دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریز و خودتو راحت کن

 

از اون گذشته تا حالا چند تاشون رو گم کردی؟؟؟

از طرفی دیگه هم با وجود آلودگی ها و مریضی های ویروسی افراد تمایلی به گرفتن وسیله ای که در اختیار خودشون نیست هم امتناع می کنند و تر جیح میدن به چیز خارجی تماس نداشته باشند. حالا اگرم مجبور بشن با الکل از خجالت اون شیء در میان و بنابراین عمر مفید دستگاه به مرور کم و کمتر میشه.

یه مشکل دیگه اینه که تو فقط به یک قصد میتونی از دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هات استفاده کنی، یعنی اگر برای فراخوان مشتری برای دریافت غذا دستگاه فراخوان مشتری و پیجر  رو به مشتریانت میدی دیگه برای میز خالی شدن نمیتونی از دستگاه فراخوان مشتری و پیجر  استفاده کنی و این وقتی یک روز شلوغ رو سپری کنی برات کلافه کننده میشه.

گاهی اوقات هم پرسنلت یادشون میره شارژر رو به برق وصل کنن و صبح به محض شروع بکار متوجه این مورد میشی ولی عملا زمان از دست میدی و مجبوری از شیوه های سنتی قدیمی صدا زدن استفاده کنی.

همین دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هایی که این همه هم دردسر سازند رو اگر بخوای تهیه کنی باید حداقل بین 6 تا 10 میلیون هزینه کنی. که واقعا عدد بزرگی حساب میشه.

اگر همه این موارد رو هم نادیده بگیریم شما بزرگترین ضرری که می کنی اینست که هیچ اطلاعاتی از مشتری های خود یا مخاطبین خاص خود نداری. مثلا اگر به هر دلیلی رستوران شما به جای دیگری منتقل شود مشتریان شما مطلع نخواهند شد. یا اگر ایونت و مراسمی داشته باشی امکان دعوت نخواهی داشت چون پل ارتباطی خود را با ایشان قطع کرده ای.

پس هر چه زودتر دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هایت را دور بریز.

شاید بگی این دیوانه است،پس چجوری میتونم به مشتریهام خبر بدم غذاشون آماده است؟ من یه پیشنهاد جذاب برات دارم. به ما اعتماد کن.

ما تمام چالشهای تو رو شناسایی کردیم و برات یه راه حل جذاب داریم.

قبول داری این روزها ما بیشتر از فرزندان و خانواده به گوشیهامون وابسته شدیم؟

این یک حقیقت تلخه که مجبوریم بپذیریمش، ولی بعد از پذیرش این موضوع میشه سرویس هامون رو در قالب همین موضوع پیاده سازی کنیم. اگر شما یک باشگاه مشتریان داشته باشی که عقبه تمام مشتریانت توش ثبت بشه و به محض حاضر شدن سفارشش بهش پیام بدی که غذاش حاضره و تحویلش بدی بنظرت تمام مشکلاتی که بالا برات لیست کردم حل نشده اند؟

از طرفی شما صاحب یک وبسایت هم خواهی شد که کلی به مشتریانت از طریق اون میتونی سرویس بدی. منوی آنلاین، شعب و آدرسهاشون رو میتونی اونجا معرفی کنی. اگر ایونت یا مراسمی داری میتونی به راحتی مشتریانت رو دسته بندی کنی و هر دسته ای که دلت خواست رو به اون مراسم دعوت کنی.

اگر ریسپی خاصی داری میتونی در موردش مقاله بنویسی و به دیگران معرفیش کنی و از نظرات مشتریهات هم استفاده کنی. میتونی مسابقه بذاری و جایزه بدی بهشون، میدونی که همه آدمها عاشق جایزه اند. میتونی کلی مقاله جذاب بنویسی و آدمها رو بدینوسیله با خدمات خودت آشنا کنی.

خلاصه هزار تا کار دیگه هم میتونی توی سایت شخصی خودت با نام اختصاصی انتخاب شده خودت داشته باشی.

ما این بستر رو به صورت رایگان در وبسایت شما گذاشتیم چون دوست داریم از تمام دغدغه هات رها بشی و فقط به رشد و توسعه کارت فکر کنی.

کافیه همین امروز توی سایت پاساجت ثبت نام کنی و کم کم با توجه به آموزشهای قدم به قدم ما اول سایتت رو راه بندازی بعدم پنل  CRM  خودت رو راه بندازی و بجای اون دستگاه فراخوان مشتری و پیجر های پر دردسر از پنل پیامکی استفاده کنی و خیال خودت رو راحت کنی.

 


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3776
مقالات و مطالب مرتبط

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری یکی از پرکاربردترین دستگاه ها است که در هر فروشگاه، رستوران، بانک، کارخانه ها و ... قابل مشاهده اند. از این دستگاه ها جهت جلوگیری از ازدحام مقابل باجه تولید و صندوق رستوران و ... به بازار عرضه شده اند. سیستم فراخوان مشتری مجازی و پیجر آنلاین به این صورت هست که با یک کلیک برای مشتری پیامکی ارسال می شود حاوی پیامی که "مشتری گرامی،سفارش شما آماده است." دستگاه فراخوان مشتری چیست؟ دستگاه فراخوان مشتری از یک پنل و صفحه نمایش تشکیل شده است که فرد می تواند با دستور به سیستم، شماره مشتری را روی صفحه نمایش نشان دهد و یا حتی با صدای رسا شماره مشتری را پخش کند. به صورت کلی سیستم فراخوان مشتری به دو نوع دستگاه فراخون مشتری و دستگاه فراخوان مشتری کارکنان تقسیم می شود:

سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مشتریان رایگان همزمان با ثبت شماره مشتریان

در پاساجت شما میتوانید سیستم فراخوان مشتری خود را به راحتی راه اندازی و رایگان استفاده کنید . 10 تست رایگان هم دارید برای تست روی گوشی خود و دوستان .... سیستم فراخوان مشتری به این صورت عمل میکند که شماره مشتری راثبت کرده و هنگام آماده شدن سفارش وی یک پیامک حاوی پیام " مشتری گرامی، سفارش شما آماده تحویل می باشد." ارسال میگردد. و مشتری به صندوق مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل میگیرد. دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریز و خودتو راحت کن امروز میخوام یه نصیحت بزرگ به تمام رستوران داران داشته باشم. وقتشه تمام دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریزی! تعجب کردی، تا حالا نشده تعداد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هات کم بیاد و مشتری هات تعدادشون از تعداد پیجر هات بیشتر بشن. البته شاید اینقدر زیاد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر خریدی که هیچوقت این اتفاق رو تجربه نکردی. ولی خودت میدونی که اغلب روزهای هفته ازشون استفاده نمی کنی، فکر نمی کنی به خودت داری ضرر میزنی؟ تازه هر سال باید عوضشون کنی یا بدی تعمیرش کنند،البته اگر خوب نگهشون داری وگرنه زمانش زودترم میشه. از اون گذشته تا حالا چند تاشون رو گم کردی؟؟؟

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی دستگاه فراخوان مشتری دستگاه‌های بسیار کاربردی هستند که در هر فروشگاه، کافی شاپ یا رستوران وجود یکی از آن‌ها ضروری است. این دستگاه‌ها برای جلوگیری از ازدحام مقابل باجه فروش طراحی و ساخته شده‌اند و کمک زیادی به مدیریت فروش و نوبت‌دهی به مشتریان می‌کنند. جدیدترین سیستم فراخوان مشتری سیستم فراخوان پیامکی میباشد. سیستم فراخوان مشتری به چه صورت کار میکند؟

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید