در مورد دستگاه پوز سیار و ثابت بیشتر بدانید

 

در مورد دستگاه پوز سیار و ثابت بیشتر بدانید

دستگاه پوز سیار و ثابت شخصی یا مالکیتی، دستگاهی است که شما خریداری میکنید و مالک آن هستید. برعکس کارتخوان و پوز سیار و ثابت های بانکی که دارای محدودیت های تعداد تراکنش اجباری در ماه هستند این دستگاه ها را میتوانید بدون محدودیت و همچنین به صورت تحویل فوری دریافت کنید.

حتی پس از خرید دستگاه کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار حساب دستگاه پوز سیار و ثابت شما میتواند در صورت درخواست شما از بانکی به بانک دیگری تغییر پیدا کند. همچنین در صورت خرید دستگاه پوز سیار و ثابت پشتیبانی دستگاه با شرکتی است که شما دستگاه را از آن تهیه کرده اید.

 

قیمت کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار و ثابت را از کجا دریافت کنم؟

هزینه اعلام شده در خصوص قیمت کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار و ثابت هزینه تمام شده میباشد و هزینه ای دیگری به شما تحمیل نخواهد شد.

معمولا قیمت کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار یا قیمت دستگاه پوز سیار و ثابت به طور کلی بین 2 و نیم میلیون تومان تا 3 و نیم میلیون تومان میباشد. قیمت دستگاه پوز سیار و ثابت اندرویدی عموما بالای 6 میلیون تومان میباشد.

همچنین قیمت کارت خوان های کمی قدیمی تر نیز میتواند گاها زیر 2 میلیون تومان باشد.

برای دریافت لیست قیمت دستگاه کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار بایستی با همکاران ما در بخش فروش کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار تماس بگیرید.

 

گارانتی و پشتیبانی دستگاه پوز سیار و ثابت سیار به چه صورت است؟

واحد پشتیبانی و تعمیرات کارتخوان و پوز سیار و ثابت ما در تمامی روزهای هفته آماده ارائه پشتیبانی فنی و نرم افزاری دستگاه پوز سیار و ثابت سیار شما میباشد.

به خاطر داشته باشید در خصوص مشکلات تراکنش بایستی با شماره تماسهای روی رسید کاغذی دستگاه (شرکت های پرداخت الکترونیک) و برای مشکلات فنی پوز سیار و ثابت سیار با واحد تعمیرات خدمات کارتخوان و پوز سیار و ثابت ایران تماس بگیرید.

 

آشنایی با انواع کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار و ثابت

برای آشنایی با انواع کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار به طور کل میتوان گفت که کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار سیمکارتی، کارتخوان و پوز سیار و ثابت ثابت، کارتخوان و پوز سیار و ثابت وای فای دار، کارتخوان و پوز سیار و ثابت جیبی و کارتخوان و پوز سیار و ثابت اندرویدی چند دسته اصلی از انواع دستگاه های پایانه فروش میباشند که در بازار رواج دارند.

 بیشتر دستگاه های موجود در بازار کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیمکارتی است که به  صورت سیار استفاده میشود.

 

بهترین کارتخوان سیار و ثابت و پوز سیار و ثابت در بازار کدام مدل‌ها هستند؟

در بین تمامی مارک ها و مدل های کارت خوان سیار در ایران مدل های کارتخوان و پوز سیار و ثابت 7210، کارتخوان و پوز سیار و ثابت S910، کارتخوان و پوز سیار و ثابت s90، کارتخوان و پوز سیار و ثابت g3، کارتخوان و پوز سیار و ثابت h9، کارتخوان و پوز سیار و ثابت آنفو AF70، کارتخوان و پوز سیار و ثابت s58، کارتخوان و پوز سیار و ثابت d210، وریفون 680، کارتخوان و پوز سیار و ثابت ۸۲۱۰، وریفون 675، وریفون 520، وریفون 670، پکس S910 مینی، کارتخوان و پوز سیار و ثابت g2، جزو دستگاه های معتبر میباشند.

در بین همه دستگاه‌های سیار و سیمکارت خور شاید بتوان مدل نیوپوز سیار و ثابت 7210 و همچنین نیولند me31 را جزو بهترین دستگاه پوز سیار و ثابت سیارها محسوب کرد. همچنین در بین دستگاه های ثابت دستگاه پکس S80 توصیه ما به فروشگاه داران و کسانی است که به پوز سیار و ثابت سیار نیازی ندارند.

دستگاه کارتخوان و پوز سیار و ثابت جیبی مدل هایی از قبل در ایران فعال بوده است. در حال حاضر فروش کارتخوان و پوز سیار و ثابت جیبی توصیه نمیشود و معمولا دستگاه های سیار و سیمی کارکرد بهتری در مقایسه با این دستگاه های پوز سیار و ثابت دارند.

 

چطور از دستگاه کارتخوان و پوز سیار و ثابت مراقبت کنیم؟

در خصوص بحث نگهداری شاید بتوان مواردی مانند رفع تمپر کارتخوان و پوز سیار و ثابت، راه اندازی مجدد کارتخوان و پوز سیار و ثابت دست دوم تهیه شده از فردی دیگر، اپ زدن و راه اندازی دستگاه خاموش، مشکلات مربوط به کارت نکشیدن دستگاه و … به عنوان موارد اضلی در مشکلات دستگاه‌ها اشاره کرد.

کارتخوان و پوز سیار و ثابت سیار رایگان را از بانک‌ها تهیه کنید

دقت کنید که بانکها به کسب و کارهای بدون جواز و بدون تعداد تراکنش بالا در ماه کارتخوان و پوز سیار و ثابت نمیدهند. همچنین به خاطر داشته باشید که کارتخوان و پوز سیار و ثابت رایگان بانک ها آنقدرها هم بدون هزینه نیست و برای مثال بیشتر بانک ها مبلغی بین 1 الی 3 میلیون تومان بابت هر دستگاه را از حساب شما بلوکه میکنند و همچنین مبلغی را سالانه از حساب شما کسر میکنند. (مثلا 500 هزار تومان)

ما به طور مفصل در پست های مختلف در خصوص کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک تجارت، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک ملی، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک ملت، کارتخوان و پوز سیار و ثابت پارسیان، کارتخوان و پوز سیار و ثابت پاسارگاد، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک صادرات، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک تجارت، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک شهر، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک سپه، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک آینده، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک سامان، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک کشاورزی، کارتخوان و پوز سیار و ثابت اقتصاد نوین و کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک مسکن، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک گردشگری، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک سینا، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک مهر، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک دی، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک رسالت، کارتخوان و پوز سیار و ثابت بانک سرمایه، کارتخوان و پوز سیار و ثابت پست بانک،  صحبت کرده ایم.

 

شرکت های خدمات پرداخت الکترونیک

معروف ترین شرکت های پرداخت الکترونیک PSB و یا همان شرکت های دارای مجوز از شاپرک که مجوز اعطای پایانه خرید فروشگاهی را دارند شامل پرداخت الکترنیک پاسارگاد، ایران کیش، به پرداخت ملت، پرداخت نوین، پرداخت الکترونیک سپهر، فن آوا کارت، سایان کارت، ایران کیش و … میباشند. همچنین شرکتهای دیگری نیز مانند کارتخوان و پوز سیار و ثابت آپ به برخی از پذیرندگان با شرایط خاص دستگاه پوز سیار و ثابت ارائه میکنند.

 

مطالب بیشتر در خصوص دستگاه پوز سیار و ثابت

ما در مطالب گوناگون در خصوص اطلاعات تکمیلی پیش از خرید پوز سیار و ثابت سیار به دقت اشاره کرده ایم. برای مثال موارد مربوط به دریافت کد مالیات کارتخوان و پوز سیار و ثابت، معرفی نمایندگی‌های فروش کارتخوان و پوز سیار و ثابت در شهرهای ایران، تهیه کارتخوان و پوز سیار و ثابت قسطی، تهیه کارتخوان و پوز سیار و ثابت دست دوم، و نحوه کار با کارتخوان و پوز سیار و ثابت اشاره کرده ایم.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3656
مقالات و مطالب مرتبط

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی

انواع پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار از نظر بستر ارتباطی و فنی انواع دستگاه پوز سیار و دستگاه کارتخوان سیار همراه پوز مجازی v-POS نسل جدیدی از دستگاه ‌های کارتخوان که دیگر دستگاهی جداگانه ندارند و گوشی تلفن همراه شما تبدیل به یک سیستم پوزمجازی می شود که امنیت بالاتری دارد و هزینه بسیار پائینی و دسترسی بسیار راحت ، حمل و نقل آسان ،قابلیت پرداخت از راه دور و کارآمد هستند که با استفاده از اپلیکیشن ها خدمات پرداخت را انجام می ‌دهند. این نوع کارتخوان ها دارای رسید کاغذی نیستند و تاییدیه پرداخت توسط پیامک به مشتری ارسال می ‌شود. و حتی نیاز به کارت فیزیکی هم نمیباشد . بلکه از تکنولوژی درگاه های بانکی استفاده میکند. با رمز یکبار مصرف (پویا) و قابل استفاده در گوشی مشتری. جهت دیدن نمونه و تست ، گزینه پرداخت وجه در لینک زیر Shop.pasajet.ir/v انواع دیگر ...

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟

کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار امسال چقدر کار کردند؟ شبکه پرداخت کارتی کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار یا همان «شاپرک» با تحت پوشش دادن تمام پرداخت‌ها از طریق دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت و پوزسیار ها امسال چقدر کار کردند؟ براساس این گزارش، ارزش تراکنش‌های شاپرک در نخستین ماه سال‌جاری بیش از ۵۴۳ هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در اردیبهشت ماه به ۶۶۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. در خرداد ماه امسال نیز با رسیدن ارزش تراکنش‌ها به ۷۲۵ هزار میلیارد تومان روند صعودی این بخش طی شده است اما در تیر ماه شاهد افت قابل توجه ارزش تراکنش‌ها هستیم به طوری که در این ماه ارزش تراکنش‌ها به ۶۸۵ هزار میلیارد تومان رسیده و در مرداد ماه با رسیدن به ۶۷۶ هزار میلیارد تومان بازهم کمتر شده است.

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان سیار و پوز سیار شرکت شاپرک نهاد سیاست‌گذار در ارائه انواع دستگاه کارتخوان است که بر عملکرد مجموعه‌های ارائه‌دهنده این دستگاه نظارت دارد. در حال حاضر ۱۲ شرکت و ۳۱ بانک در کشور وجود دارند که دستگاه کارتخوان به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای دریافت کارتخوان باید وارد سایت بانک‌ها و شرکت‌های معتبر شوید تا بتوانید فرم درخواست را تکمیل کنید. بعد از ارسال مدارک به صورت آپلود یا حضوری، درخواست متقاضی بررسی می‌شود. پس از تأیید مدارک، متقاضی می‌تواند دستگاه را تحویل بگیرد. معمولاً یک هفته پس از ثبت درخواست، دستگاه آماده تحویل است. البته ناگفته نماند که این زمان بسته به سرعت ارائه خدمات هر مجموعه می‌تواند متغیر باشد. مراحل دریافت کارتخوان! چطور دستگاه کارتخوان بگیریم؟

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید