فهرست مطالب و مقالات

صفحه 1

طراحی سایت و وبلاگ

راه اندازی رایگان فروشگاه با سایتساز پاساجت

افزایش درآمد با فروش اینترنتی و راه اندازی سایت رایگان با سایت ساز این روزها تنها راه حل کسب درآمد از فضای مجازی با توجه به تحریم، فیلترینگ و عدم دسترسی به شبکه های اجتماعی، راه اندازی سایت‌ با استفاده از فروشگاه‌ساز ها با کمترین هزینه یا به صورت رایگان است.

طراحی سایت و وبلاگ

سایتساز جایگزین فیلترینگ

همراه پوز مجازی | پوز سیار دیجیتال | سیستم فراخوان مشتری | پیجر مشتری | سیستم نوبت دهی مشتریان | سیستم ثبت شماره مشتریان | باشگاه مشتریان | کارت ویزیت دیجیتال | لینک چندمنظوره | بینهایت لینک در یک لینک | لینک بایو اینستاگرام |

طراحی سایت و وبلاگ

معرفی بهترین وبلاگ فارسی و خارجی که درآمد های بالایی دارند.

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین وبلاگ ‌های فارسی و خارجی وجود دارد که در برخی از آنها به تعداد بازدید کننده آنها اشاره می‌شود و در برخی موارد درآمد سالیانه یا درآمد ماهیانه وبلاگ مد نظر قرار می‌گیرد. نکته‌ای که قبل از هر چیزی باید به آن اشاره کنیم این است که امروزه وبلاگ نویسی به عنوان یک صنعت شناخته شده است و بسیاری از افراد خلاق در این حوزه توانسته اند که به یک منبع درآمد پایدار برسد. اگر بخواهیم به سه مورد از بهترین وبلاگ خارجی اشاره کنیم، باید از وبلاگ ‌های هافینگتن پست، انگیجت و موز یاد کنیم:

طراحی سایت و وبلاگ

برای وبلاگ نویسی و فروش محصول چه کار کنیم؟

حالا چه کار کنیم؟ برای استفاده از مشترکین به عنوان منبع کسب درآمد باید با یک شرکت به توافق برسید که وظیفه تبلیغات آنها را در قالب ایمیل مارکتینگ یا هر روش دیگری بر عهده بگیرید. بعد از این توافق، می‌توانید مشترکین وبلاگ خود را در دسته‌های مختلف قرار دهید و در فواصل زمانی تعیین شده، برای آنها ایمیل‌های تبلیغاتی با معرفی شرکت مورد نظر بفرستید.

طراحی سایت و وبلاگ

چگونه دامنه وبلاگ خود را ثبت کنیم؟

چگونه دامنه وبلاگ خود را ثبت کنیم؟ یکی از پرتکرارترین سوالاتی که افراد تازه کار مطرح می‌کنند، نحوه ثبت دامنه وبلاگ و نحوه کسب اطمینان از عدم تکراری بودن آن است. در این مورد شرکت‌های مختلفی در زمینه ثبت دامنه فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید از آنها کمک بگیرید.

طراحی سایت و وبلاگ

مراحل ساخت بلاگ و وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی مراحل ساخت وبلاگ تا اینجای کار با بخشی از پیش نیازهای وبلاگ نویسی آشنا شدیم و مشخص شد که در هر کدام از این مراحل، باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. معمولاً بسیاری از وبلاگ ‌نویس‌ها یا کسانی که به دنبال راه‌اندازی یک وبلاگ هستند، تا این مرحله برنامه‌ریزی خاصی ندارند و بدون بررسی رقبا وارد این حوزه می‌شود.

طراحی سایت و وبلاگ

چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید وارد بحث نوشتن وبلاگ و آماده سازی آن برای محتوا گذاری شوید، احتمالات سؤالات مختلفی در رابطه با این موضوع در ذهن شما شکل گرفته است که به عنوان مثال به سوالاتی مانند «چگونه وبلاگ بنویسیم» یا «چگونه وبلاگ درست کنم» یا « وبلاگ چیست» می‌توان اشاره کرد.

طراحی سایت و وبلاگ

چطور وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟

چگونه وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟ چکیده این مطلب : زمان مطالعه : 36 دقیقه مسئله وبلاگ نویسی و استفاده از وبلاگ برای اهداف مختلف پیشینه خیلی قدیمی دارد و می‌توان ادعا کرد که همزمان با سایت‌ها به وجود آمده است.

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید