرساند.

تیم های شما بنا به راه اندازی سایت های فروشگاهی و گرفتن دامنه تخصصی و اینماد و درگاه تخصصی هر فرد ماندگار می شوند چراکه سیت های تیم بنا به اون محصولات و مشتریان سئو گرفته و هزینه تغییر را بالا می برند.

3-مزیت رقابتی برای تیم شما ایجاد میکند.

در دنیای بازاریابی لازم نیست از رقبا هزاران قدم جلوتر باشید طراحی سایت بازاریابی شبکه ای و طراحی سایت فروشگاهی محصولات نتورک برگ برنده تیم شما می شود.

4-حرف تازه و آموزش به روز برای نسل جدید.

برای نسل دهه 80 و 70 و درآینده برای دهه 90 باید با زبان و تکنولوژی روز کار کرد نه اینکه ما در سال 2023 و 1402 شمسی هنوز با فرهنگ و ابزار 1380 نتورک انجام بدیم . پس برای ماندگار شدن باید تغییر کرد و به رز شد.

دایناسورها تغییر نکردند و منقرض شدند.

5-طراحی سایت بازاریابی شبکه ای ماندگاری تیم را بالا میبرد .

افراد مالک کسب و کار خودشان هستند و برای رشد سایت و کسب و کار خودشان دارند تلاش میکنند.و تغییر ذهنیت (پارادایم شیفت ) واقعی از اینکه به جای ذهنیت کار کردن برای بالاسری به کار کردن برای خود اتفاق میافتد.

6-احتیاج به پیگیری زیاد از حد و ناز کشی ندارند.

در دنیای خارج از نتورک و بازاریابی شبکه ای ، افرادی که سایت فروشگاه اینترنتی دارند برای خودشان کار میکنند و تبلیغات و هزینه و .... و کسی به آنها انگیزه و هدف القاء نمیکند و اتوماتیک کار خود را دارند انجام میدهند و در تمام مشاغل به همین صورت هست همه دارند تلاش میکنند.

پس برای رسیدن به این هدف که افراد تیم هدفمند و پر تلاش باشند باید حس کنند برای خودشان دارند گام بر میدارند نه برای شرکت و یا لیدر ها ...

7-طراحی سایت بازاریابی شبکه ای رضایت قلبی و مشتریان راضی را افزایش می دهد.

بنا به مهارت های دیجیتال مارکتینگ و آموزش های راه اندازی کسب و کار آنلاین که دریافت میکنند حتی اگر در بازاریابی شبکه ای هم موفق نشوند به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در حال کار هستند و فروش ماهانه بالایی خواهند داشت.

جدای از اینکه برای جذب افراد دلیل تازه و جذابی برای دعوت به همکاری دارند. چراکه خیلی ها از بازاریابی نفر به نفر ممکنه خوششان نیاد ولی با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی همراه شوند.  

8-برای همه افراد در هر شرایطی امکان فعالیت وجود دارد.

حتی افردی که به دلایلی امکان حرکت و یا خارج شدن از منزل را ندارند کافیست با یک گوشی و حتی خوابیده و در بستر به کسب و کار آنلاین خود بپردازند.

اشتغال زایی برای افراد ناتوان جسمی حرکتی ، افرادی که در شهرستان های دور کم جمعیت و روستا ها هستند.

9-نتورک خود را 24 ساعته شبانه روز و در کل ایران گسترش دهید.

سالهاست شنیدیم تا زمانی که تا وقتی خوابی نتونی پول در بیاری ثروتمند نمی شوی.

و این اتفاق فقط با سایت فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است.

با طراحی سایت بازاریابی شبکه ای برای تیم خود ، فروشگاه های 24 ساعته که از تمام نقاط ایران قابل دسترس هستند راه اندازی کنید .

 حتی در زمان خواب کسب درآمد کنید.

10-لیست دعوت خود را گسترش دهید.

سگمنت مشتری (رسته های مشتری) شما می تواند گسترده تر بشود و دعوت افراد جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین هم به دسته بندی شما اضافه می شود.

محدودیت های زمانی ، مکانی خود را بشکن و وارد دنیای تصاعد واقعی شو

از تصاعد یک نفر به 5 نفر به تصاعد هر فروشگاه اینترنتی به هزاران مشتری برسید.

میتوانید رایگان تست کنید و خودتان سایتتون را به دلخواه خودتان طراحی کنید.

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای برای بازاریابان

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای | طراحی سایت نتورک مارکتینک

برای تمام بازاریابان شبکه ای ، که در کنار کار فیزیکی تمایل دارند کار فروش و بازاریابی را در فضای مجازی دنبال کنند.

پاساجت سیستم سایت های آماده فروشگاهی با تمام محصولات و دسته بندی ها و توضیحات محصولات شرکت های بازاریابی را ایجاد کرده است.

تا بازاریابان شبکه ای بتوانند با یک کلیک در طرح درون ریز طراحی سایت خود را در یک دقیقه انجام دهند و فقط به دنبال بازاریابی سایت خود بروند . دامنه اختصاصی به نام خود، درگاه بانکی اختصاصی ، نماد اعتمادالکترونیک ( اینماد) به نام خود را دریافت کنند و حتی پروانه کسب از اتحادیه دریافت کنند و برای اولین بار در تاریخ بتوانند مالک صد در صد کسب و کار خود شوند.

طراحی سایت بازریابی شبکه ای کامل با نام خودتان با مصولات شرکت خودتان

طراحی سایت بازریابی شبکه ای بیز ، فروشگاه اینترنتی محصولات بیز، کامل با نام خودتان با مصولات شرکت بیز

طراحی سایت بازریابی شبکه ای لیا تراست ، فروشگاه اینترنتی محصولات لیا تراست ، کامل با نام خودتان با مصولات شرکت لیا تراست

طراحی سایت بازریابی شبکه ای نیوشا ، فروشگاه اینترنتی محصولات نیوشا ، کامل با نام خودتان با مصولات شرکت نیوشا نیک

طراحی سایت بازریابی شبکه ای پنبه ریز ، فروشگاه اینترنتی محصولات پنبه ریز ، کامل با نام خودتان با مصولات شرکت پنبه ریز

و برای شرکت های دیگر هم خودتان می توانید محصولات و سایت خودتان را طبق آموزشهای طراحی سایت درست کنید.

 


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3866
مقالات و مطالب مرتبط

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ

سئو در طراحی سایت بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک مارکتینگ خیلی از شرکت ها قبل از شروع طراحی سایت بازاریابی و کار اصلا بر روی برندینگ و سئو خود کار نمیکنند چراکه در واقع اصلا قبل از آن اصلا شرکتی وجود نداشته که تبلیغی کرده باشند و یا سایت و سئو اصلا بدانند چی هست. سئو در طراحی سایت بازاریابی خیلی به سرعت رشد شما کمک میکند و تاثیرات فراوانی در جلب اعتماد مشتریان شما دارد. وجود اینترنت بسیاری از ارکان زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و پیشرفت در این حوزه منجر شده افراد به کسب و کارهای اینترنتی روی بیاورند و با آن به کسب درآمد برسند بهتر است که بدانید سایت های بازاریابی بیش از سایر سایت ها مخاطب دارند و همین امر منجر می شود افراد با کمی تحقیق عضو این سایت ها شوند امروزه بسیاری از افراد برای خرید ودیدن اجناس به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه می کنند بنابراین فروش اینترنتی سود بالایی را برای افراد و مدیران سایت دارد که از مهم ترین آن صرفه جویی در وقت افراد است. ما در این نوشتار در صدد هستیم شما را با سئو سایت بازریابی شبکه ای آشنا سازیم و اطلاعاتی را در ارتباط با سایت های بازاریابی، مزایای این سایت ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید!

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین را جدی بگیرید! زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه طراحی سایت حرفه‌ ای در این روزها یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کار سنتی و نوینی می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افزایش دغدغه‌های مردم و به خصوص شیوع بیماری کرونا اهمیت راه‌ اندازی کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش احساس می‌شود. اما همانطور که می‌دانید برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در نهایت باید یک سایت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پیش نیازهای شروع یک کسب و کار اینترنتی، مزایای آن و درنهایت فرآیند چگونگی سفارش طراحی سایت حرفه ای در بهترین شرکت های طراحی وب آشنا کنیم. پس اگر شما هم نیز به دنبال طراحی سایت حرفه‌ای و راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. ۱ کسب و کار اینترنتی چیست؟

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت

طراحی سایت چند زبانه با پاساژت طراحی سایت چند زبانه امکانی دیگر از پلتفرم طراحی سایت سریع پاساجت میباشد که با پاساجت شما می توانید بین المللی کار کنید ودر حوزه خودتان در ایران برای کشورهای دیگر تبلیغ کنید و مشتریانی از دیگر کشورها داشته باشید . علاوه بر توریست و گردشگر خارجی می توانید تجار دیگر کشورها را به خود جذب کنید. طراحی وبسایت پلتفرم سایتساز پاساژت با قصد ارائه خدمات طراحی سایت پلتفرم سایتساز ، سئو سایت پلتفرم سایتساز ،پشتیبانی آنلاین شبکه های اجتماعی ، طراحی و راه اندازی وبسایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ،راه اندازی سایت شخصی ، پشتیبانی سایت پلتفرم سایتساز ، خرید آنلاین بک لینک دائمی ، ایمیل مارکتینگ تجاری پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با گزارش پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند ضرورت وبمستران را برطرف کند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت پاساژت همراه باشید. طراحی سایت پلتفرم سایتساز با پاساژت

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید