کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟

شبکه پرداخت کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار  یا همان «شاپرک» با تحت پوشش دادن تمام پرداخت‌ها از طریق دستگاه‌های

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار  ها امسال چقدر کار کردند؟

براساس این گزارش، ارزش تراکنش‌های شاپرک در نخستین ماه سال‌جاری بیش از ۵۴۳ هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در اردیبهشت ماه به ۶۶۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. در خرداد ماه امسال نیز با رسیدن ارزش تراکنش‌ها به ۷۲۵ هزار میلیارد تومان روند صعودی این بخش طی شده است اما در تیر ماه شاهد افت قابل توجه ارزش تراکنش‌ها هستیم به طوری که در این ماه ارزش تراکنش‌ها به ۶۸۵ هزار میلیارد تومان رسیده و در مرداد ماه با رسیدن به ۶۷۶ هزار میلیارد تومان بازهم کمتر شده است.

بررسی تراکنش‌های کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه نیز حاکی از روند معمول سال‌های گذشته است. هرچند ارزش تراکنش‌های کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار بسته به شرایط ممکن است دربرخی ماه‌ها نوسان داشته باشد، اما به طور معمول از یک روند صعودی تبعیت می‌کند.

شبکه پرداخت کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار یا همان «شاپرک» با تحت پوشش دادن تمام پرداخت‌ها از طریق دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار  فروشگاهی، موبایلی و اینترنتی سهم غالب را در تراکنش‌های مالی کشور دارد به طوری که سهم تراکنش‌های این شبکه نسبت به تولید ناخالص داخلی کشور بیشتر است.

روزنامه ایران نوشت: در سال گذشته تراکنش‌های کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار و این بخش از نظر تعداد بیش از ۳۸.۸ میلیارد فقره و با ارزشی بالغ بر ۷۱۲۷ هزار میلیارد تومان بوده است. بررسی تراکنش‌های کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه نیز حاکی از روند معمول سال‌های گذشته است. هرچند ارزش تراکنش‌های کارتی بسته به شرایط ممکن است دربرخی ماه‌ها نوسان داشته باشد، اما به طور معمول از یک روند صعودی تبعیت می‌کند.

برهمین اساس برخلاف ادعاهای مطرح شده درخصوص کمپین‌های اعلام شده برای اعتصاب و نخریدن کالا در ماه‌های اخیر، جزئیات تراکنش‌های صورت گرفته در شاپرک از رشد آن حکایت می‌کند. گفتنی است در ماه‌های اخیر، رسانه‌های خارجی با راه‌اندازی اخبار دروغ، قصد داشتند با ایجاد کمپین‌های تحریمی علیه برندهای ملی، اقتصاد ایران را زمین گیر کنند که این آمارها نشان می‌دهد کمپین‌های دروغین با شکست روبه‌رو شده است.

طبق گزارش بانک مرکزی ایران، در مهرماه تراکنش‌های شاپرک کاهش ۱۵/۵ هزار میلیارد تومانی نسبت به شهریور داشت که برخی تحلیلگران این موضوع را به اغتشاشات ربط داده و برخی دیگر معتقد بودند در شهریور به‌دلیل شروع سال تحصیلی خریدها افزایش یافته و کاهش آن در مهرماه تا حدودی طبیعی است.

اما در آبان‌ماه رقم تراکنش‌های شبکه شاپرک کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار به حدود ۷۷۱ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به تراکنش‌های مهرماه رشد نزدیک به ۶۶ هزار میلیارد تومانی را نشان می‌دهد. همچنین تراکنش‌های شاپرک در آبان، رکورددار سال‌جاری است.

بدین ترتیب پیش از آغاز اغتشاشات اخیر و اعلام کمپین‌ها شاهد افت و خیز ارزش تراکنش‌های کارتی هستیم، اما در شهریورماه دوباره ارزش تراکنش‌های کارتی با رسیدن به عدد ۷۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و در مهر ماه با نوسان اندکی به ۷۰۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

با این حال برخلاف ادعاهای مطرح شده ارزش تراکنش‌ها در آبان ماه به رشد بیش از ۶۵ هزار میلیارد تومانی به ۷۷۰ هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود. همان‌گونه که در نمودار نیز نمایان است، در هشت ماهه سال گذشته نیز شاهد نوسانات مشابهی هستیم که دلیلی بر طبیعی بودن نوسانات در هشت ماهه سال‌جاری است.

کارت به کارت به پایان خود نزدیک شد

دریافت مالیات از کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار  ها بر اساس تراکنش است.

دستگاه پوز سیار

کارتخوان سیار در سایت کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار  .

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار  ارائه انواع دستگاه پوز سیار، کارت خوان سیار با بالاترین سرعت تراکنش و کیفیت در کشور

ثبت و فعال سازی انواع دستگاه های سیار و ثابت و Atm در سراسر کشور

تفاوت دستگاه پوز ( کارتخوان ) سیار با ثابت

تفاوت دستگاه سیار با پوز ثابت در این است که شما باید دستگاه پوز ثابت را از بانک دریافت کنید و اغلب دستگاه های بی کیفیت که چندین بار دست مشتریان گوناگون بوده و تعویض شده را دریافت می کنید همچنین اگر میزان تراکنش شما در ماه کم باشد و به حداقل نرسد بانک دستگاه شما را جمع آوری می کند . پس با تهیه یک عدد دستگاه کارتخوان سیار که به نام خودتان گرفته می شود برای همیشه مالک دستگاه خودتان هستید.

دستگاه کارتخوان بانکی

شما می‌توانید به بانک مراجعه کرده و با پر کردن فرم درخواست دستگاه کارتخوان، ظرف مدت 1 الی 3 ماه تقاضای دستگاه کارتخوان کنید. ولی این مدت زمان بسیار زیادی است چرا که کسب درآمد هر کاسبی، وابسته به کارتخوان می‌باشد.

بسیاری به دلیل زمان‌بر بودن این پروسه و مبلغی که بانک به عنوان ضمانت دستگاه کارتخوان در حسابتان بلوکه می‌کند رو به خرید دستگاه کارتخوان سیار به صورت شخصی میاورند. دستگاه‌های کارتخوان در دو مدل آکبند و استوک وجود دارند که دستگاه کارتخوان‌های استوک فرق چندانی با آکبند ندارند و همگی سالم و دارای گارانتی می‌باشند

دستگاه کارتخوان سیار

لطفا در هنگام خرید دستگاه پوز سیار دقت کنید کلیه دستگاه های پوز که در کشور موجود می باشد به جز مدل S910 سایز متوسط بصورت استوک و دست دوم می باشد . پس مراقب افراد سودجو باشید که دستگاه پوز را به جای آکبند به شما نفروشند .  دستگاه های آکبند سایز s910 متوسط پس از اینکه باطری به استلاح دمپر می شود به هیچ عنوان تعمیر نمی شود و باید کل برد به ورژن قدیمیه بایوس تغییر یابد و هزینه بالایی برای شما دارد . 

کلیه دستگاه های کارت خوان سیار و  که در سایت پاساجت موجود می باشد. چندین بار تست شده اند. قیمت دستگاه های پوز سیار و کارتخوان سیار بر اساس سرعت تراکنش ، کیفیت ساخت ، ابعاد و تعداد سوکت سیم کارت متفاوت می باشد . پرفروش ترین دستگاه پوز و کارتخوان سیار در سایت پاساجت می باشد که دارای کیفیت ساخت عالی و سرعت تراکنس بی نظیر 3 ثانیه می باشد .

خیلی مهمه که دستگاه کارتخوان را از کجا، از کی و چطوری خرید کنی. در جامعه امروزی به دلیل شرایط ایجاد شده و نیاز روز افزون مردم به خرید اینترنتی و به وجود آمدن کسب و کارهای آنلاین، کلاهبرداری‌های مدرن رو به افزایش است و کمتر کسی به خرید اینترنتی اعتماد میکند. از این رو ما با 10 سابقه درخشان در زمینه خرید دستگاه کارتخوان سیار، باعث شدیم تا اولین مرجع تخصصی خرید دستگاه کارتخوان در سراسر کشور باشیم تا بتوانیم بستری امن را جهت خرید دستگاه کارتخوان فراهم سازیم.

 

 


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3658
مقالات و مطالب مرتبط

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی انواع دستگاه پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار همراه پوز مجازی v-POS نسل جدیدی از دستگاه ‌های کارتخوان که دیگر دستگاهی جداگانه ندارند و گوشی تلفن همراه شما تبدیل به یک سیستم پوزمجازی می شود که امنیت بالاتری دارد و هزینه بسیار پائینی و دسترسی بسیار راحت ، حمل و نقل آسان ،قابلیت پرداخت از راه دور و کارآمد هستند که با استفاده از اپلیکیشن ها خدمات پرداخت را انجام می ‌دهند. این نوع کارتخوان ها دارای رسید کاغذی نیستند و تاییدیه پرداخت توسط پیامک به مشتری ارسال می ‌شود. و حتی نیاز به کارت فیزیکی هم نمیباشد . بلکه از تکنولوژی درگاه های بانکی استفاده میکند. با رمز یکبار مصرف (پویا) و قابل استفاده در گوشی مشتری. جهت دیدن نمونه و تست ، گزینه پرداخت وجه در لینک زیر Shop.pasajet.ir/v انواع دیگر ...

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار شرکت شاپرک نهاد سیاست‌گذار در ارائه انواع دستگاه کارتخوان است که بر عملکرد مجموعه‌های ارائه‌دهنده این دستگاه نظارت دارد. در حال حاضر ۱۲ شرکت و ۳۱ بانک در کشور وجود دارند که دستگاه کارتخوان به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای دریافت کارتخوان باید وارد سایت بانک‌ها و شرکت‌های معتبر شوید تا بتوانید فرم درخواست را تکمیل کنید. بعد از ارسال مدارک به صورت آپلود یا حضوری، درخواست متقاضی بررسی می‌شود. پس از تأیید مدارک، متقاضی می‌تواند دستگاه را تحویل بگیرد. معمولاً یک هفته پس از ثبت درخواست، دستگاه آماده تحویل است. البته ناگفته نماند که این زمان بسته به سرعت ارائه خدمات هر مجموعه می‌تواند متغیر باشد. مراحل دریافت کارتخوان! چطور دستگاه کارتخوان بگیریم؟

در مورد دستگاه پوز سیار و ثابت بیشتر بدانید

در مورد دستگاه پوز سیار و ثابت بیشتر بدانید دستگاه پوز سیار و ثابت شخصی یا مالکیتی، دستگاهی است که شما خریداری میکنید و مالک آن هستید. برعکس کارتخوان و پوز سیار و ثابت های بانکی که دارای محدودیت های تعداد تراکنش اجباری در ماه هستند این دستگاه ها را میتوانید بدون محدودیت و همچنین به صورت تحویل فوری دریافت کنید. حتی پس از خرید دستگاه کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار حساب دستگاه پوز سیار و ثابت شما میتواند در صورت درخواست شما از بانکی به بانک دیگری تغییر پیدا کند. همچنین در صورت خرید دستگاه پوز سیار و ثابت پشتیبانی دستگاه با شرکتی است که شما دستگاه را از آن تهیه کرده اید.

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید