راه اندازی رایگان فروشگاه با سایتساز پاساجت

راه اندازی رایگان فروشگاه با سایتساز پاساجت

افزایش درآمد با فروش اینترنتی و راه اندازی سایت رایگان  با سایت ساز

این روزها تنها راه حل کسب درآمد از فضای مجازی با توجه به تحریم، فیلترینگ و عدم دسترسی به شبکه های اجتماعی، راه اندازی سایت‌ با استفاده از فروشگاه‌ساز ها با کمترین هزینه یا به صورت رایگان است.

مهم است که با توجه به فشارهای اقتصادی و نیاز به مدیریت هزینه و ریسک، روشی قابل اطمینان و ویژه را برای ورود به بازار بزرگ مجازی انتخاب کرد. استفاده از فروشگاه‌ساز و سایت‌ساز پاساجت ضامن حفظ امنیت و موفقیت شما در این مسیر است.

طراحی سایت بدون کدنویسی و با چند کلیک در سایتساز پاساجت فراهم شده است.https://pasajet.ir

به عنوان مثال سایتساز پاساجت  با فراهم آوردن شرایط راه اندازی رایگان وبسایت فروشگاهی  به کمک کسب و کارهای نوپا و جویای بازار بهتر یا استارت آپ های در حال شکست رسیده است. برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی  به طور معمول باید چندین  میلیون تومان هزینه اولیه کرده و چندین ماه صبر کنید تا وبسایت شما آماده بهره برداری شود و نهایتا بعد از مدت زمانی نسبتا طولانی و هزینه و آزمون و خطای بسیار در ابتدای مسیر قرار می گیرید .اما فروشگاه‌ساز پاساجت بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی، در لحظه و رایگان با چند کلیک وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شما را آماده می‌کند و  در فروشگاه ساز پاساجت می توانید  به سادگی دامنه اختصاصی و درگاه بانکی خودتان را هم به فروشگاه اینترنتی خود متصل کرده و  وارد دنیای کسب و کار مجازی شوید . ضمنا آموزش های رایگان سایت‌ساز پاساجت،  پشتیبانی فنی و مشاوره ای توسط تیم اختصاصی فروشگاه‌ساز پاساجت از صفر تا صد مسیر راه اندازی فروشگاه و ایجاد کسب و کار موفق را به شما آموزش میدهند.

ثبت نام در سایتساز پاساجت به سادگی ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و با وارد کردن شماره تلفن همراه شما قابل انجام است.

برای استفاده از فروشگاه ساز و سایتساز پاساجت نیازی به دانش فنی یا رایانه شخصی ندارید و فقط با استفاده از گوشی تلفن همراه خود می توانید تمام کسب و کار مجازی خود را مدیریت کنید.

سایت ساز پاساجت در کنار ایجاد یک فروشگاه قدرتمند اینترنتی دیگر جنبه ها و نیازهای حضور در فضای مجازی را نیز پوشش می دهد که باعث اطمینان خاطر و موفقیت شما خواهد بود.

سرویس های مختلفی که با ثبت نام در سایتساز پاساجت به آنها دسترسی خواهید داشت را در ادامه توضیح می دهیم.

 

همراه پوز سیار مجازی یا دستگاه پوز سیار رایگان:

سایتساز https://pasajet.ir

در فروشگاه ساز پاساجت یکی از خدمات ویژه همراه پوز است که جایگزین دستگاه پوز سیار و کارتخوان سیار فیزیکی است. با اتصال درگاه بانکی خود به فروشگاه‌ساز اینترنتی پاساجت می توانید این سرویس را به صورت رایگان راه اندازی نمایید. هر شخص  دارای عضو کارت های بانکی شتاب و رمز دوم می تواند با استفاده از این سرویس مبلغ دلخواه خود را به حساب شما پرداخت نماید. بدون محدودیت در زمان و مکان دستگاه پوز سیار شخصی خود را با استفاده از فروشگاه‌ساز پاساجت داشته باشید و سیستمی امن زیر نظر شبکه بانکی کشور را در اختیار بگیرید.

 

سیستم ثبت شماره مشتریان و باشگاه مشتریان :

جایگزین دستگاه ثبت شماره فیزیکی است و یکی دیگر از امکانات سایتساز پاساجت به شمار می رود که  با ثبت نام رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. کارکرد سرویس ثبت و جمع آوری شماره تلفن همراه فروشگاه ساز پاساجت به این صورت است که .  با استفاده از این سرویس و ثبت شماره های مشتریان  می‌توانید باشگاه مشتریان خود را  درون سایت ساز پاساجت تشکیل دهید. در این صورت بانکی از  شماره های مشتریان خود را دارید و همچنین نیازی به خرید دستگاه ثبت شماره نخواهید داشت.

 

کارت ویزیت دیجیتال | لینک چندمنظوره | بینهایت لینک در یک لینک | لینک بایو:

با فیلترینگ شبکه های اجتماعی شما به بستری نیاز دارید تا تمام راه ها ارتباطی و شبکه های اجتماعی خود را در یک محل به مخاطبان خود معرفی کنید. این خدمت به سادگی در سایت ساز و فروشگاه ساز پاساجت قابل دسترس هست. در این صورت راه حلی برای حفظ دائمی ارتباط خود و  مشتریان شما در باقی پلتفرم ها ایجاد می شود. مثلا وقتی یک شبکه ی اجتماعی شما از دسترس خارج شد راه های ارتباطی دیگر در دسترس مشتریان شما خواهد ماند. این خدمت در فروشگاه ساز پاساجت به صورت رایگان پس از ثبت نام ارائه می شود.

کارت ویزیت دیجیتال و لینک چندمنظوره یکی از امکانات سایتساز پاساجت می باشد.

 

سیستم فراخوان مشتری | پیجر مشتری | سیستم نوبت دهی مشتریان :

راه اندازی سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی در سایتساز پاساجت رایگان است. کاربرد این سرویس برای مراکزی مانند رستوران ها، فست فودها، آبمیوه و بستنی و … است که با مشتریان حضوری سر و کار دارند و مشتریان جهت دریافت سفارش خود باید زمانی را به انتظار سپری کنند. با استفاده از این خدمت فروشگاه ساز پاساجت می توانید پس از ثبت سفارش و دریافت شماره تلفن همراه از مشتری اورا به صف انتظار سرویس فراخوان مشتری سایت ساز اضافه کنید، با رسیدن زمان ارائه خدمت یا تحویل سفارش با یک کلیک و  از طریق ارسال پیامک به مشتری او را  جهت مراجعه به محل آگاه می کنید. از ویژگی های این سرویس می توان موارد زیر را نام برد:

قابلیت ثبت و ذخیره شماره تمام مشتریان و مراجعین سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی

عدم نیاز به انتظار در محیط برای مشتری

 ارسال پیامک به تمامی سیم کارتها بدون فیلتر و محدودیت توسط فراخوان مشتری

بدون نیاز به فیش پرینتر و کاغذ و اسپیکر نوبت دهی مشتری

صرفه جویی هزینه 20میلیون تومانی برای شروع کار برای خرید دستگاه فراخوان مشتری

 

لزوم طراحی سایت فروشگاهی در مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، تهران ، و ... 

 

خرید از طریق سایت فروشگاهی باعث می شود که افراد در کمترین زمان، مناسب ترین خدمات را به صورت آنلاین و بدون جابجایی دریافت کنند و سفارش خود را به راحتی تحویل بگیرند. این ویژگی خود نوعی روش مارکتینگ جهت گسترش نامحدود کسب و کار در کنار رضایت مشتریان است.

برای کسب و کارهای سنتی که صرفاً به صورت حضوری به فروش محصولات خود می پرداختند، طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی با استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز پاساجت می تواند باعث شود که آنها مشتریان خود را شناسایی و از این ظرفیت در جهت بازاریابی محصولات خود استفاده کنند. در نتیجه مشتریان بیشتری جذب می شوند

خرید الکترونیکی به مرور در تمام نقاط کشور از جمله مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، تهران ، و ...   رشد مناسبی داشته است. به این منظور، یک سری شرکت ها، طراحی سایت در مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، تهران ، و ...   را بر عهده دارند که افراد ساکن می توانند با خیالی آسوده کار خود را به آنها واگذار کنند.

ولی تمام این امکانات را سایتساز پاساجت رایگان در اختیار شما قرار داده است.

تا بدون ریسک مالی و زمانی سایت خود را راه اندازی کنید.

امروزه حضور هر کسب و کار در فضای مجازی اجتناب ناپذیر است. چه بهتر که بتوانیم قدمهای خود را محکم و با اطمینان برداریم. کاهش ریسک موفقیت و  جلوگیری از هزینه کردهای مضاعف اولین قدم است. دسترسی به امکانات مدیریتی در فروشگاه های اینترنتی یکی دیگر از عواملی است که موجب تسلط شما بر فرایند های فروش و همچنین کنترل کسب و کار شما خواهد شد.

امکانات نامحدود در سایتساز پاساجت یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه ساز قدرتمند برای اطمینان و همراهی شما کاربران گرامی است. از امکانات بی شمار این فروشگاه ساز و سایت ساز حرفه ای می توان موارد زیر را نام برد:

امنیت بالای پلتفرم سایتساز پاساجت در مقابل حملات سایبری

با زبان برنامه نویسی پی اچ پی فریم وورک لاراول

با بک آپ گیری (نسخه پشتیبان) روزانه

امکان نامحدود دسته بندی محصولات و مطالب در وبسایت فروشگاهی

امکان افزودن نامحدود محصولات در فروشگاه اینترنتی

امکان ایجاد وبلاگ حرفه ای برای جذب بازدید کنندگان و SEO در پاساژ آنلاین

امکان ایجاد روش های متنوع پرداخت و تحویل جهت سهولت فرایند خرید برای مشتریان در سایت

امکان ایجاد درگاه های مختلف شبکه بانکی شتاب

امکان ایجاد درگاه های مختلف پرداخت یار مانند زرین پال یا idpay

امکان مدیریت و تهیه گزارش از مشتریان جهت تبلیغات و اعلان ها

امکان ایجاد بن های تخفیف تکی، گروهی و مناسبتی

مدیریت حرفه ای پوسته به صورت دلخواه

امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیکی  در سایتساز پاساجت

امکان دریافت پروانه کسب رسمی از اتحادیه و استفاده از تسهیلات

مدیریت حرفه ای سفارش ها جهت ارسال برای مشتریان

فضای میزبانی حرفه ای و ترافیک نامحدود در سایتساز

امکان سئوی خودکار صفحات به صورت کاملا حرفه ای و قابل مدیریت

ایجاد سایت‌مپ به صورت خودکار مناسب شده برای موتورهای جستجو گوگل  و بینگ

اضافه کردن صفحه داخلی قوانین و مقررات و درباره ما

مدیریت تماس با ما به صورت حرفه ای با معرفی تمامی شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس

اتصال دامنه شخصی با پسوند های org، com، net و . با پلتفرم سایتساز

امکان اتصال دامنه های مضاعف روی فروشگاه یا سایت شما

امکان اتصال گواهینامه SSL معتبر جهت بالا بردن امنیت فروشگاه و مشتریان فروشگاه

جستجو در سایت به صورت کامل

 

 

 


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3588
مقالات و مطالب مرتبط

سایتساز جایگزین فیلترینگ

همراه پوز مجازی | پوز سیار دیجیتال | سیستم فراخوان مشتری | پیجر مشتری | سیستم نوبت دهی مشتریان | سیستم ثبت شماره مشتریان | باشگاه مشتریان | کارت ویزیت دیجیتال | لینک چندمنظوره | بینهایت لینک در یک لینک | لینک بایو اینستاگرام |

معرفی بهترین وبلاگ فارسی و خارجی که درآمد های بالایی دارند.

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین وبلاگ ‌های فارسی و خارجی وجود دارد که در برخی از آنها به تعداد بازدید کننده آنها اشاره می‌شود و در برخی موارد درآمد سالیانه یا درآمد ماهیانه وبلاگ مد نظر قرار می‌گیرد. نکته‌ای که قبل از هر چیزی باید به آن اشاره کنیم این است که امروزه وبلاگ نویسی به عنوان یک صنعت شناخته شده است و بسیاری از افراد خلاق در این حوزه توانسته اند که به یک منبع درآمد پایدار برسد. اگر بخواهیم به سه مورد از بهترین وبلاگ خارجی اشاره کنیم، باید از وبلاگ ‌های هافینگتن پست، انگیجت و موز یاد کنیم:

برای وبلاگ نویسی و فروش محصول چه کار کنیم؟

حالا چه کار کنیم؟ برای استفاده از مشترکین به عنوان منبع کسب درآمد باید با یک شرکت به توافق برسید که وظیفه تبلیغات آنها را در قالب ایمیل مارکتینگ یا هر روش دیگری بر عهده بگیرید. بعد از این توافق، می‌توانید مشترکین وبلاگ خود را در دسته‌های مختلف قرار دهید و در فواصل زمانی تعیین شده، برای آنها ایمیل‌های تبلیغاتی با معرفی شرکت مورد نظر بفرستید.

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید