در این شرایط و اوضاع اقتصادی چیکار کنم> با فیلترینگ اینستاگرام چیکار کنم؟

 

از یک شغل ایده آل چه انتظاری داری؟

   وضعیت مالی و کار

 معیارهایت برای یک شغل چیست؟

 خودت صاحب کسب و کار خودت باشی.

 درآمد مناسب داشته باشی.

 آموزش ،رشد ،علمی.

 ایجاد ارزش افزوده .

محدودیت زمانی و مکانی نداشته باشد.

 در هر زمان و مکان امکان مدیریت داشته باشد.

 فری لنسر یا آزاد کاری باشد.

 آزادی زمانی داشته باشم، ساعت کاری آزاد.

 هر جا بخوام و هر ساعتی که بخوام می تونم کار کنم

. محل کار در اختیار خودم باشد.

 همکارهایم را خودم انتخاب کنم.

 در خانه بتوانم کار کنم.

 در مسافرت توانم کار کنم از هر نقطه دنیا.

در کنار همسر و فرزندانم باشم تا بتوانم ازشون مراقبت کنم و شاهد بزرگ شدنشون باشم.

درآمد رو به رشد  و بدون حد و مرز باشه

 خوب تا اینجا معیار های فرد مقابل را می‌پرسیم و یادداشت می کنیم، معیارهای خودمان هم به آن لیست اضافه میکنیم.

 معیارهای هرکسی که با اون صحبت می کنیم به این لیست اضافه می کنیم و از طریق آموزش ، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی در اختیار همه مردم قرار می دهیم.(نکته طلایی) .سعی کنیم #تاثیرگذارباشیم

به تدریج با یک لیست کامل نسخه کاملی برای درمان درد بیکاری کل جامعه داریم.

ما در حین مشاوره فقط حکم راهنما و مشاور را داریم.

 فقط سوال می پرسیم و اجازه می دهیم که توضیح دهد و معیارهای خودش را بگوید ما سعی نمیکنیم معیارهای خودمان را عنوان کنیم فقط یک شنونده خوب معیار های فرد مقابل را به صورت کلمات کلیدی گوشه برگه یادداشت می کنیم.

در آخر می پرسیم  آیا چیز دیگری هست که بخواهید بگویید؟ وقتی تمام شد شروع کنید به مشاوره و راه که خودمان یادگرفتیم را به او هم یاد میدهیم،

 {در حین مشاوره به هرکدام از معیارهای فرد رسیدیم بدون هیچ توضیحی آرام یک تیک کنار آن معیار می زنیم این تیک در اصل تاییدی بر ضمیر ناخودآگاه فرد مشاوره شونده است.}

در مسیر مشاوره کل معیارهای ذهنی فرد را تیک میزنیم و وقتی تمام معیارهای ذهنی و ایده آل های  فرد تیک بخورد کار شما تمام میشود.

 یکی از نکات عالی این کار این است که شما موقعیت کاری به فرد مقابل معرفی می کنید و آموزش می دهید که به دلیل داشتن ابعاد وسیع تمام معیارهای یک زندگی ایده آل را در بر می‌گیرد.

 در واقع در این صنعت، هیچ کس نمی تواند شکست خورده باشد مگر اینکه یا خود فرد نخواهد و یا زود خسته شود در صورتی که تمام بزرگان این صنعت از فروشگاه آمازون گرفته تا فیس بوک و حتی فروشگاه های بزرگ ایرانی حداقل ده سال وقت صرف کردن و در عوض ثروتی ایجاد کردند که در مقایسه با تمام صنایع ، غیر قابل تصور بوده و شما در قیاس با صنایع دیگر و مشاغل دیگر با مدت زمان مساوی و انرژی و هزینه و سرمایه مساوی، درآمدی غیر قابل باور خواهید داشت.

سایت هایی در ایران هستند که بیش از چند صد میلیون دلار ارزش دارند. فروشگاه های ایرانی هستند که روزانه میلیاردها تومان فروش دارند. بنابراین سعی کنید ابتدا معیارهای خودمان را در بیاوریم و سپس ابعاد دیگری از این کار را پیدا کنیم و تمام این ابعاد را در اختیار دیگران بگذارید شاید هر کدام از این معیارها که دلیل انتخاب شما بوده ،دلیل فرد دیگری هم باشد. پس سعی کنیم #تاثیرگذارباشیم  و از طریق آموزش ، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی در اختیار همه مردم قرار می دهیم.

خوب به نظرت در شرایط فعلی چیکار باید کرد؟  با توجه به شرایط پیش آمده کسب و کارها باید به چه صورتی کار کنند؟  کسب و کارها از چه طریقی می توانند درآمد داشته باشد؟

 دورکاری، شرایط قرنطینه، کاهش رفت و آمد ها،

 خیلی از کسب و کارها در حال از بین رفتن هستند. برخی کسب و کارها تعطیل شدند. خیلی  به هم وابسته‌اند.

 مثل رستوران ها ، تالارهای عروسی، کافی‌شاپ‌ها، استخر ها ، باشگاه ها، حتی لباس فروشی ها، لوازم آرایش، مشاغل مربوط به جشن ها و مهمانی ها ،به نظر شما این وقفه ۶ ماه تا یک سال چه ضربه اقتصادی به کسب و کار ها می زند؟

آیا می توانند دوام بیاورند؟ یا باید فکر دیگری کرد؟ جمله معروفی است که میگه اگر تغییر نکنی نابود میشی.

 دنیا در حال تغییر است. از دوران کشاورزی، بعد از عصر صنعتی ،دوران اینترنت و عصر دیجیتال.

 چقدر شغل را میشناسی که دیگه حتی وجود خارجی ندارند. خیلی شغل های همین ده ساله گذشته مثال آژانس تاکسی.  خوب حالا چه ایده ای داری ؟

 (تا اینجا منظور از از این سوالاتی مشاوره انجام می دهند این نیست که جواب بگیرد فقط ذهن مشاوره شونده آماده می شود .قدرت سوال)

 یکی از راهکارهایی که وجود دارد این است که با موج پیش برویم. راه اندازی کسب و کار آنلاین .

حالا اگر کارمند هستیم یا در جایی استخدام و مشغول به کار هستیم به عنوان شغل دوم  و درآمد دوم یا راه اندازی شغل موازی کنار کار اصلی و شاید صاحب کسب و کاری هستیم که می‌توانیم کسب و کار خود را نیز آنلاین کنیم.

توی هر عصری نیاز داریم که با ابزار جدید و روشهای جدید پیش بینی بازار آینده پیش برویم.

چه شغلی را شروع کنیم که 5سال بعد مجبور به عوض کردن نداشته باشیم و بعد از 5سال صاحب یک کسب وکار باشیم؟؟؟.

 ابزاری که الان در دسترس ماست .

روش های نوین کسب و کار آنلاین Online New Business Methods

 مدیریت کسب وکارهای آنلاین online new business management

 که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین نیاز به بستری دارید ، این بستر از مجموعه سایت، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها، اپلیکیشن ها و پنل های پیامک می باشد که به صورت یک پکیج به همراه تولید محتوا می ‌تواند مجموعه کسب و کار آنلاین شما باشد که ما در اینجا با نام روش های نوین کسب و کارهای آنلاین مینامیم.

 این بستر مانند یک کسب و کار سنتی می باشد . فرض ما یک فروشگاهی داریم و  وقتی این فروشگاه را باز می کنیم  با ابزار مختلف مانند دکوراسیون، تابلو، ویژگی‌های خاص این فروشگاه ، اجناس موجود وسپس شروع میکنیم به تبلیغات و معرفی و جذب مشتری تبلیغات و جذب مشتری از ابزارهای مختلفی مثل پیام پیامک انبوه ، بروشور ،تراکت ،بیلبورد، استرابورد ،تبلیغات های محیطی دیگر، تبلیغ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و سایت های پربازدید می باشد تمام این ابزار که در نهایت مثل قیفی است که دهانه ورودی بزرگی دارد و مثل جارچی کسب و کار شماست که اطلاعات کسب و کار شما را به دیگران می رساند  و همه مشتریان احتمالی را وارد این قیف می شوند و در نهایت به سمت فروشگاه شما هدایت می کند فروش اتفاق می افتد  و درآمد شما حاصل میگردد . (تعریف قیف فروش)

برای راه اندازی کسب و کار فضای سنتی ابتدا باید مکانی را خرید کرد  که با قیمت های الان نسبت به شهر و منطقه   از چند صد میلیون  تا چند میلیارد می باشد باید هزینه کرد یا اینکه اجاره کنیم .

حال برای کسب و کار دیجیتال به همین منوال یا باید این پکیج کامل مدیریت کسب و کار آنلاین را بخریم یا اینکه باید از سرویس‌های موجود استفاده کنیم و به عبارتی در واقع اجاره کنیم.

 حالا بنا به نسبت تجربه بیش از ۱۰ سال فعالیت در کسب و کار آنلاین و راه اندازی، کسب و کارهای دیجیتال به چند دسته تقسیم می شوند: 1- قالب معرفی: یعنی یک سایت اپلیکیشن و پکیج فروش هست که یک کسب و کار یک شغلی را معرفی میکند مثل سایتی که یک شرکت هلدینگ را معرفی می‌کند یا معرفی یک فرد ، سابقه و رزومه کاری  و اصطلاحاً توضیحات آشنایی با اون فرد، مثل یک پزشک، استاد، مدرس ، مهندس و یا معرفی برند، محصول تولیدی ، خدمات به عنوان مثال معرفی برند یک محصول جدیدی که شرکت تولیدی دارد .

2- قالب فروش:  فروش کالا، فروش خدمات، محصولات، درکل مثل سایتی که برند رولکس را معرفی می کند و ممکنه سایت های دیگر محصولات رولکس را به فروش برساند و یا محصولات دیگر مثل صنایع دستی، تولیدات چرمی، فرش ،قالی ،محصولات خوراکی، مشاغل خانگی ،یا محصولاتی مثل ساعت ،عینک ،زیورآلات، مبلمان، لوازم منزل، محصولات الکترونیکی، گوشی موبایل، لپ تاپ و غیره ...

ممکن است محصولات خودتان باشد و یا محصولات دیگری وحتی ممکنه سیستم مارکت پلیس باشد(گوگل کنید)

 3-خدمات:  آموزشی، فیلم های آموزشی، پادکست ها، فایلهای متنی، جزوات و کتابها ، به صورت عرضه رایگان و هم به صورت فروش. مثال: آموزشگاه موسیقی و یا استاد موسیقی که می تواند آموزش های ابتدایی خود را رایگان در اختیار فرد بگذارد و آموزش های سطح بالا را به فروش برسانیم و همزمان فایلهای متنی، مثل آهنگ ها، شعر ها و آکورد ها، را هم رایگان و هم به صورت فروشی و در کنار آنها محصولات و کالاها مثل سازهای موسیقی را به فروش برساند .

4- تولید محتوا: مثل سایت خبرگزاری، اطلاع رسانی های قیمت، اخبار روز، معرفی مشاغل و آموزش های رایگان برای اهداف دیگر .

5- فروش اقساطی: می توانند محصولاتی مثل مبلمان و لوازم منزل، گوشی، موبایل ،لپ تاپ ، فرش ،ساعت، عینک، خودرو ، بیمه ، آموزش و هر چیز دیگری را به صورت اقساطی به فروش برسانند.

کل این امکانات  و  ابزار و دهها امکان دیگر را که با توجه به تجربه بیش از ده سال در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و مطالعات این صنعت داشته ایم را  با زبان برنامه نویسی روز دنیا پی اچ پی و فریم ورک تخصصی لاراول ایجاد کرده ایم با بهره مندی از ادمین و مدیریت بسیار کامل و کاربرپسند که هر فردی در هر سطحی از علم دیجیتال بتواند از آن بهره مند شود حتی کسانی که اولین تجربه شان را در این تجارت است.

حال اگر بخواهید  این پلتفرم و سایت را داشته باشیم با توجه به هزینه های امروز حداقل باید حدود ۵۰ الی ۶۰ میلیون تومان هزینه کنیم و سه تا پنج ماه هم صبر کنیم تا کد نویسی انجام  شود باگ و دیباگ سیستم در بیاید و تست های اولیه و در نهایت شروع درج محتوا، عکس ، متن ،محصولات خودمان بکنیم تا بتوانیم کسب و کار خود را راه اندازی کنیم.  خوب دو مورد وجود دارد یک اینکه برای راه اندازی کسب و کار آنلاین وقتی ما علم  و تجربه این نوع صنعت را نداشته باشیم برای شروع  ولانی است هر چند که با توجه به کسب و کارهای بزرگ این صنعت که میلیاردها تومان و سال ها وقت هزینه کرده اند و الان درآمدهای فوق العاده عالی دارند این هزینه و زمان ساده است حتی در مقایسه با هزینه های راه اندازی یک شغل سنتی .

اما در این شرایط بحران اقتصادی اینقدر وقت نداریم که سه ماه صبر کنیم و سرمایه ۵۰ ۶۰- میلیونی نقد هزینه کنیم تا بعد تازه شروع کنیم . ممکنه حتی در حال حاضر زیر بار هزینه ها و بدهی باشیم.

تا اینجا دو مورد اشاره کردیم.  مورد اول زمان و مورد دوم هزینه و مورد سوم با توجه به  توضیحات قیف فروش بحث ابزار است.

اینکه ما صرفاً یک سایت راه اندازی کنیم کسب و کار آنلاین  نیست. ما یک سایت اصلی داریم به اضافه ابزاری مانند سایت های اهرمی یا موازی که به عنوان سایت دوم  یا مجله خبری با استفاده از تولید محتوا مشتریان را به سایت اصلی ما ارجاع دهند تمام سایتهای بزرگ یک سایت خبری کناری دارند که با استفاده از از لینک ها و مطالب مشتریانی که در اینترنت جستجو می کنند را به سایت اصلی هدایت می کند تا فروش اتفاق می آید این ابزار تولید محتوا تصاویر و لینک ها باعث افزایش رنکینگ شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو  ‌شود و در نهایت باعث بهبود سئو سایت شما می شود.

 ابزار دوم  پنل‌های سی- آر-ام و پنل‌های پیامکی می باشد که با تبلیغات و ارسال لینک سایت و یا لینک محصولات که حتما تجربه دریافت نمونه هایش را داشته اید به صورت انبوه  در شهر خود و یا در کل کشور با قابلیتهای تفکیک محل، جنسیت، سن با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد را داشته باشید.

این ابزار هم برای جذب مشتری جدید و هم برای حفظ و نگهداری مشتریان قبلی کاربرد بسیار دارد

ابزار سوم سایت های تبلیغاتی و اپلیکیشنی که محلی برای معرفی و کار شما و سایت شما شبکه های اجتماعی می باشد. می‌توانید کسب و کار خود را در آن باشگاه مشتریان معرفی کرده و مشتریان خود را حفظ کنید مخصوصاً اگر بتوانیم آفر ها و تخفیف‌های ویژه‌ای برای باشگاه مشتریان در نظر بگیرید از کل باشگاه مشتریان کسب و کارهای دیگر نیز بهره مند می شوید.

و ابزار بعدی شبکه های اجتماعی شماست. مانند پیام رسان ها، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، آپارات و غیره می باشد که شما ما با تولید محتوا و جذب دنبال‌کنندگان و هدایت آنها به سمت سایت اصلی مشتریان جدیدی را جذب کنید.  ناگفته نماند در این نوع کسب و کار جدید از ابزار سنتی نیز می توانید استفاده کنید مانند:  بروشور، تراکت، کارت ویزیت و تبلیغات محیطی، مثل بیلبورد و استرابورد ....   

ما برای شما تمام این ابزار را در نظر گرفتیم و یک پکیج پلتفرم درست کرده ایم.

 قبلاً گفتیم موضوع ابزار، هزینه و مدت زمان  این بود که اگر بخواهیم پلتفرم را  بخریم  و داشته باشیم فقط برای سایت  باید هزینه های زیادی می‌کردیم به علاوه سایت دوم  و پنل پیامک ، پنل های تبلیغاتی و باقی مواردی که ذکر شد. تا اینجا بررسی کردیم برای شروع مثل کسب و کار سنتی که ممکنه  برای شروع توان مالی خرید یک فروشگاه را نداشته باشیم و می توانیم همون محل را اجاره کنیم این پلتفرم را در واقع به صورت اجاره ولی به شرط تملیک در اختیار شما قرار می گیرد به این صورت که دامنه و آدرس سایت به نام خود شما می باشد و مالک کامل آن هستید. و می توانید نماد ها و مجوزهای اینماد یا همان نماد الکترونیک ، نماد ساماندهی و دیگر مجوز ها مورد نیاز را خود شما به نام خودتان بگیرید  و حتی در صورت علاقه امکان دریافت پروانه کسب از اتحادیه مربوطه وجود دارد به نام خود شما، درگاه بانکی  به نام خودتان و خرید و واریز ها به حساب خود مالک انجام می شود در صورت علاقه یا نیاز امکان گرفتن بیمه تامین اجتماعی کسب و کار زیر نظر اتحادیه نیز و وجود دارد و باقی مزیتهای صاحبین مشاغل مانند دریافت وام از بانک ها و دریافت دسته چک و .... و در کل هویت تجاری .  

با امکان راه اندازی در لحظه: یعنی نهایتاً با ده دقیقه آموزش کسب و کار خود را راه اندازی کنیم .

 پس موارد ابزار و زمان حل شد. علاوه اینکه کسب و کار شخصی خودتان را راه‌اندازی کردید.

چطوره؟

تمامی این ویژگی ها و امکانات به جای ۵۰-60  میلیون تومان هزینه خرید می توانید مانند اجاره با مبلغی حدود ۷۰۰ هزار تومان برای راه اندازی شش ماه  اول کار و بعد از آن ماهانه هزینه هاست و سرور و پشتیبانی یه چیزی حدود ۹۹ هزار تومان آن امکان پذیر است.

بعد از این مدت ، سه راه برای انتخاب دارید  اول که در صورت تمایل وارد پروژه توسعه، جذب سرمایه، تبلیغات گسترده، برندینگ و جذب مشتری و افزایش فروش بشویم که تبدیل میشود به کسب و کار شخصی بسیار بزرگ  و راه دوم ممکن هم هست بعد از شش ماه یا یک سال شما تولید محتوا کردی و تبلیغات کردین با ابزار شما ، این کسب و کار را به صورت پکیج کامل به فروش برسانید به عنوان مثال شما یک پلتفرم کسب و کار آنلاین در مورد فروش ساعت و زیورآلات راه اندازی کرد و با تبلیغات تبدیل به برند شده ،شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، سایت های اهرمی ،پنل های پیامک و سایت فروشگاه اصلی ، این پلتفرم را می توانید به یک فردی که کسب و کار مربوطه را دارد به صورت پکیج و با ارزش افزوده ویژه به فروش برسانید مثال همگی شنیدیم  یکنفر صرفاً یک پیج اینستاگرام را بعد از جذب فالوور و بالا بردن بازدید به چند صد میلیون تومان  فروخته است حال شما تصور کنید ارزش این پکیج چقدر می باشد راه سوم که همین جوری قبل از راه اندازی ابزار را یکجا و یا تک تک بفروشیم.

پس از جمع بندی چند راه داریم یا کسب و کار خودمان را راه بندازیم و توسعه دهیم و یا شریک تجاری بگیریم و یا پس از گسترده شدن پلتفرم را واگذار کنیم که در هر  صورت در این دوران سود کردیم.

این روش بهره مندی از از این پکیج و شرایط حال حاضر کسب و کار ها ست .

 بهترین کار اینه که همین الان شروع کنیم پکیج تهیه کرده، دامنه و برند دیحیتال خودتون رو خریداری کنید.

 چراکه دامنه همانند برند و شماره موبایل یونیک است و هرلحظه کسب و کارهایی که در فضای مجازی در حال ثبت شدن هستند حتی یک ساعت زودتر ممکن است فردی برند مد نظر شما را را ثبت کند از دست شما خارج شود چه بسا حتی خرید و ثبت یک دامنه، در آینده برای شما سود آوری دارد به عنوان مثال برند های معروف مثل دیوار، دیجی کالا، آدرس سایت تهران، ساعت ، حتی دامنه‌های سه حرفی و چهار حرفی که در حال حاضر امکان ثبت وجود ندارد و خیلی ارزشمند است. حتی یک دامنه ، پس از گذشت زمان  ارزش پیدا می کند پس همین الان  هم دیر شده. پس بیا شروع کنیم به ثبت و آموزش تا وقتی رفتی خانه بتونی کسب و کار خود را ذره ذره بسازی. 


https://pasajet.ir/fa/main/blog-post/3572
مقالات و مطالب مرتبط

چرا داشتن دامنه خوب در طراحی سایت مهمه؟

چرا داشتن دامنه خوب در طراحی سایت مهمه؟ انتخاب دامنه در طراحی سایت برای سایت شما در اولین نگاه مثل انتخاب نام برای فرزندتان است. به همون دقتی که به نام فرزندتان اهمیت میدین که فردا بزرگ میشه و اسم خوب اهمیت داره ، کسب و کار شما هم میتونه بزرگ بشه و نام برندش خیلی اهمیت داره . نحوه انتخاب نام دامنه در طراحی سایت یکی از بزرگترین و مهم ترین سوالاتی که می تواند در محبوبیت و کسب درآمد یک وب سایت موثر باشد، انتخاب نام دامنه در طراحی سایت یا همان نام دامین مناسب می باشد که شاید در ابتدای هر پروژه ای کمی عجولانه انجام شود و در انتخاب آن نکات مهم را رعایت نکرده باشید که طبیعتا می تواند در عدم پیشرفت وب سایت شما دخیل باشد.

طراحی سایت = شغل پردرآمد

طراحی سایت = شغل پردرآمد با توجه به شرایط اقتصاد تورمی موجود در کشور همگی به دنبال درآمد بیشتر هستیم و این کاملا طبیعی است. دغدغه رشد و پیشرفت از زمان انسانهای اولیه با ما بوده و با پیشرفتهای بشری ارتقا یافته و سطوح بالاتری را هدف گرفته است. احتمالاً شما هم مثل خیلی‌های دیگه دنبال شغل پردرآمد هستید و توی اینترنت جستجو می‌کنید تا شاید شغلی رو پیدا کنید که خاص باشه، با شرایط شما همخونی داشته باشه و بشه روش حساب کرد! باور کنید هر چقدر در گوگل شغل‌های پردرآمد، ایده‌های پولساز، درآمد میلیونی، راز میلیاردر شدن و... رو جستجو کنید، هیچ شغلی رو پیدا نمی‌کنید که براحتی برای شما درآمد میلیونی با سود خالص داشته باشه!

فیلترینگ و ایران اکسس شدن چه مسائلی پیش آورده و سایت های داخلی وقتی روی سرور ها ایران اکسس میشوند چه میشود؟

پس از ایران اکسس شدن کامل و داخلی و ملی شدن اینترنت حتی با وی پی ان به اپلیکیشن ها و سایت های خارجی هم دسترسی نخواهیم داشت؟!

هنوز قانع نشده اید ؟ امتحانش مجانیه
رایگان تستش کنید