فراخوان پزشک و فراخوان پرستار، فراخوان نیروهای کار در بیمارستان

فراخوان پزشک و فراخوان پرستار، فراخوان نیروهای کار در بیمارستان

در بیمارستان ها و مراکز درمانی صدای بلندگوی پیجرو فراخوان مشتری بیشترین آلودگی صوتی را ایجاد میکند ولی راهکار ما پیجر بی صدا و با پیامک تمامی افراد و پرسنل میباشد.

شما با وارد کردن شماره همراه و نام و سمت تمام افراد در سیستم فراخوان و با فشردن یک دکمه شخص مورد نظر را به اطلاعات بیمارستان فراخوان کنید.

بدون نیاز به نیروی کار اضافی ، و محل ثابت ، مدیر بخش می تواند از طریق گوشی موبایل به بخش فراخوان مشتری دسترسی داشته باشد و افراد را فراخوان نماید.


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3779
مقالات و مطالب مرتبط

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری

دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری دستگاه فراخوان مشتری و نوبت دهی و فراخوان مشتری یکی از پرکاربردترین دستگاه ها است که در هر فروشگاه، رستوران، بانک، کارخانه ها و ... قابل مشاهده اند. از این دستگاه ها جهت جلوگیری از ازدحام مقابل باجه تولید و صندوق رستوران و ... به بازار عرضه شده اند. سیستم فراخوان مشتری مجازی و پیجر آنلاین به این صورت هست که با یک کلیک برای مشتری پیامکی ارسال می شود حاوی پیامی که "مشتری گرامی،سفارش شما آماده است." دستگاه فراخوان مشتری چیست؟ دستگاه فراخوان مشتری از یک پنل و صفحه نمایش تشکیل شده است که فرد می تواند با دستور به سیستم، شماره مشتری را روی صفحه نمایش نشان دهد و یا حتی با صدای رسا شماره مشتری را پخش کند. به صورت کلی سیستم فراخوان مشتری به دو نوع دستگاه فراخون مشتری و دستگاه فراخوان مشتری کارکنان تقسیم می شود:

سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مشتریان رایگان همزمان با ثبت شماره مشتریان

در پاساجت شما میتوانید سیستم فراخوان مشتری خود را به راحتی راه اندازی و رایگان استفاده کنید . 10 تست رایگان هم دارید برای تست روی گوشی خود و دوستان .... سیستم فراخوان مشتری به این صورت عمل میکند که شماره مشتری راثبت کرده و هنگام آماده شدن سفارش وی یک پیامک حاوی پیام " مشتری گرامی، سفارش شما آماده تحویل می باشد." ارسال میگردد. و مشتری به صندوق مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل میگیرد. دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریز و خودتو راحت کن امروز میخوام یه نصیحت بزرگ به تمام رستوران داران داشته باشم. وقتشه تمام دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هاتو دور بریزی! تعجب کردی، تا حالا نشده تعداد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر هات کم بیاد و مشتری هات تعدادشون از تعداد پیجر هات بیشتر بشن. البته شاید اینقدر زیاد دستگاه فراخوان مشتری و پیجر خریدی که هیچوقت این اتفاق رو تجربه نکردی. ولی خودت میدونی که اغلب روزهای هفته ازشون استفاده نمی کنی، فکر نمی کنی به خودت داری ضرر میزنی؟ تازه هر سال باید عوضشون کنی یا بدی تعمیرش کنند،البته اگر خوب نگهشون داری وگرنه زمانش زودترم میشه. از اون گذشته تا حالا چند تاشون رو گم کردی؟؟؟

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی

بهترین و کارآمدترین دستگاه فراخوان مشتری فروشگاهی دستگاه فراخوان مشتری دستگاه‌های بسیار کاربردی هستند که در هر فروشگاه، کافی شاپ یا رستوران وجود یکی از آن‌ها ضروری است. این دستگاه‌ها برای جلوگیری از ازدحام مقابل باجه فروش طراحی و ساخته شده‌اند و کمک زیادی به مدیریت فروش و نوبت‌دهی به مشتریان می‌کنند. جدیدترین سیستم فراخوان مشتری سیستم فراخوان پیامکی میباشد. سیستم فراخوان مشتری به چه صورت کار میکند؟

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید