با ثبت نام رایگان در پاساجت سیستم فراخوان مشتری رایگان برای شما فعال میشود و فقط کافیست شروع به استفاده کنید.

با ثبت نام رایگان در پاساجت سیستم فراخوان مشتری رایگان برای شما فعال میشود و فقط کافیست شروع به استفاده کنید.

مزایای پیجر یا فراخوان مشتری

پیجر مشتری به رستوران ها این امکان را میدهد که به مشتری به سرعت غذایش را تحویل داده و از سرد شدن غذا جلوگیری شود.

پیجر مشتری به مشتری این امکان را می دهد که در هر جایی خواست مستقر گردد و از توقف بیجا در جلوی صندوق جلوگیری گردد.

توسط پیجر مشتری تنها شخص مورد نظر فراخوانی می گردد و موجب ایجاد نظم می گردد.

فراخوان مشتری و نوبت دهی چیست؟

پیجر یا فراخوان مشتری و نوبت دهی یکی از مناسب ترین و کاربردی ترین تجهیزات برای رستوران ها مخصوصا فست فود ها که دارای تعداد مشتری بالا می باشند و یا فضایی برای پذیرایی و انتظار مهمان ندارند.

شاید برایتان پیش آمده تا در رستورانی فیش تهیه نموده و منتظر اعلام شماره فیش باشید تا غذایتان را تحویل بگیرید که در این صورت مجبور هستید در نزدیکی رستوران گوش به زنگ اعلام شماره ها باشید. اما پیجر مشتری کار را بسیار آسان می کند و مشتری را آزاد گذاشته تا هر کجا که خواست منتظر حاضر شدن غذا بماند و تا توسط رستوران ، فراخوانی گردد.

نحوه کار پیجر مشتری

نحوه کار پیجریا فراخوان مشتری و نوبت دهی بدین ترتیب می باشد که  به در هنگام سفارش غذا پیجری مشابه تصویرزیر تحویل مشتری داده شده و پس از حاضر شدن غذا توسط فرستنده شماره پیجر مشتری وارد شده و پیجر با لرزش و نواختن صدایی مشتری را مطلع می سازد.

پیجر مشتری

نمونه پیجر مشتری

نمونه پیجر پیشنهادی ، پیجرهای 12 تایی MEEYI می باشد که دارای برد بالا 250 متر ، بدنه مقاوم در برابر ضربات شدید و کیفیت عالی  می باشد که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید. ولی فقط درآن واحد 12مشتری را جوابگوست و برای مشتری سیزدهم فراخوان نداریم و یا باید دستگاه مازاد تهیه کنیم.

فراخوان مشتری, پیجر مشتری, پیجر ویبره, فراخوان, سیستم نوبت دهی, پیجر, پیجر رستوران, پیجر فست فود, فست فود, فودکورت, تجهیزات فست فود, تجهیزات فودکورت, فراخوان رستوران, پیجر لرزشی, اعلام نوبت, نوبت دهی

معایب نوبت دهی و پیجر یا فراخوان مشتری

به دلیل صدای زیاد و ویبره شدید احساس استرس شدید به مشتری میدهد .فراخوان اونم وقتی مشتری گرسنه و منتظر غذاست و خودش استرس داره و سیستم فراخوان مشتری نباید همچین استرسی به مشتری وارد کند و از طرفی با صدای زیاد ایجاد حس ناآرامی در فضای رستوران برای دیگر مشتریان ایجاد میکند.

دومین ایراد فراخوان مشتری قدیمی ، سیستم سخت افزاری است که باید شارژ باشد و از طرفی ممکنه از دست مشتری بیافته و بشکنه و خراب بشه .

هزینه بالای دستگاه فراخوان مشتری که بریا یک رستوران حدود ده میلیون توان هزینه دارد.

راهکار فراخوان مشتری جت:

سیستم فراخوان مشتری و پیجر رایگان ، بدون نیاز به دستگاه اضافی،بدون نیاز به شارژ دستگاه ، سرو صدای زیاد، نامحدود در تعداد فراخوان مشتری

به همراه سیستم ثبت شماره ،وقتی سفارش مشتری آماده میشود با کلیک یک دکمه ،برای مشتری پیامک فراخوان ارسال می شود با امکان ثبت شماره مشتری در بانک مشتریان برای تبلیغات بعدی و اطلاع رسانی های آینده .

بدون محدودیت در فاصله ،مشتری میتواند به کارهای خود برسد و یا به پاساژگردی مشغول باشد .

با ثبت نام رایگان در پاساجت سیستم فراخوان مشتری رایگان برای شما فعال میشود و فقط کافیست شروع به استفاده کنید.

 

https://pasajet.ir/fa/main/v-call

فراخوان مشتری  دستگاه فراخوان مشتری  همراه پوز مجازی | پوز سیار دیجیتال | سیستم فراخوان مشتری | پیجر مشتری | سیستم نوبت دهی مشتریان | سیستم ثبت شماره مشتریان | باشگاه مشتریان | کارت ویزیت دیجیتال | لینک چندمنظوره | بینهایت لینک در یک لینک | لینک بایو اینستاگرام | منوی دیجیتال | منوی رستو  فراخوان 


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3671
مقالات و مطالب مرتبط

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری یکی از پرکاربردترین دستگاه ها است که در هر فروشگاه، رستوران، بانک، کارخانه ها و ... قابل مشاهده اند. از این دستگاه ها جهت جلوگیری از ازدحام مقابل باجه تولید و صندوق رستوران و ... به بازار عرضه شده اند. سیستم فراخوان مشتری مجازی و پیجر آنلاین به این صورت هست که با یک کلیک برای مشتری پیامکی ارسال می شود حاوی پیامی که "مشتری گرامی،سفارش شما آماده است." دستگاه فراخوان مشتری چیست؟ دستگاه فراخوان مشتری از یک پنل و صفحه نمایش تشکیل شده است که فرد می تواند با دستور به سیستم، شماره مشتری را روی صفحه نمایش نشان دهد و یا حتی با صدای رسا شماره مشتری را پخش کند. به صورت کلی سیستم فراخوان مشتری به دو نوع دستگاه فراخون مشتری و دستگاه فراخوان مشتری کارکنان تقسیم می شود:

سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مشتریان رایگان همزمان با ثبت شماره مشتریان

در پاساجت شما میتوانید سیستم فراخوان مشتری خود را به راحتی راه اندازی و رایگان استفاده کنید . 10 تست رایگان هم دارید برای تست روی گوشی خود و دوستان .... سیستم فراخوان مشتری به این صورت عمل میکند که شماره مشتری راثبت کرده و هنگام آماده شدن سفارش وی یک پیامک حاوی پیام " مشتری گرامی، سفارش شما آماده تحویل می باشد." ارسال میگردد. و مشتری به صندوق مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل میگیرد. دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریز و خودتو راحت کن امروز میخوام یه نصیحت بزرگ به تمام رستوران داران داشته باشم. وقتشه تمام دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریزی! تعجب کردی، تا حالا نشده تعداد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هات کم بیاد و مشتری هات تعدادشون از تعداد پیجر هات بیشتر بشن. البته شاید اینقدر زیاد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر خریدی که هیچوقت این اتفاق رو تجربه نکردی. ولی خودت میدونی که اغلب روزهای هفته ازشون استفاده نمی کنی، فکر نمی کنی به خودت داری ضرر میزنی؟ تازه هر سال باید عوضشون کنی یا بدی تعمیرش کنند،البته اگر خوب نگهشون داری وگرنه زمانش زودترم میشه. از اون گذشته تا حالا چند تاشون رو گم کردی؟؟؟

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی دستگاه فراخوان مشتری دستگاه‌های بسیار کاربردی هستند که در هر فروشگاه، کافی شاپ یا رستوران وجود یکی از آن‌ها ضروری است. این دستگاه‌ها برای جلوگیری از ازدحام مقابل باجه فروش طراحی و ساخته شده‌اند و کمک زیادی به مدیریت فروش و نوبت‌دهی به مشتریان می‌کنند. جدیدترین سیستم فراخوان مشتری سیستم فراخوان پیامکی میباشد. سیستم فراخوان مشتری به چه صورت کار میکند؟

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید