دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری یکی از پرکاربردترین دستگاه ها است که در هر فروشگاه، رستوران، بانک، کارخانه ها و ... قابل مشاهده اند. از این دستگاه ها جهت جلوگیری از ازدحام مقابل باجه تولید و صندوق رستوران و ... به بازار عرضه شده اند.

سیستم فراخوان مشتری مجازی و پیجر آنلاین به این صورت هست که با یک کلیک برای مشتری پیامکی ارسال می شود حاوی پیامی که "مشتری گرامی،سفارش شما آماده است."

دستگاه فراخوان مشتری چیست؟

دستگاه فراخوان مشتری از یک پنل و صفحه نمایش تشکیل شده است که فرد می تواند با دستور به سیستم، شماره مشتری را روی صفحه نمایش نشان دهد و یا حتی با صدای رسا شماره مشتری را پخش کند. به صورت کلی سیستم فراخوان مشتری به دو نوع دستگاه فراخون مشتری و دستگاه فراخوان مشتری کارکنان تقسیم می شود:

پیجر فراخوان مشتری کارکنان: این پیجر بیشتر در رستوران ها و کارخانه ها کاربرد دارد که این پیجر در رستوران ها در صورت داشتن سفارش مورد استفاده قرار می گیرد.

پیجر فراخوان مشتری مشتری: پیجر فراخوان مشتری مشتری نیز بیشتر در رستوران ها و بانک ها کاربرد دارد به این صورت که اگر نوبت مشتری فرا برسد، با کمک این دستگاه مشتری به باجه مربوطه فراخوان مشتریده می شود.

پیجر ساعتی فراخوان مشتری کارکنان: این پیجر نیز یکی از انواع پیجر فراخوان مشتری کارکنان است که در شرکت ها و رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد به این صورت که در رستوران اگر مشتری دکمه فراخوان مشتریدن گارسون را بزند، درخواست آن روی پیجر ساعتی گارسون ها نشان داده می شود.

اجزای دستگاه نوبت دهی و فراخوان مشتری

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری یا سیستم صف مجموعه ای از ابزارهای مختلف است که جهت تحلیل جریان بازدیدکننده ها و مدیریت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم علاوه بر جلوگیری از تشکیل صف، به مدیریت بیشتر مراجعه کنندگان و کارکنان نیز کمک شایانی می کند. این سیستم در بانک ها، بیمارستان ها، مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و از چند بخش مختلف تشکیل شده است:

پیجر نوبت دهی و فراخوان مشتری: این پیجرها شامل چند نوع دستگاه با نام های پیجر فراخوان مشتری گارسون و پیجر فراخوان مشتری مشتری می شوند. پیجرهای فراخوان مشتری گارسون کلیدهایی دارند که با فشردن آن ها پیام روی پیجر گیرنده گارسون ظاهر می شود و پس از آن گارسون به مبدا فرستنده پیام مراجعه می کند. پیجر فراخوان مشتری مشتری نیز دستگاهی است که زمانی برای آن تعیین شده است و با پایان رسیدن آن پیجر زنگ می زند یا از خود نور تولید می کند. در این زمان مشتری باید به پیشخوان مراجعه کند.

مانیتور نوبت دهی و فراخوان مشتری: روی مانیتور شماره هایی نشان داده می شود که با شماره مشتری مطابقت دارد. این شماره ها از بلندگو نیز اعلام می شوند.

انواع سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری بر اساس کاربرد

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری فیزیکی: در این سیستم امکان برنامه ریزی برای انواع خدمات وجود دارد. به این صورت که پس از انتخاب خدمات مورد نظر، نوبت مشتری ثبت می شود. این سیستم قابلیت تعیین مدت زمان تقریبی انتظار مشتری و تعداد نفراتی که قبل از او هستند را دارد.

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری پیامکی: این نوع سیستم در دسترس عموم مردم قرار دارد و به آن ها این امکان را می دهد که بتوانند در هر زمان و مکانی نوبت خود را ثبت کنند. با کمک این سیستم کارفرماها می توانند مشتری را از زمان مراجعه بعدی آن ها آگاه سازد. این سیستم بیشتر در درمانگاه ها و مطب پزشکان استفاده می شود.

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری اینترنتی: سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری آنلاین یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت صف به شمار می رود. امروزه برای نوبت دهی و فراخوان مشتری اینترنتی معمولاً از اپلیکیشن ها و سامانه های مختلف استفاده می شود. استفاده از این سیستم بسیار راحت است و به نرم افزار و سخت افزار خاصی نیاز ندارد.

انواع پیجر نوبت دهی و فراخوان مشتری

پیجر نوبت دهی و فراخوان مشتری کابلی: پیجرهای کابلی عملکردی مستقل از کامپیوتر دارد. استفاده از آن ها بسیار آسان و راحت است و علاوه بر این، پیجرهای نوبت دهی و فراخوان مشتری کابلی از یک کابل واحد جهت انتقال دیتا و برق استفاده می کنند.

پیجر نوبت دهی و فراخوان مشتری بیسیم: از این نوع پیجر می توان بدون کابل و داکت کشی استفاده کرد. نقل و انتقالات آن راحت تر صورت می گیرد و به دلیل استفاده از امواج رادیویی در این پیجر دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت.

پیجر نوبت دهی و فراخوان مشتری رومیزی: این نوع از پیجرهای نوبت دهی و فراخوان مشتری قابلیت نصب هم به صورت کابلی و هم به صورت بیسیم دارند. این پیجر به دلیل داشتن سایزی کوچک در محیط هایی با فضای کم مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی امواج رادیویی در این پیجر نیز تعبیه شده است.

پیجر نوبت دهی و فراخوان مشتری لمسی: پیجرهای لمسی قابلیت لمس به صورت کابلی و بیسیم را دارند. نمایشگر آن ها معمولا 19 اینچی است.

مزایای استفاده از سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری

مدیریت صحیح زمان

ایجاد بهره وری بیشتر

آرامش و اطمینان خاطر مشتریان

ارائه خدمات در محیطی منظم

گزارش از خدمات استفاده شده

گزارش از عملکرد مشتریان

افزایش دقت و سرعت متصدیان

قیمت دستگاه سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری

امروزه محصولات باکیفیت بسیار زیادی توسط شرکت های مختلف تولید شده اند که از بهترین آن ها می توان به دستگاه فراخوان مشتری مشتری سیسکال، میی، صف آرا، دستگاه فراخوان مشتری مشتری اسکار، دستگاه نوبت دهی و فراخوان مشتری باربد و دستگاه نوبت دهی و فراخوان مشتری اسکار اشاره کرد. همچنین کاربران می توانند جهت اطلاع از قیمت دستگاه نوبت دهی و فراخوان مشتری بانک و یا آشنایی با نحوه خرید دستگاه فراخوان مشتری مشتری به سایت راندنو مراجعه کنند و کالاهای خود را به صورت مستقیم از فروشندگان خریداری نمایند.

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری و فراخوان مشتری مشتری

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری و فراخوان مشتری مشتری

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری و اعلام شماره مشتری ( فراخوان مشتری مشتری ) مناسب جهت استفاده در فست فود ها ، کافی شاپ ها ، و رستوران ها ، داروخانه ها ، و مراکزی که نیاز به اعلام شماره مشتریان خود دارند می باشد . این سیستم با امکان نصب به صورت بی سیم باعث شده تا راه اندازی و نصب این سیستم بسیار سریع و آسان باشد. فست فود ها و رستوران ها و بیرون بر هایی که ابتدا اقدام به صدور فیش و سپس سفارشات مشتریان خود را تحویل می دهند بهترین استفاده را می توانند از سیستم فراخوان مشتری مشتری نمایند و با این روش از ناهماهنگی ها در زمان تحویل سفارشات مشتریان خود کاسته و به سرعت عمل در تحویل سفارشات مشتریان و عملکرد مطلوب تر مجموعه خود کمک شایانی نمایند.

 

دستگاه فراخوان مشتری مشتری به همراه نمایشگر شماره برای رستورانها ، فست فودها و درمانگاه ها و ....

دامنه فعالیت بی سیم حداکثر تا 20 متر به خط مستقیم

 

اعلام صوتی شماره مشتری با 2 صدای مختلف و قابل تعویض توسط کاربر

دارای نمایشگر بزرگ و پر نور سه رقمی در هر ردیف (قابل افزایش طبق سفارش) ،‌ با عمر بسیار طولانی

قابلیت نصب تعداد نامحدود تابلو در جای جای محیط جهت پوشش محیط های بزرگ

قابلیت استفاده از نمایشگرهای چندخطی برای نمایش چند شماره ی اخیر

صفحه کلید زیبا ،‌کم حجم ،‌با عمر بسیار طولانی به همراه نمایش شماره فعلی

عملکرد سریع و آسان با عمر طولانی قطعات ،‌در شرایط دشوار محیطی

بدون نیاز به کامپیوتر و سیستم نرم افزار

امکان برنامه ریزی جهت تعداد دفعات تکرار شماره و فاصله تکرار شمارها

عدم نیاز به کابل کشی

قابلیت فراخوان مشتری نوبت مشتریان به دو روش ترتیبی و خارج از نوبت

قابلیت فراخوان مشتری مشتریان از چندین نقطه از محیط

اعلام شفاهی شماره مشتری با چند صدای مختلف و قابل تنظیم

قابلیت پخش موسیقی پس زمینه و قطع آن هنگام اعلام نوبت

سیستم نوب دهی | فراخوان مشتری مشتری | سیستم شماره دهی | سیستم نوبت | فراخوان مشتری | فراخوان مشتری گارسون | نمایشگر مشتری | فراخوان مشتری نوبت | فراخوان مشتری رستورانی | نوبت دهی و فراخوان مشتری کلینیک | نوبت دهی و فراخوان مشتری رستوران | نوبت دهی و فراخوان مشتری فروشگاه | فراخوان مشتری فروشگاهی | فراخوان مشتری کلینیک | فراخوان مشتری درمانگاه |


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3869
مقالات و مطالب مرتبط

سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مشتریان رایگان همزمان با ثبت شماره مشتریان

در پاساجت شما میتوانید سیستم فراخوان مشتری خود را به راحتی راه اندازی و رایگان استفاده کنید . 10 تست رایگان هم دارید برای تست روی گوشی خود و دوستان .... سیستم فراخوان مشتری به این صورت عمل میکند که شماره مشتری راثبت کرده و هنگام آماده شدن سفارش وی یک پیامک حاوی پیام " مشتری گرامی، سفارش شما آماده تحویل می باشد." ارسال میگردد. و مشتری به صندوق مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل میگیرد. دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریز و خودتو راحت کن امروز میخوام یه نصیحت بزرگ به تمام رستوران داران داشته باشم. وقتشه تمام دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریزی! تعجب کردی، تا حالا نشده تعداد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هات کم بیاد و مشتری هات تعدادشون از تعداد پیجر هات بیشتر بشن. البته شاید اینقدر زیاد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر خریدی که هیچوقت این اتفاق رو تجربه نکردی. ولی خودت میدونی که اغلب روزهای هفته ازشون استفاده نمی کنی، فکر نمی کنی به خودت داری ضرر میزنی؟ تازه هر سال باید عوضشون کنی یا بدی تعمیرش کنند،البته اگر خوب نگهشون داری وگرنه زمانش زودترم میشه. از اون گذشته تا حالا چند تاشون رو گم کردی؟؟؟

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی دستگاه فراخوان مشتری دستگاه‌های بسیار کاربردی هستند که در هر فروشگاه، کافی شاپ یا رستوران وجود یکی از آن‌ها ضروری است. این دستگاه‌ها برای جلوگیری از ازدحام مقابل باجه فروش طراحی و ساخته شده‌اند و کمک زیادی به مدیریت فروش و نوبت‌دهی به مشتریان می‌کنند. جدیدترین سیستم فراخوان مشتری سیستم فراخوان پیامکی میباشد. سیستم فراخوان مشتری به چه صورت کار میکند؟

فراخوان مشتری و سیستم ثبت شماره مشتریان بدون نیاز به دستگاه

فراخوان مشتری و سیستم ثبت شماره مشتریان بدون نیاز به دستگاه فراخوان مشتری پیامکی فراخوان مشتری پاساجت ، نسل جدید پیجر (فراخوان) و بدون نیاز به گیرنده و تنها با یک سیم کارت فعال میگردد.

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید