بهترین جایگزین دستگاه پوز سیار


همراه پوز مجازی | پوز سیار دیجیتال |

بهترین جایگزین دستگاه پوز سیار

کارتخوان سیار اینجنیکو ۷۹۱۰ از  قدیمی ترین، مقاوم ترین، پرفروش ترین و البته ارزانترین نوع دستگاه های کارتخوان سیار است.

دستگاه پوز سیار از سال ۱۳۸۹ در کشور کار خود رو شروع کرد. این دستگاه یکی از پر سابقه ترین دستگاه های کارتخوان موجود در کشور است .

که در حال حاضر بر روی PSP های پاسارگاد و فن آوا کارت قابلیت فعال سازی را دارد.

ولی پوز سیار دیجیتال روی تمام بانک ها و حتی درگاه های واسط مثل زرین پال هم فعال می شود.

صفحه نمایشی آن سیاه و سفید است و با توجه به قدیمی بودن این دستگاه می توانید آن را ارزان ترین کارتخوان سیار در کشور بدانید

سرعت تراکنش این دستگاه بین ۷ تا ۳۰ ثانیه است و از نظر باتری با توجه به نمایشگر قدیمی و پرمصرفی که دارد حداکثر مدت نگهداری باتری اش بین ۲تا۴ ساعت خواهد بود.

این دستگاه سوکت شارژ سوزنی خاصی دارد که همه جا یافت نمی شود، اما مجموعه هایی به لحاظ تعمیرات و تامین قطعات ازجمله باتری و شارژر در کنار شما حضور دارد. ولی سیستم همراه پوز سیار نرم افزاری داخل گوشی شماست و مصرف باطری مازاد ندارد.

این دستگاه را برای کار مداوم و تراکنشهای زیاد روزانه توصیه نمی کنیم. ولی همراه پوز سیار 24ساعت شبانه روز از کل کشور قابلیت پرداخت دارد.

این دستگاه مناسب کسانی است که کمتر از ۱۰ تراکنش در طول روز دارند. به خاطر این ویژگی ها و شرایط، این دستگاه ارزان ترین کارتخوان سیار در کشور به حساب می آید.

ولی دستگاه پوز همراه نامحدود تراکنش در روز را می تواند انچام دهد.

این پایانه فروش از حافظه ی ۸ مگابایتی برخوردار است و این امکان را نیز دارد که تا ۱۶ مگابایت ارتقاع دهد.

حافظه گوشی شما هر چقدر قابل ارتقاء هست ولی در همراه پوز شما نیازی به حافظه ندارید چراکه بر بستر وب میباشد.

دستگاه پوز اینجنیکو از سری دستگاه کارتخوان هایی است که توسط اپراتورهای تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و تراکنش را با استفاده از سرویس های بستر GPRS انجام می دهد. همراه پوزسیار توسط تمام اپراتورها و هر سیستمی که شما را به اینترنت وصل کند قابل استفاده هست. وای فای ، هات اسپات ، حتی گوشی مشتری شما ...

دستگاه کارت خوان بی سیم مدل ingenico در نوع خود بسیار ارزان است ولی سرعت تراکنش آن نسبت به سایر کارتخوان های سیار پایین تر است. سیستم همراه پوز سیار رایگان است و سرعت فوق العاده بالا و امنیت بسیاری دارد.

برای استفاده از این دستگاه اینجنیکو ۷۹۱۰ فقط به یک سیم‌ کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) را داشته باشد نیاز دارید

همراه پوز سیار به سیمکارت جداگانه نیاز ندارد.

و این دستگاه نیز بنابر درخواست شما قابلیت اتصال به هر حساب بانکی(پس انداز ، جاری و …) را دارد.

ولی پوز سیار دیجیتال روی تمام بانک ها و حتی درگاه های واسط مثل زرین پال هم فعال می شود.

مشخصات کارتخوان سیار اینجنیکو ۷۹۱۰

سرعت تراکنش : ۷ الی ۳۰ ثانیه

حمل و نقل: قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدودیت مکانی ولی سنگین

همراه پوز دیجیتال نیاز به حمل دستگاه جانبی ندارد. حتی قابل دسترسی از طریق لینک و یا کیوآرکد.

باطری: قابلیت استفاده از باطری شارژی با عمر بالا و شارژدهی پایین

بدون نیاز به شارژ و باطری

شرایط واگذاری: قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی (بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی)

نوع حساب قابل اتصال: اتصال به هر حساب معرفی شده از طرف مشتری

میزان مسدودی وجه: بدون مسدود وجه در حساب مشتری

ضمانت برای تحویل گیری دستگاه: بدون نیاز به ضمانت

مقدار تراکنش موردنیاز برای تحویل: بدون نیاز به داشتن تراکنش

دستگاه کارتخوان سیار مدل Ingenico 7910 بصورت غیرامانی و با مالکیت قطعی و دائم ارائه می شود و شما می توانید بدون محدودیت مکانی و یا نیاز به تلفن ثابت از آن استفاده کنید.

مالکیت مادی و معنوی سیستم پوز سیار دیجیتال متعلق به خود شماست.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3578
مقالات و مطالب مرتبط

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی انواع دستگاه پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار همراه پوز مجازی v-POS نسل جدیدی از دستگاه ‌های کارتخوان که دیگر دستگاهی جداگانه ندارند و گوشی تلفن همراه شما تبدیل به یک سیستم پوزمجازی می شود که امنیت بالاتری دارد و هزینه بسیار پائینی و دسترسی بسیار راحت ، حمل و نقل آسان ،قابلیت پرداخت از راه دور و کارآمد هستند که با استفاده از اپلیکیشن ها خدمات پرداخت را انجام می ‌دهند. این نوع کارتخوان ها دارای رسید کاغذی نیستند و تاییدیه پرداخت توسط پیامک به مشتری ارسال می ‌شود. و حتی نیاز به کارت فیزیکی هم نمیباشد . بلکه از تکنولوژی درگاه های بانکی استفاده میکند. با رمز یکبار مصرف (پویا) و قابل استفاده در گوشی مشتری. جهت دیدن نمونه و تست ، گزینه پرداخت وجه در لینک زیر Shop.pasajet.ir/v انواع دیگر ...

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟ شبکه پرداخت کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار یا همان «شاپرک» با تحت پوشش دادن تمام پرداخت‌ها از طریق دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار ها امسال چقدر کار کردند؟ براساس این گزارش، ارزش تراکنش‌های شاپرک در نخستین ماه سال‌جاری بیش از ۵۴۳ هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در اردیبهشت ماه به ۶۶۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. در خرداد ماه امسال نیز با رسیدن ارزش تراکنش‌ها به ۷۲۵ هزار میلیارد تومان روند صعودی این بخش طی شده است اما در تیر ماه شاهد افت قابل توجه ارزش تراکنش‌ها هستیم به طوری که در این ماه ارزش تراکنش‌ها به ۶۸۵ هزار میلیارد تومان رسیده و در مرداد ماه با رسیدن به ۶۷۶ هزار میلیارد تومان بازهم کمتر شده است.

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار شرکت شاپرک نهاد سیاست‌گذار در ارائه انواع دستگاه کارتخوان است که بر عملکرد مجموعه‌های ارائه‌دهنده این دستگاه نظارت دارد. در حال حاضر ۱۲ شرکت و ۳۱ بانک در کشور وجود دارند که دستگاه کارتخوان به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای دریافت کارتخوان باید وارد سایت بانک‌ها و شرکت‌های معتبر شوید تا بتوانید فرم درخواست را تکمیل کنید. بعد از ارسال مدارک به صورت آپلود یا حضوری، درخواست متقاضی بررسی می‌شود. پس از تأیید مدارک، متقاضی می‌تواند دستگاه را تحویل بگیرد. معمولاً یک هفته پس از ثبت درخواست، دستگاه آماده تحویل است. البته ناگفته نماند که این زمان بسته به سرعت ارائه خدمات هر مجموعه می‌تواند متغیر باشد. مراحل دریافت کارتخوان! چطور دستگاه کارتخوان بگیریم؟

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید